Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärään suuntaan moottoritiellä ajelijat?

Vierailija
21.01.2025 |

Keitä ne oikein on? Ja miten ajattelivat päästä pois sieltä vääriltä kaistoilta? Jotain liittymää tai ramppia pitkin väärään suuntaan? Eikö kellot yhtään soita päässä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jotain tojotapappoja joilta olisi pitänyt ottaa kortti pois jo 10 vuotta sitten...mutta täytyy sanoa että olin kerran itsekin hitsin lähellä kääntyä väärään suuntaan motarille. Ruotsissa.

Vierailija
2/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauno, Kalevi, Ensio....yms. EI alle 85v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo Tampereen ajelija jo saatu kiinni?

Vierailija
4/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortin uusimiseen vaadittava ajokoe simulaattorissa lääkärin lisäksi 

Vierailija
5/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksi yleensä. On kohtalaisen vaikeaa päästä väärään suuntaan motarille. 

Vierailija
6/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi olla lyhempi matka oikaista vastaantulijoiden puolelta

Vierailija
7/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti pois!

Vierailija
8/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi edes vain yksi väärään suuntaan ajelija. Kerran kun ajoin moottoritietä niin niitä tuli vastaa satoja!!

Vierailija
9/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näit varmaan saman videon Iltiksestä kuin minä. Mietin myös miten joutui tuonne ja miten tilanne laukesi? 

Ja miten muuten vastakkaisella kaistalla tätä ennen ajavat autot tiesivät vilkuttaa valoilla ja varoittaa? Kun tämä auto siis tuli heidän jälkeensä ja ajoi samaan suuntaan? 

Vierailija
10/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten muuten vastakkaisella kaistalla tätä ennen ajavat autot tiesivät vilkuttaa valoilla ja varoittaa? Kun tämä auto siis tuli heidän jälkeensä ja ajoi samaan suuntaan? 

Olivat ajaneet sen ohi aiemmin. Väärään suuntaan ajelijat kun eivät sataakahtakymppiä kuitenkaan yleensä aja.

Vierailija
11/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeissaan ajavia ja vanhuksia. Ainakin Lahden moottoritiellä ensinmainittuja.

Vierailija
12/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kerran USA:ssa ajanut, nuorena, onneksi oli hiljainen aika. Ensimmäinen vastaantulija tyyttäsi kovasti. Käänsin heti ympäri. Huh, että alkoi sydän jyskyttää, muistaa vieläkin 30 vuoden jälkeen.

Vierailija
13/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi edes vain yksi väärään suuntaan ajelija. Kerran kun ajoin moottoritietä niin niitä tuli vastaa satoja!!

Kiitos, repesin;)

Vierailija
14/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää miksei laiteta hätävilkkuja ja pysähdytä. Ajellaan vain muina miehinä liikennettä vastaan. 

Vierailija
15/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset naiset ja seniilit vanhukset siellä perseilevät eniten.

Vierailija
16/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistin kerran tällaisen tapauksen alkua. Kääntyi risteävältä tieltä väärään ramppiin. Häkeen soittaminen kävi mielessä, mutta kyllähän tuollaisen virheen itse huomaa, eikös? No, lehdestä luin että poliisi oli pysäyttänyt kymmenen kilometrin päässä lähtökohdasta.

Vierailija
17/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kerran USA:ssa ajanut, nuorena, onneksi oli hiljainen aika. Ensimmäinen vastaantulija tyyttäsi kovasti. Käänsin heti ympäri. Huh, että alkoi sydän jyskyttää, muistaa vieläkin 30 vuoden jälkeen.

Uskomatonta. Siellä on saman puoleinen liikenne kuin Suomessakin, miten voi kämmätä noin. Olitko huumeissa vai kännissä vai muuten vaan täystohelo autisti? Tuosta voisi saada pitkän tuomion jos olisit jyrännyt jonkun keulaan ja tappanut tai vammauttanut.

Vierailija
18/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näit varmaan saman videon Iltiksestä kuin minä. Mietin myös miten joutui tuonne ja miten tilanne laukesi? 

"Miten"? Kai sen huomaa kun joku ajaa rinnakkain samaan suuntaan! Ne on vaan menneet kovempaa kuin tämä väärään suuntaan ajelija, ei siinä sen ihmeempää.

Vierailija
19/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat huumeissa, juovuksissa, yrittävät itsaria tai lähtenyt väärästä rampista esim. sairauskohtaus päällä. Vastahan oli joku sydänkohtaus, jos pari autoilijaa sai auton pysähtettyä ja joku parikymppinen sai elvytettyä henkiin.  

Ei sinne kukaan täydessä järjissään aja 

Vierailija
20/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat pakahtuneet ONNESTA!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme