Työkaveri sivuuttaa minut eikä tervehdi , mitä tehdä?
Masentaa mennä töihin kun koen olevani aliarvoinen suhteessa muihin
Kommentit (142)
kysyt siltä että onko sulla joku vtun ongelma kun et tervehdi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on työpaikkakiusaamista. Nyt "kehiin" esimies, työsuojeluvaltuutettu!
Millä perusteella on kiusaamista?
Tervehtimättä jättäminen, työn mitätöinti, yleinen huomaamatta jättäminen katsotaan työpaikkakiusaamiseksi. Sitähän se on.
Omalla työpaikalla osa vastaa tervehdykseen ja osa ei. Tiedän jo etukäteen kuka ei tule tervehtimään minua, onneksi toki suurin osa vastaa tervehdykseen. Välillä mietin pitäisikö lopettaa näiden "kuuroille korville" -tervehtiminen koska itselle alkaa jo tulla vaivaantunut olo joka kerta kun nämä tietyt ihmiset ovat töissä ja eivät tervehdi. Tämä jengi tervehtii kyllä omia kavereitaan, sain sen huomata äskettäin. Tulin töihin ja menin viemään evääni taukohuoneen jääkaap
Hoitoala? Siellä pesii tosi ilkeitä ihmisiä.
Huonosti käyttäytyvät ihmiset eivät ole sinun ongelmasi, älä välitä.
Jaa. Eikö normaaleihin käytöstapoihin kuulu antaa tietä eikä kävellä päin. Eli siis sivuuttaa käytävillä kulkeva ihminen.
Olisi epäkohteliasta törmätä päin
Pitääkö työpaikalla tervehtiä sellaisia joiden kanssa ei edes ole työtehtävissä missään tekemisissä?
Tempaiset "isällisellä avokämmenellä" naaman niin, että hampaankappaleet lentelee ja huudat: "tervehtiminen kuuluu hyviin tapoihin".
Edellämainitusti menetellen alkavat kaikki tervehtimään sinua pakonomaisesti joka käänteessä.
Meidän töissä (vuorotyö) on ainakin niin kiire ettei ole aikaa kumarrella mitään jaloissa pyörijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Tervehdi sinä oikein iloisesti. Häntä alkaa pian tympiä oma käytöksensä.
Samaa mieltä. Leveä hymy ja oikein iloinen tervehdys. Sama töistä lähtiessä ja perään vielä hänen etunimi.
"HYVÄÄ VIIKONLOPPUA, MAIJA!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervehdi sinä oikein iloisesti. Häntä alkaa pian tympiä oma käytöksensä.
Samaa mieltä. Leveä hymy ja oikein iloinen tervehdys. Sama töistä lähtiessä ja perään vielä hänen etunimi.
"HYVÄÄ VIIKONLOPPUA, MAIJA!"
Pitää sitten laittaa laitos kiinni että ehtii passata teitä valittajia. Muutama sata ihmistä työttömäksi. Sitten olet tyytyväinen.
Oli semmoisia parempaan väkeen kuuluvia opettajia. Meitä alempiarvoisia ei suvaittu tervehtiä.
Tuollainen tapa kiusata on siitä kieroa, ettet voi itse toimia samoin. Et voi alkaa ignoorata häntä, koska sitten hän alkaa levittää juorua, ettet tervehdi ja välttelet häntä. Kiero, tyhmä narsisti. Näitä työpaikoilla riittää, luulevat olevansa poikkeuksellisen ovelia.
Paras tekniikka on tervehtiä neutraalisti jatkossakin, luota siihen, että muut huomaavat. Näin teen itse ja hyvät tyypit nappaavat nopeasti huoneen energioista, kenestä se ilkeys huokuu. Eivät nämä tuolla pitkälle pötki.
Muuten keskity työhän, unohda koko tyyppi.
Jos on aikaa miettiä tervehtiikö ne tärkeämmän työn tekijät 12 tunnin päivien välistä prinsessaa oikein niin voi alkaa keskittymään omaan "duuniin"...
Oletko itse joku kusipäinen työpaikkakiusaaja kun tuollaista edes kysyt?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö työpaikalla tervehtiä sellaisia joiden kanssa ei edes ole työtehtävissä missään tekemisissä?
On outoa ja junttia olla tervehtimättä saman työpaikan ihmisiä.
Jotkut eivät tervehdi, siis se ei ole heillä tapana. Outoa mutta totta. Minäkin tiedän yhden. Hyväntuulinen ja mukava, ja ikinä ei tervehdi ketään.
Tuttua, kun on nainen miesvaltaisella alalla. Jotkut miehet ei edes uskalla katsoa mua päin, saati kakaista "moi" ohikävellessä, tai tulla viereen tai vastapäätä istumaan kahvihuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän töissä (vuorotyö) on ainakin niin kiire ettei ole aikaa kumarrella mitään jaloissa pyörijöitä.
Onko normaali tervehtiminen sinun mielestäsi jotain kumarrella, vtun sosiopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen tapa kiusata on siitä kieroa, ettet voi itse toimia samoin. Et voi alkaa ignoorata häntä, koska sitten hän alkaa levittää juorua, ettet tervehdi ja välttelet häntä. Kiero, tyhmä narsisti. Näitä työpaikoilla riittää, luulevat olevansa poikkeuksellisen ovelia.
Paras tekniikka on tervehtiä neutraalisti jatkossakin, luota siihen, että muut huomaavat. Näin teen itse ja hyvät tyypit nappaavat nopeasti huoneen energioista, kenestä se ilkeys huokuu. Eivät nämä tuolla pitkälle pötki.
Muuten keskity työhän, unohda koko tyyppi.
No kuule ei varmasti mieti tuollaisia asioita. Tuskin on edes huomannut ap:n.
Se on kateellinen, väsynyt pas ka työhönsä ja elämäänsä sekä on köyhempi kuin sinä.
Tervehdykseen vastaamatta jättäminen on moukkamaista mutta tervehtimisen unohtaminen on inhimillistä.