Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinne meni roskiin kaikki vanhat Arabiat, Iittalat jne

Vierailija
21.04.2024 |

Yritin myydä Torissa, FB:ssä jne. Ei mennyt kaupaks edes muutamalla eurolla. 

Nakkasin kaikki jätesäkkii ja löin vasaralla rikki ja kannoin roskiin. 

Pahaa teki heittää mummon vanhat kupit ja kipot roskiin, mutta itselläni ei ole käyttöä enkä ala säilömään tavaraa vain siksi että merkki on Arabia ja vanhaa sellaista. 

Seuraavaks lähtee matkalaukullinen merkkivaatteita. Ennen nämä oisivat menneet kaupaksi Torissa, mut ei enää. Roskiin siis. 

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut yhteyttä noita astioita ostaviin yrityksiin. 

Vierailija
82/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset anna ilmaiseksi tai vie kierrätykseen?

Minä olen vienyt ehjät ja hyvät aina kierrätykseen ja vaatekeräykseen. 

Sinä olet ihana. Kaikkien pitäisi toimia noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vein Paratiisi -astiaston Konttiin. Ehkä joku ostaa sen. 

Sarjaa "kuolinsiivous".

Ehkä ostaa, Kontin ryöstöhinnoilla ehkä ei. 

Meinaatko ihan lähiaikoina kuolla? 

Kenties kuolen lähiaikoina, kenties en.

Kontti on hyvä paikka viedä Arabiaa ja Iittalaa, vaatteita yms. Tämä oli viides "kuolisiivous". En halua jättää sukulaisille mitään.

Vierailija
84/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjaa "kuolinsiivous".

Että väärin kierrätetty vai? 

Vierailija
85/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta tähän kommentti. Meidän naapuri kertää Facebookin Roskalava-ryhmistä ilmaiseksi annettua tavaraa ja pistää Toriin myyntiin. Sen vuoksi ainakin itse pistän kaiken myymättä jääneen tavaran palasiksi ja roskiin.

Tyypillinen suomalainen, ns. valmis itse maksamaan jostakin ettei toinen vaan saa ilmaiseksi.

Vierailija
86/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten lahjoittanut kippoja vaikka pienjärjestölle tai muulle, joka olisi kaivannut ja ollut onnellinen käyvästä tavarasta. Sama mentaleetti kuin isoilla firmoilla eli kaikki myymättä jääneet revitään ja heitetään roskiin ennemmin kuin annetaan ilmaiseksi jollekulle joka tarvisi. Tulipa pahoinvoiva olo tätä lukiessa.

Vierailija
87/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei lahjoituksena hyväntekeväisyyskirpparille? Esim. SPR. 

Niin että joku ahne spr työntekijä pääsee viemään ne itsellensä. Se on todella korruptoitunut laitos.

Hyväntekeväisyyslaitokset sisäänpäinlämpiäviä.

Kierrätyskeskuksen työntekijät varastavat jopa polkupyörän ja elektroniikkaa, kirjoja, valaisimia, parhaat päältä.

Vierailija
88/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spr on hyväntekeväisyysjärjestö, mutta vain niille sitä pyörittäville. Olen nähnyt miten niitä nälkäpäiväkeräystenkin seteleitä  otetaan niistä lippaista omiin taskuihin. Keräysten vetäjällä kun on avain niihin lippaisiin eikä niiden avaamista ja raha laskua meidän kunnassa valvo kukaan, täti vaan vei aina kaikki lippaat kotiinsa viikonlopuksi ja laski rahat yksin siellä. Siihen loppui minun avustukset yhteenkään keräykseen kun näin miten niissä vain huijataan hyväuskoisia vetoamalla hätääkärsiviin. Todella huijarifirma. 

Meidän perheelle taas SPR on ollut korvaamaton apu ja arvostetaan sitä paljon. 

Eräänä tammikuun alkuyöstä paloi talo ja ulkona oli yli 20 astetta pakkasta ja SPR vapaaehtoiset olivat ensimmäisenä tarjoamassa apua, tuomassa vaatteita, kenkiä, lohtua ja ruokaa. Järjestämässä majoitusta, perusasiat saatiin sieltä, ennen kuin ehdittiin hankkia kaupasta. Ja siitä katasrofista perheeni ei olisi selvinnyt ilman SPR apua. Ja eikä veloitettu mitään. 

Ja näin taisi olla myös Jari Sarasvuon perheessä, kun heiltä paloi talo. Ja se voi sattua kenelle tahansa. Meilläkin oli lähes uusi pakastin, joka aiheutti tulipalon. 

Vierailija
89/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spr on hyväntekeväisyysjärjestö, mutta vain niille sitä pyörittäville. Olen nähnyt miten niitä nälkäpäiväkeräystenkin seteleitä  otetaan niistä lippaista omiin taskuihin. Keräysten vetäjällä kun on avain niihin lippaisiin eikä niiden avaamista ja raha laskua meidän kunnassa valvo kukaan, täti vaan vei aina kaikki lippaat kotiinsa viikonlopuksi ja laski rahat yksin siellä. Siihen loppui minun avustukset yhteenkään keräykseen kun näin miten niissä vain huijataan hyväuskoisia vetoamalla hätääkärsiviin. Todella huijarifirma. 

Sääntöjen mukaan laskijoita pitäisi aina olla kaksi, mutta olen nähnyt tuota tehtävän minäkin. Myös eläinsuojelujärjestöjen keräyksissä on tullut vastaan erilaisia välistä vetämisiä, joten niihinkin suhtaudun varauksella. Olen ihan itse todistanut tätä ja siihen on puututtu kyllä mutta maineen vuoksi siitä ei haluta tehdä numeroa. 

Vierailija
90/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tori alkanut toimimaan alkuhankaluuden jälkeen.  Ja hyvin toimiikin. Älkää antako heti periksi jos alussa tökkii.

Vierailija
91/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et lahjoittanut niitä jonnekin hyväntekeväisyys kirpparille vienyt kierrätyskeskukseen? Ai niin, et viitsi nähdä sitä vaivaa, helpompi rikkoa ja heittää roskiin ja sitten avautua asiasta av:lla.

Koska hän halusi niistä rahaa. Ei pidä lahjoittaa, jos se ei tuota iloa.

Vierailija
92/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei lahjoituksena hyväntekeväisyyskirpparille? Esim. SPR. 

Niin että joku ahne spr työntekijä pääsee viemään ne itsellensä. Se on todella korruptoitunut laitos.

Hyväntekeväisyyslaitokset sisäänpäinlämpiäviä.

Kierrätyskeskuksen työntekijät varastavat jopa polkupyörän ja elektroniikkaa, kirjoja, valaisimia, parhaat päältä.

Nää varastelijat on niitä, jotka tekee 9 eurolla 8 tuntia päivässä. Väärin, mutta kyllä he sitä rahaa oikeasti tarvitsevat. Maksaisivat palkkaa eikä käyttäisi orjatyövoimaa. Ei ne sinne lajittelupuolelle halua ketään palkata vaan käytetään ilmaistyövoimaa, mistä vielä maksetaan lafkalle. En yhtään ihmettele jos joku kapinoi sitä vastaan.

Vierailija
93/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tori alkanut toimimaan alkuhankaluuden jälkeen.  Ja hyvin toimiikin. Älkää antako heti periksi jos alussa tökkii.

Mä olen Torin uudistumisen jälkeen ostanut sieltä jo reilulla tonnilla tavaraa. Moni myyjä on myös maininnut että olen ollut ainoa tuotteesta kiinnostunut, se lienee minun etuni että etsin ehkä hiukan tavallisesta poikkeavia, erikoisempia ja omalaatuisempia tuotteita ja esineitä joista olen myös valmis maksamaan hyvin, mukisematta ja tinkaamatta, ilman änkyröintiä kaupanteossa.

Vierailija
94/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salossa asuu yksi vanha kurppa jolle kelpaa kaikki jotka voi muuttaa rahaksi

Ostaa_myy_vaihtaa_varastaa.

Löytyy Torista.

Vierailija
95/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et lahjoittanut niitä jonnekin hyväntekeväisyys kirpparille vienyt kierrätyskeskukseen? Ai niin, et viitsi nähdä sitä vaivaa, helpompi rikkoa ja heittää roskiin ja sitten avautua asiasta av:lla.

Kyllä, helpompaa se on. Minäkin olen heittänyt vaatetta roskiin kun en ole viitsinyt raahata niitä mihinkään keräyksiin. 

Miten laiska voi ihminen olla?

Meillä roskat menevät poltettaviksi. Niistä saadaan sitten energiaa, niiltä osin ei tarvitse ostaa jätteitä Italiasta.

Miten Iittalan lautasista poltetaan energiaa? 

JÄTTEENPOLTTOLAITOKSET TUOTTAVAT ENERGIAA. Joko ymmärsit? Siellä ne lautasetkin palavat muun roskan seassa.

Vierailija
96/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan säkillistä vaatteita roskiin? Jos olivat omiasi, herää kysymys, miksi olet ostanut niin paljon turhia vaatteita. Itselläni vaate menee roskiin vasta kun on käyttökelvottomaksi mentyään palvellut siivousriepuna.

Vierailija
97/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä näitä ihmisiä, jotka heittää käyttökelpoista tavaraa roskiin, kun ihmiskunta muutenkin hukkuu paskaan. Hävettää edustaa samaa lajia ap:n kaltaisten vähä-älyisten idioottien kanssa. 

Vierailija
98/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kirppisekselle lahjoitusko ei ollut optio ja halusit vaan rahaa?Aivan törkeää touhua:(

Millä lailla törkeää? Jokainen saa tehdä tavaroillee mitä lystää. Itsekin laitan astiat ja vaatteet pääosin roskiin. En usko että kukaan niitä haluaisi. Kulunutta vanhaa kamaa. 

Vierailija
99/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjaa "kuolinsiivous".

Kenties kuolen lähiaikoina, kenties en.

Kontti on hyvä paikka viedä Arabiaa ja Iittalaa, vaatteita yms. Tämä oli viides "kuolisiivous". En halua jättää sukulaisille mitään.

Oletpa kiva ihminen. Toivottavasti elät pitkään ja köyhänä. 

Vierailija
100/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjaa "kuolinsiivous".

Että väärin kierrätetty vai? 

Roskiin heittäminen ei ole kierrättämistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän