Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saadut Tindermatchit lähinnä masentavat...Mikä siinä on että kasin mies saa vain 4-5 naisia sieltä?

Vierailija
20.04.2024 |

Olen 185cm, komea, erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa.

Saadut matchit ovat kaikkea muuta...Ei mitään mielenkiintoa tutustua heihin.

Monilla lapsiakin.

Kommentit (478)

Vierailija
81/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä yllätys? Kyllä naiset tietää miesten tavasta tykätä kaikista, siksi ne tykkäykset on nollan arvoisia.

Lyhyt ilkeästi muita pistettävä ja itsestään liikoja luuleva nörtti ei ikinä ole mikään kasi, haloo.

Joo, lyhyt nörtti kasi? Missä universumissa? 

Vierailija
82/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä yllätys? Kyllä naiset tietää miesten tavasta tykätä kaikista, siksi ne tykkäykset on nollan arvoisia.

Lyhyt ilkeästi muita pistettävä ja itsestään liikoja luuleva nörtti ei ikinä ole mikään kasi, haloo.

Olet näköjään lukutaidotonkin vielä, harvinaista naiselle. 

Ap on 185cm ja kirjoitti pisteytyksistä ( suht realistisesti, käsittääkseni).

Minä taas olen 175cm, ja en ole kertonut itsestäni muuta kuin että olen "ihan ok" mies. Eli en ole mitään, millä nainen voi kehuskella kaverinsa vihreiksi, mutta olen hyvä mies, jos haluaa miehen jonka kanssa vakiintua, rakentaa kotia jne. Ja minä en ole pisteyttänyt ketään, kunhan kirjoitin inhorealistisesti siitä millaisia naisia Tinderissä saan mätseiksi.

t. 11

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sieltä toinen lukutaidoton. 

t. 11

Vierailija
84/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo on aina ollut niin, että kaunis nainen on saanut rikkaan/vaikutusvaltaisen miehen. Tämä on toki yksinkertaistus, mutta jos osaa käyttää edes hiukan mielikuvitusta, tuota osaa laajentaa.

Tuttavapiiriini kuuluu mies, joka on ihan oikeasti näitä kympin miehiä niin ulkonäön kuin asemankin puolesta. Ja niinpä vain hänelle railakkaissa kokoontumisissamme aina löytyy joku kasin nainen noin vaan vaikka meille muille paikka näyttäisi marttakerhon kokoontumiselta. Toki hän on hyvä suustaan myös ja omaa sulavat käytöstavat.

Ihan samoin kuin miehet pyrkivät levittämään siementään ympäriinsä, myös nainen haluaa turvallisen vakaan elämän. Nykyään on puhuttu providereista tai sugardaddyista, mutta ainahan näitä on ollut. 

Ei ole naisten vika, jos miehet ovat yksinkertaisia ja lankeavat ulkoisiin avuihin. Sitä paitsi kuuntele itseäsikin: naisen arvo määrittyy tasan tarkkaaan ulkonäön perusteella, luonteenlaatu lienee sivuseikka? Asenteesi on se, joka naiset karkottaa, ei ulkonäkösi.

Vierailija
85/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen 175cm, ja en ole kertonut itsestäni muuta kuin että olen "ihan ok" mies. Eli en ole mitään, millä nainen voi kehuskella kaverinsa vihreiksi, mutta olen hyvä mies, jos haluaa miehen jonka kanssa vakiintua, rakentaa kotia jne. Ja minä en ole pisteyttänyt ketään, kunhan kirjoitin inhorealistisesti siitä millaisia naisia Tinderissä saan mätseiksi.

t. 11

Et saa niitä mätseiksi, ellet itse paina tykkäystä heille. Oma vikasi siis. Eri 

Vierailija
86/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 11

Et saa niitä mätseiksi, ellet itse paina ty

Tässä on nyt sekä ap, että minä, että mahdollisesti vielä joku muukin mieskirjoittelija, kertonut teille, että käytännössä ainoa mahdollisuus miehenä käyttää Tinderiä on tykätä kaikista tai melkein kaikista. Paitsi jos on miesten ihan kaikkein terävintä kärkeä, jolloin vaaka kääntyy toisinpäin, ja joka ikinen nainen tykkää sinusta Tinderissä, jolloin voit todellakin käydä tiheällä kammalla läpi naisia ja tykätä vain niistä, jotka sopivat tarkoituksiisi, ja saat takuuvarmasti mätsit joka tapauksessa.

t. 11

Vierailija
87/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt lääkäri voisi olla kasi. Lyhyitä nörttejä mahtuu 13 tusinaa, sorry siitä.

Vierailija
88/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi laitat tykkäyksen naisille, joista et ole kiinnostunut? Eihän tuossa ole mitään järkeä.

Miehenä ei ole järkeä olla tinderissä muuten kuin "shotgun" -menetelmällä.

Eli tykkää kaikista, ja sitten karsii vasta matcheista. Jos itse valikoi ja miettii, niin huomaa hyvin nopeasti että se tapa on valtavaa ajan -ja energianhaaskausta.

Poikkeus on jo kuuluu miesten top 0.1%

Tuossa ei ole mitään järkeä. Tietysti naiset mätsää komean miehen kanssa jos se heille osoittaa kiinnostusta. Naiset ei niin tee tuollaista mitä sinä teet. Ymmärrätkö yhtään mitä sanon tässä. Annat itse väärän kuvan että olet heistä kiinnostunut ja sitten valitat kun he osoittaa takaisin halua tutustua. Ei ne voi tietää että jakelet mielenkiintoasi kaikille kun naiset ei toimi niin. He luulee että olet valikoinut ja miettinyt yhtä paljon kuin hekin!

Vierailija
89/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 11

Tässä on nyt sekä ap, että minä, että mahdollisesti vielä joku muukin mieskirjoittelija, kertonut teille, että käytännössä ainoa mahdollisuus miehenä käyttää Tinderiä on tykätä kaikista tai melkein kaikista. Paitsi jos on miesten ihan kaikkein terävintä kärkeä, jolloin vaaka kääntyy toisinpäin, ja joka ikinen nainen tykkää sinusta Tinderissä, jolloin voit todellakin käydä tiheällä kammalla läpi naisia ja tykätä vain niistä, jotka sopivat tarkoituksiisi, ja saat takuuvarmasti mätsit joka tapauksessa.

t. 11

Mitä teet mätseillä sellaisten kanssa joita et halua? Eikö ne ole ihan hyödyttömiä mätsejä? 

Vierailija
90/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 11

Sä kirjoitit kyllä todella rumasti. Mahtaisiko äitiäsi hävettää jos tietäisi?

Mites jos sua livenä kehuu komeaksi joku nainen joka ei ole mieleesi niin haukutko senkin pystyyn, että mitä sinä kuona siinä yrität? Imarreltuhan sitä pitäisi olla että joku tykkää.

Ihan kuin me naisetkin ei saataisi ties miltä suohirviöiltä ja jopa 20+ vuotta vanhemmilta lähestymisiä.

Joku tykkäys nyt on vaan kehu. Ja noin sinä niistä puhut jotka sinusta tykkäsivät.

Vierailija
91/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä mätsäisi miestä, jonka saaminen mätsiksi masentaisi jo pelkän profiilin perusteella. Tyhmäähän tuo olisi.

Vierailija
92/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan näistä palstan miehistä ei ole vieläkään selittänyt, miksi tuo shotgun-menetelmä on tehokkain menetelmä OMANTASOISTEN matchien saantiin? Sen perusteella mitä kuvailette, saatte olla koko ajan poistelemassa matcheja mielenkiinnon puutteen takia. Mikä järki?

Vierailija
93/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun hän haluaa,  että olisi toisin. Minä haluaisin vaikka lehmien lentävän, mutta kun sillä ei ole mitään väliä mitä ihminen itse haluaa. Taso on se, minkälaisen kumppanin saa sitoutettua, se on ainoa tieteellinen tasoteoria.

Vierailija
94/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja suomalainen nainen voisi maksimissaan olla se nelonen!

Vierailija
95/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätsillä ei tee mitään jos jo valmiiksi tietää, että ei kiinnosta. Miksi miehet keräilevät näitä turhia mätsejä?

Miksi ylipäänsä mies, joka ei saa tinderissä mitä kaipaa, ei laajenna hakua paikkoihin, jossa voi tavata naisia. jos on niin tyhmä, että pelaa tinderiä kun voisi oikeasti sosialisoida, niin sittenpähän kärsii siitä,

sinkkumiiteissä on aina enemmän naisia kuin miehiä. 

Vierailija
96/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 11

Sori, mutta eihän tuossa ole mitään järkeä. Alennat vain omaa tasoasi algoritmin silmissä, etkä edes oikeasti tykkää niistä naisista, joita saat mätsiksi. Kukaan ei hyödy tuosta touhusta mitään.

Vierailija
97/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edelleenkään ymmärrä miksi pitää matchata sellaisten naisten kanssa jotka eivät itseä kiinnosta, ja myöhemmin poistaa nämä matchit? Tuntuu paljon vaivalloisemmalta kuin tykätä vain "omantasoisista" naisista ja samalla opettaa algoritmia näyttämään sopivampia tyyppejä.

Edelleenkin; se on paras ja tehokkain tapa tinderiin jos ei kuulu miesten 0.1% parhaimmistoon.

Naisten on tuota vaikea ymmärtää, koska he eivät ikinä ole olleet miehenä tinderissä. Mene katsomaan youtubesta miten nainen käyttää ystävämiehensä tinderiä, ja ei ole uskoa heikkoa menestystä todeksi.

Millä tavalla se on tehokasta, jos et kuitenkaan näitä naisia halua? 

Siten että näille sankareille kuka vain kelpaa patjaksi koska sitä ne vain hakevat, mutta valittavat kyllä siitä ettei se patja miellytä ja olisi pitänyt saada parempi vaikka ihan itse saavat päättää swaippalujensa suunnan.

Vierailija
98/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaapa millaista kuonaa mätsää "ihan ok" miestä? Olen keskipalkkainen, perus ok näköinen, 175cm, urheileva IT-alan jamppa. Elämä kondiksessa, vaikkei mitään luksusta löydykään. Siis voi helvetin helvetti millaista sosiaalitapaus lahtivalas spurgu yh-äitiä tulee mätseihin. Ei tossa appissa ole mitään järkeä. Naiset hakee sieltä ihan järjestään huomattavasti itseään parempia miehiä.

Miten hän voi saada matchin kanssasi jos et ole tykännyt hänestä?

Ei miehenä voi käyttää Tinderiä muuta kuin tykkäämällä kaikista ja katsomalla mitä tulee.

t. 11

Oikeasti huolettaa sinun älykkyys tai sen puute lähinnä.

Vierailija
99/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia jätin Tinderin. Täynnä miehiä jotka "tykkäävät kaikesta mikä liikkuu". Siitä sitten selvittämään, kuka oikeasti näkee meidän mätsissä potentiaalia. Meni kaikki vapaa-aika ja hermot tähän videopeliin. 

Vierailija
100/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo on aina ollut niin, että kaunis nainen on saanut rikkaan/vaikutusvaltaisen miehen. Tämä on toki yksinkertaistus, mutta jos osaa käyttää edes hiukan mielikuvitusta, tuota osaa laajentaa.

Tuttavapiiriini kuuluu mies, joka on ihan oikeasti näitä kympin miehiä niin ulkonäön kuin asemankin puolesta. Ja niinpä vain hänelle railakkaissa kokoontumisissamme aina löytyy joku kasin nainen noin vaan vaikka meille muille paikka näyttäisi marttakerhon kokoontumiselta. Toki hän on hyvä suustaan myös ja omaa sulavat käytöstavat.

Ihan samoin kuin miehet pyrkivät levittämään siementään ympäriinsä, myös nainen haluaa turvallisen vakaan elämän. Nykyään on puhuttu providereista tai sugardaddyista, mutta ainahan näitä on ollut. 

Ei ole naisten vika, jos miehet ovat yksinkertaisia ja lankeavat ulkoisiin avuihin. Sitä paitsi kuuntele itseäsikin: naisen a

No niin, siinä ensimmäinen, jolta todellakin puuttuu tuo mielikuvitus laajentaa kuviota. Ei kyse ole pelkästä ulkonäöstä, mutta jos haluaa leimata miehien näkevän vain ulkonäön niin on helpompi vain lukea eikä yhtään miettiä.

Otit kiinni vain tuohon "historialliseen katsaukseen" mutta et providereihin yms. - varmaan sen takia, että tuohon ei ole paljon sanomista.