Saadut Tindermatchit lähinnä masentavat...Mikä siinä on että kasin mies saa vain 4-5 naisia sieltä?
Olen 185cm, komea, erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa.
Saadut matchit ovat kaikkea muuta...Ei mitään mielenkiintoa tutustua heihin.
Monilla lapsiakin.
Kommentit (478)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tykkäät yh-äideistä ja sitten valitat että niillä on lapsia?
Ei miehenä voi käyttää Tinderiä muuta kuin tykkäämällä kaikista ja katsomalla mitä tulee.
t. 11
Ja mitä iloa sinä sitten saat siitä että katsot kun saat matchin jonkun puliakan kanssa?
Ymmärrätkö sinä että se mies tykkää muistakin kuin puliakoista?
Mutta naisetpa eivät kirveelläkään matchaa tasoisensa miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Arvaapa millaista kuonaa mätsää "ihan ok" miestä? Olen keskipalkkainen, perus ok näköinen, 175cm, urheileva IT-alan jamppa. Elämä kondiksessa, vaikkei mitään luksusta löydykään. Siis voi helvetin helvetti millaista sosiaalitapaus lahtivalas spurgu yh-äitiä tulee mätseihin. Ei tossa appissa ole mitään järkeä. Naiset hakee sieltä ihan järjestään huomattavasti itseään parempia miehiä.
Mites sitä vanha sanonta meneekään että ei se ole tyhmä joka pyytää
Tyhmää käyttää tinderiä, kun saman ajan vois käyttää tutustumalla naisiin baarissa tai harrastusten parissa.
En edelleenkään ymmärrä miksi pitää matchata sellaisten naisten kanssa jotka eivät itseä kiinnosta, ja myöhemmin poistaa nämä matchit? Tuntuu paljon vaivalloisemmalta kuin tykätä vain "omantasoisista" naisista ja samalla opettaa algoritmia näyttämään sopivampia tyyppejä.
Suomessa on vähän naisia, jotka ovat yli 173 cm pitkiä ja hoikkia. Kauniit kasvot ja luonne kaupan päälle, niin ei kauan tarvitse sinkkuna olla.
Lisään vielä. Kun ihminen joutuu sinkkuna tuollaiseen epätoivon silmukkaan, on äärimmäisen tärkeää lopettaa siinä hetkessä kaikenlainen Tinderöinti ja mennä ulos, rapsuttaa naapurin koiraa, lukea hyvää kirjaa, käydä salilla, käydä avannossa, seistä vaikka päällä. Epätoivoisena ja muita dissaavana ihminen vetää puoleensa vain kaltaisiaan.
Anna elämän yllättää. Se ei yllätä, jos on epätoivoinen. Tee elämästäsi niin kivaa, että pursuat valoa ja hyvyyttä ympärillesi, silloin vedät magneettina hyvyyttä ja iloa lähellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tykkäät yh-äideistä ja sitten valitat että niillä on lapsia?
Ei miehenä voi käyttää Tinderiä muuta kuin tykkäämällä kaikista ja katsomalla mitä tulee.
t. 11
Ja mitä iloa sinä sitten saat siitä että katsot kun saat matchin jonkun puliakan kanssa?
Ymmärrätkö sinä että se mies tykkää muistakin kuin puliakoista?
Mutta naisetpa eivät kirveelläkään matchaa tasoisensa miehen kanssa
Eli tasoteoria ei toimikaan, niinkö? Sehän menee niin että sen tasoista seuraa saat mitä itse olet. Miksi puhut tasoista jos koko teoria ei toimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi tykkäät siellä sellaista jotka eivät kiinnosta 😂😂😂
Vastasin tähän jo.
Miehenä ei ole järkeä olla tinderissä muuten kuin "shotgun" -menetelmällä.
Muu on resurssien haaskausta.
Ap
Olet siis tätä tasoa. Jaa.
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään ymmärrä miksi pitää matchata sellaisten naisten kanssa jotka eivät itseä kiinnosta, ja myöhemmin poistaa nämä matchit? Tuntuu paljon vaivalloisemmalta kuin tykätä vain "omantasoisista" naisista ja samalla opettaa algoritmia näyttämään sopivampia tyyppejä.
Syynä tähän on tasan tarkkaan se, ettei näiden incelien psyyke kestä sitä jatkuvaa hylkäämistä joka johtuu omaa tasoa parempien naisten tavoittelusta. Pitää tykätä puliakoista että voi kokea jonkinlaista hyväksyntää ja halutuksi tulemista. Nämä älykääpiöt eivät voi vaan sitä itselleen myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää käyttää tinderiä, kun saman ajan vois käyttää tutustumalla naisiin baarissa tai harrastusten parissa.
Olen jo Tinderin poistanut, enkä enää yritä sitä kautta. Täysin huijausta koko appi miehelle, jos ei kuulu niihin muutamaan mieheen, jota kaikki naiset tavoittelee, ja pääsee sitä varten valitsemaan. Vaikea vaan saada aikaa baareissa käymiseen ja varsinkaan kavereita mukaan, näin kun ei olla enää mitään parikymppisiä bilettäjiä.
t. 11
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on vähän naisia, jotka ovat yli 173 cm pitkiä ja hoikkia. Kauniit kasvot ja luonne kaupan päälle, niin ei kauan tarvitse sinkkuna olla.
3-5 kappaletta :D
Vierailija kirjoitti:
Arvaapa millaista kuonaa mätsää "ihan ok" miestä? Olen keskipalkkainen, perus ok näköinen, 175cm, urheileva IT-alan jamppa. Elämä kondiksessa, vaikkei mitään luksusta löydykään. Siis voi helvetin helvetti millaista sosiaalitapaus lahtivalas spurgu yh-äitiä tulee mätseihin. Ei tossa appissa ole mitään järkeä. Naiset hakee sieltä ihan järjestään huomattavasti itseään parempia miehiä.
Hakee? Eikös se tykkääminen meinaa että "tuosta voisin kiinnostua jos hänelle kelpais". Pitääpä muistaa pysyä erossa 175-senttisistä it-jampoista kun ne ei osaa olla tykkäilemättä niitä jotka ei kelpaa ja puhuvatkin noin rumasti kun toinen on vaan tykännyt.
Tai oikeastaan sama kyllä lähteä koko tinderistä ja jättää jampat sinne vinkumaan keskenään.
Eiköhän tämä ole selvä - Laasosen tasoteoria pitää paikkaansa ! Samasta syystä ysin/kympin naiset jäävät aika usein yksin, kun niitä 11-12 miehiä (=tyyliä Jeff Besos, tuokin kyllä lyhyt) ei vaan ole kovin montaa maailmassa.
Nainen melkein millä tahansa parametreillä saa tinderin kautta seksiä mutta alla seiskan miehille jää luu käteen.
Ja niille tuota vastaan uikuttaville naisille voin vaan sanoa sen, että otatko sinä normaali (=seiskan nainen) sellaisen nelosen (=lyhyt, lihava, köyhähkö) miehen ihan vaan hänen "sisäisen kauneutensa vuoksi???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo Tinderin poistanut, enkä enää yritä sitä kautta. Täysin huijausta koko appi miehelle, jos ei kuulu niihin muutamaan mieheen, jota kaikki naiset tavoittelee, ja pääsee sitä varten valitsemaan. Vaikea vaan saada aikaa baareissa käymiseen ja varsinkaan kavereita mukaan, näin kun ei olla enää mitään parikymppisiä bilettäjiä.
t. 11
Cry me a river. Sen sijaan että käyttäisit aikaa itsesi kehittämiseen, uliset vauvapalstalla kohtaloasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syynä tähän on tasan tarkkaan se, ettei näiden incelien psyyke kestä sitä jatkuvaa hylkäämistä joka johtuu omaa tasoa parempien naisten tavoittelusta. Pitää tykätä puliakoista että voi kokea jonkinlaista hyväksyntää ja halutuksi tulemista. Nämä älykääpiöt eivät voi vaan sitä itselleen myöntää.
Antaa tulla vaan! Päästäkää sisäinen kauneutenne vapaaksi.
t. Hyi helvetti!
Itse aloin saamaan paljon enemmän matcheja ja myös tasokkaammilta naisilta laittaessani ammatikseni lääkäri. Suosittelen jos ei ole hakemassa loppuelämän suhdetta.
ÄLKÄÄ LAITTAKO TYKKÄYSTÄ NIILLE JOIHIN ETTE HALUA TUTUSTUA. Ongelma ratkaistu.
"Taso" perustuu vahvasti siihen mitä on tarjolla ja tällä perusteella joko lasket niiden naisten tason alakanttiin tai oman yläkanttiin.
Mikä logiikka on siinä, että kukaan miettis että "no tässä on tää mun silmissä kasin mies, mutta oon itse nelosen nainen niin valitsen alemman tason miehen vaikka saisin tänkin" Ei mitään järkeä.
Voisit kokea siitäkin ahaa elämyksen, et ihmiset arvostaa eri asioita kumppanissaan. Toisen lihava yh on toisen unelmien nainen, just sopivasti tissiä ja persettä ja kauniit kasvot. Lisäks osaa vaikka laittaa ruokaa ja hoitaa kotia ja siitä heti näkee miten se kohtelee myös lapsia (varsinkin jos mies itse haluaa vielä lapsia ja haluu niille äidin).
Samoin se toisen mielenterveys ongelmallinen Hyi yök jo yli 30v on toisen silmissä ymmärtävä, empaattinen ja ihanan aikuinen nainen jolle on helppo puhua myös mitä oman pään sisällä liikkuu ja joka on vahva kun on selvinnyt ongelmiensa kanssa.
Kolmas katsoo että hyh kun on laiha vaan salia ja viinejä harrastava nainen vaikka toiselle se on se unelmien nainen, kaunis, sporttinen jonka kanssa yhdessä urheilla ja nauttia vaikka lasillinen talvella viltin alla.
Onneks me ihmiset ollaan erilaisia ja halutaan yleensä itselle sopiva kumppani. Joskus voi raottaa vähän omia silmiään ja nähdä että jonkun toisen silmät näyttää ihan erilaista maailmaa, ihan eri toiveita ja unelmia.
Miksi siitä sitten pitää valittaa jos se on paras ja tehokas tapa?