Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Autoton kaveri pyytää apua, menisitkö?

Vierailija
06.03.2024 |

Soittaa lyhyellä varoitusajalla, että tarttis kyydin 30km päähän hakemaan hänet ja pitäisi viedä yks tärkeä juttu 20km päähän ja tuoda sieltä hänet takaisin paikkaan A. Eli ajoa tulisi sulle kaiken kaikkiaan noin 100km. Kuuden tunnin varoitusajalla. Näitä palvelupyyntöjä on ollut joskus aiemminkin. 

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta muuten kyllä kyyditsen autottomia kavereita mielelläni esim. kauppoihin, joihin olisin joka tapauksessa menossa.

Vierailija
2/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein hyvä kaveri, jolta voi pyytää tarvittaessa vastapalvelusta johonkin muuhun asiaan, eikä mitään omaa menoa tiedossa, niin voisin mennä. 

Jos taas "kaveri", joka lokkeilee vastaavia palveluksia ajoittain antamatta mitään vastineeksi, niin silloin olisin kummasti sopinut illaksi jo muuta menoa, hoitakoon asiansa muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana auttaa kavereita, jos apua tarvitsevat. Kaverini auttavat vastavuoroisesti myös minua. 

Vierailija
4/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei pysty, ei pysty. 

Vierailija
5/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksaa kaikki bensat ja ostaa mulle viikonlopuksi litran viinitötsän niin mikä ettei

Vierailija
6/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sopii omaan aikatauluun menen, jos ei niin en. Toki pyydän bensarahat.

Vierailija
7/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos maksaa kaikki bensat ja ostaa mulle viikonlopuksi litran viinitötsän niin mikä ettei

Sinulle näyttää kaverisuhteet olevan bisnessuhteita.

Vierailija
8/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehdin, jos maksaa bensat ja jos on sellainen kaveri joka auttaa minua tarvittaessa. 

Yleensä olen kaikille se varakaveri joka muistuu mieleen kun tarvitaan jotain, kivoihin juttuihin ei pyydetä. 

Vierailija
9/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä muiden bensoja rupea maksamaan!

Vierailija
10/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, joka pyytäisi ilman rahallista korvausta, olisi poikani ja kyllä hänkin bensat korvaisi ja kysyisi, haluanko syödä. 

Vierailija
11/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta alkaako se sitten menemään siihen, että kokoajan ollaan kyytiä pyytämässä sinne sun tänne. Julkisillakin pääsee. Ap

Vierailija
12/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jottei.

Vierailija
13/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas jos olisin autoton ja tarvitsisin kyyditystä, pitäisin tätä loistavana diilinä, koska bensat tulee halvemmaksi kuin taksin maksaminen ja sitä kuskiakin nyt on kiva kiittää jotenkin. Ois ainakin selkeää, jos kuskiksi lupautuva sanoisi suoraan nuo toiveet, win-win toteutuisi tavallaan. 

Vierailija
14/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bensa on kallista ja tuohon menee aikaa joten ihan kohtuullinen toive. 

Vierailija
15/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten kyyditsin viimeksi 100km.n matkan. Ap

Vierailija
16/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se viini, mitä juon maksaa 9,95 € litran pönikkä. Onpa kallista

Vierailija
17/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta alkaako se sitten menemään siihen, että kokoajan ollaan kyytiä pyytämässä sinne sun tänne. Julkisillakin pääsee. Ap

No joskus vaan pyytää, niin auttaisin. Jos kokoajan pyytää, niin sitten en auttaisi. Sanoisin, että autan, kunhan ei tavaksi tule. 

Vierailija
18/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää että tarjoutuu maksamaan bensat niin menisin jos olisi aikaa. Ärsyttää ne kaverit jotka ei koskaan tarjoudu kuluja maksamaan ja omakin rahatilanne heikko. En mä silti ala rahaa avusta pyytämään. Joskus olen sanonut suoraan että auton tankki tyhjä.

Vierailija
19/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyysin tuttuja ja kavereita, kuka ehtisi joku ilta kuskaamaan minut Ikeasta. Menin siis etukäteen kiertelemään ja minut piti vain hakea ja viedä kotipihaan, jotta sain purettua tavarat. Kukaan ei ehtinyt, ketään ei kiinnostanut. Yksi puolituttu sitten lupasi ajaa, kunhan maksan bensat. Maksoin bensat ja laitoin meidän paikalliseen 75€ piikin hänelle auki. Tämän jälkeen tulikin nurinaa, että yks sun toinen kieltäytyjistä olisikin päässyt tuon 20 minuutin heiton tekemään. 

Vierailija
20/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän ei nyt ole minkäänlaista bisnestä löydettävissä. Tuo on vähintä mitä tuo kyytiä pyytävä kaveri voi antaa. Ei kai kukaan oleta että joku kyytsää niin ettei tarvitse edes polttoaineita maksaa.