Tiitus Ahokas, 21, nauttii siitä, että näyttää hyvältä toisinaan hän lainaa äidin kaapista mekon
Kommentit (169)
KATSOKAA MINUA! Olen erilainen nuori! Voi tziiz.
Ilkeitä kommentteja. Sitten ihmetellään miksi lapset kiusaa ja tulee kouluammuntoja jne
Tuo ei ole hame vaan mekko. Miesten hameita on ollut iät ajat mutta on se nyt vähän eri asia jos kundi vetäsee päällensä äitinsä mekon. Näyttää typerälle, ei hyvälle.
N42
Vierailija kirjoitti:
Ilkeitä kommentteja. Sitten ihmetellään miksi lapset kiusaa ja tulee kouluammuntoja jne
Niinpä. Todella kaksinaista kauhistella koulukiusaamista ja sen seurauksia palstalla, kun heti ollaan haukkumassa nuorta pukeutumisen ja ulkonäön takia. Ihan klassinen ilmiö täällä. Sairainta tässä, että arvostelijat ja haukkujat keski-ikäisiä ja vanhempia ihmisiä.
No sen äidin mekon sijasta voisi kokeilla jotain tyylikästä, jotain tämän kaltaista... 22 karaattisessa säihke on jo jotain mikä huomataan.
https://tinyurl.com/5cthfvhp
Aikuiset näyttämässä taas mallia miten haukutaan nimettöminä somessa. Sitten suut soikeina huutavat kun lapset tekevät samaa perässä. Samoin koulukiusaamisen malli on suoraan kotoa opittua. Luonnevikaiset kasvattavat luonnevikaisia jälkeläisiä hyvin usein.
Mitä jos jokainen ihminen hankkii omat mekot, korut, meikit ja jättää äitinsä vaatteet rauhaan. Mikäli on rahaa siihen. Silloin voi kuluttaa sitä vaatetta rauhassa, eikä tarvitse pelätä että menee rikki tai likastuu. On kivempi että äideillä on omat ja henkilökohtaiset.
Pitäisikö huulipunan olla muutakin kuin mustaa?
Musta aika magee.
Hyvä vaan että vieläkin on räjäyttäviä tyyligenrejä. Ennen oli punkkareita, emoja, gothic lolitaa, jotka oli vähintään yhtä railakkaita, nykyään oon enemmän katsonut että nuoret näyttää toistensa kopiolta.
Itsevarma ja tyylikäs tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Musta aika magee.
Hyvä vaan että vieläkin on räjäyttäviä tyyligenrejä. Ennen oli punkkareita, emoja, gothic lolitaa, jotka oli vähintään yhtä railakkaita, nykyään oon enemmän katsonut että nuoret näyttää toistensa kopiolta.
Itsevarma ja tyylikäs tyyppi.
Päinvastoin. Epävarma tyyppi. Itsevarmat uskaltaa hävitä massaan koska tietää olevansa yksilöitä sisäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen häpeilee ja ei kehtaa, ei kyllä saavutakkaan mitään. Ihminen on paljon onnellisempi, kun on rehellinen itselleen ja näyttää juuri siltä, miltä haluaa, arvosteluista viis. Jos itseään sensuroi, on aika onneton.
Monet heistä istuu vankilassa. Itse sensuuria pitäisi olla tänä päivänä huomattavasti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisi jo sota saatana! En jaksa enää tätä helvetin pelle maailmaa!
Nainen housuissa ei ole pelle mutta mies on? Ahaa.
Itseasiassa hän on.
Vierailija kirjoitti:
Minusta nämä rohkeat nuoret miehet ovat ihania ja kauniita. Tiitus luova ja lahjakaskin. Upeaa!
Tarkoitat rohkeat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän tulisi lisätä mielenterveydenhuollon resursseja.
Joo, mutta miten liittyy juttuun?
Lue juttu niin ymmärrät mitä seurauksia riittämätön mielenterveyshuolto teettää.
Siinnähän oli vain valokuvia Tiituksesta ja videopätkiä. Tiitus sanoi, että hänellä on mukava olo. Niin edelleenkään sun kommentti ei liity mihinkään.
Monella on hyvä olo toteuttaessaan itseään. Vaikkapa menemällä naisten pukkariin ja koskettelemalla itseään. Hei sehän on ihan luonnollista kuten rinta ruokinta!
Vierailija kirjoitti:
Miten persoonallinen tapaus! Jos olisin 30 vuotta nuorempi olisin ihan lääpälläni. Enemmän munaa kuin useimmissa miehissä.
Olet itse mies?
Ei. Mutta ei myöskään pitäisi olla tarvetta ylpeillä.