Syyskivaa tekemistä NYC cityssä kahden teinin kanssa, asutaan Times Sguarella miten paljon varata dollaria per päivä?
riittääkö 200e per henki syömisiin ja nähtävyyksiin?
Kommentit (14)
Jaa että City-Cityssä ollaan. Tuskin olet käynyt Iisalmea isommassa paikassa.
Times Sguarella on hyvä asua, on NYC cityn keskellä.
Kolme dollaria per henkilö per päivä olisi varmaankin riittävästi, jos kerta Sguarella olette?
Vierailija kirjoitti:
sguarella 🤣😭
Tämä. Neukkukuutiolaisen olisi kannattanut edes opetella mielikuvituskohteensa oikea nimi.
Onpa fiksuja vastaajia. Jokainen luulee keksineensä hauskan heiton ihan itse.
Sijainti on hyvä ja keskeinen. Rahaa saa menemään todella paljon mutta vähemmälläkin pystyy kokemaan ainutlaatuisia ja muistettavia hetkiä.
Kalliiksi tulee. Kannattaa budjetoida sata dollaria per henkilö per päivä, jos aikoo Manhattanilla pyöriä. Ja nuo summat menee siis syömisiin.
Älä mene jos pitää kysyä paljonko rahaa tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Onpa fiksuja vastaajia. Jokainen luulee keksineensä hauskan heiton ihan itse.
Koulukiusaajat vauhdissa mutta minkäs teet.
Kyllä ruokailuun, liikkumiseen ja kohteisiin riittää satanen per pää per päivä. Jos ei halua ostella merkkitavaraa "matkamuistoksi" tai syödä laatupaikoissa. Perusdinerissä syömällä säästää ja silti on ihan "autenttinen" kokemus. Museoihin on ilmaisia päiviä jne. Musikaaleihin saa viime hetken lippuja edullisemmin.
Mee tapaamaan Hel-Nyciä vai miten hän nimensä kirjoittikaan.
Sun kannattaa antaa vähän enemmän päiväbudjetiksi. Siellä on hyviä outlettejä kaupungin ulkopuolella, missä on merkkivaatteita todella halvemmalla mitä täällä. Anna teinien ostaa vaatteensa vuodeksi eteenpäin, säästät siinä pitkän pennin. Itse keskustassa ei ole mitään halpaa ostettavaa, se on miljonääreille se Macys sun muut Tiffanyt jne. Keskustassa voi syödä tietty ja kahvitella, mutta en ostaisi sieltä mitään. Googlatkaa ne outlettien hinnat vaatteiden suhteen ja tehkää etukäteen laskelmat kuinka monta paitaa, farkkua tms. Kannattaa muutama tonni antaa, niin sinun ei tarvitse sitten kustantaa vaatteita vuoteen.
sguarella 🤣😭