Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri sivuuttaa minut eikä tervehdi , mitä tehdä?

Vierailija
20.04.2024 |

Masentaa mennä töihin kun koen olevani aliarvoinen suhteessa muihin

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on aikaa miettiä tervehtiikö ne tärkeämmän työn tekijät 12 tunnin päivien välistä prinsessaa oikein niin voi alkaa keskittymään omaan "duuniin"...

Prinsessaa Mikä vtun työnsankari se siellä marttyyrinä ulisee 12 tunnin työpäivistä? Hanki normaali työ ja tervehdi työkavereitasi kuten normaalit ihmiset tekevät sen sijaan että leveilet pitkillä päivilläsi ja haukut normaalit käytöstavat omaavia ihmisiä prinsessoiksi. 

Vierailija
142/142 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lakkasin tervehtimästä työkaveria joka huusi minulle ihan mitättömästä pikkuasiasta, asiasta jossa olen häntä kymmeniä vuosia kokeneempi ja pätevämpi. Hän ei ollut minun esimieheni edes vaan kesätyöntekijä ja minä pitempiaikainen työntekijä. Stana kakarat ei hypi silmille. Onneksi älysi lopettaa ja pysyä pois. Asiakkaiden edessä ei työkaveria kohdella kuin paskaa. Oli aina kyykyttämässä ja hyppyyttämässä niitä jotka teki paljon enemmän ja vastuullisempaa työtä. Jos tuntisin vanhemmat olisin antanut palautetta että nyt tytölle kuria ja reilusti nöyryyttä ja vanhempien arvostusta. Itse kohtelin häntä tasaveroisena. Ei syy ole aina siinä joka ei tervehdi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme