Tiitus Ahokas, 21, nauttii siitä, että näyttää hyvältä toisinaan hän lainaa äidin kaapista mekon
Kommentit (169)
Yhä tällainen on kovin erikoista ja poikkeavaa. Muutoin ei tuollaista juttua edes tehtäisi. Ihan sama miten Tiitus pukeutuu. Olisiko muita jutun aiheita?
Jätkähän näyttää aivan Batmanin Jokerilta🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän tulisi lisätä mielenterveydenhuollon resursseja.
Joo, mutta miten liittyy juttuun?
Suoraan liittyy juttuun ja jutun päähenkilöön.
Ei yhteiskunta ole ainakaan paremmaksi muuttunut sillä, että mielisairaita ja friikkejä ylistetään mediassa. Ennen vanhaan häpeä piti nämä kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Frangenin pojukin lainaa äiteen kolttua. Joskus oma tytärkin lainannut. Hyvä niin.
Siinä kans toinen friikki.
Ennen vanhaan näitä sanottiin transvestiiteiksi. Tajusivat pitää fetissinsä makuuhuoneen tai neljän seinän sisällä. Nyt tepastelevat vehkeet tanassa julkisilla paikoilla ja odottavat ihailua muilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhteiskunta ole ainakaan paremmaksi muuttunut sillä, että mielisairaita ja friikkejä ylistetään mediassa. Ennen vanhaan häpeä piti nämä kurissa.
Ottamatta kantaa tuohon itse juttuun, niin näinhän se oli: tunnettiin joskus myös häpeää. Nykyään tuntuu siltä, ettei kukaan osaa hävetä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan näitä sanottiin transvestiiteiksi. Tajusivat pitää fetissinsä makuuhuoneen tai neljän seinän sisällä. Nyt tepastelevat vehkeet tanassa julkisilla paikoilla ja odottavat ihailua muilta.
Nykyään varmaan käytetään sanaa ristiinpukeutuja.
Vierailija kirjoitti:
Tiituksen kohdalla ei ole kyse sairaudesta. Olet siis sitä mieltä, että oikeasti psyykkisesti sairaan pitää hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa tuohon itse juttuun, niin näinhän se oli: tunnettiin joskus myös häpeää. Nykyään tuntuu siltä, ettei kukaan osaa hävetä mitään.
Miksi sairautta pitäisi hävetä? Oikeaa psykiatrista sairautta tarkoitan.
Apua! Kauheeta! Mies mekossa! Miesss! Oon tosi järkyttyny, iteki oon mies.
Avasin linkin, totesin, ettei uutisen sisältö vastaa lainkaan otsikkoa. Suljin sivun. Vai että näyttää hyvältä....
Eiköhän maa kestä ettei jokainen nuori mies kulje huppu päässä ja collegehousut tai muut lökäpöksyt jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä "no joo"?
Että näyttääkö hyvältä vai ei. Mun mielestä ei, mutta tärkeintähän se on että viihtyy itse omissa asuissaan. Ap
Hyvin se mekko istuu ja näyttää hyvältä. Ei varmaankaan ole tarkoitus näyttää naiselta, vaan mieheltä.
Mies ei näytä ikinä mieheltä mekko päällä.
Eikä nainen housut jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Norman Bates pukeutunut äitinsä mekkoon.
Mukahauska kommentti. Naiset jo vuosisadan käyttäneet housuja. Mutta miehet ei saisi käyttää hameita?!
Täytyy sanoa että on Seinäjokikin muuttunut suvaitsevaisemmaksi. Asuin siellä lähes 30 vuotta sitten, ja silloin epäilen että olis saanut tuo mies turpiin.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi pukeutua mekkoon. Tiitus on harvinaisen rohkea nykypäivänä, että uskaltaa olla mies menossa, eikä mikään muusu tai trans.
Totta, tällaisia esimerkkejä nuorille lisää. Ei tartte olla trans tai muusu, vaikka tykkäisi "väärän sukupuolen" jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän tulisi lisätä mielenterveydenhuollon resursseja.
Joo, mutta miten liittyy juttuun?
Suoraan liittyy juttuun ja jutun päähenkilöön.
Niin, ei miellyttänyt sinua juttu ja päähenkilö. Pelkän ulkonäön perusteella olet laittamassa hoitoon. Ongelma on vain sinulla, ei muilla.
Aika paljon Michael Monroen näköinen nuorimies!
Yle yms. eivät oikeasti ole kiinnostuneita siitä, onko jollain oikeus johonkin pukeutumiseen vaiko ei. Sen sijaan ne tekee noita juttuja, koska perinteisiksi mielletyt eri ihmisryhmät ja niihin liittyvät ominaispiirteet pyritään hajottamaan, jotta ihmisiä on helpompi halllita, eikä heillä ole yhteisiä puolustettavia asioita tai tunnetta yhtenäisyydestä.