Saadut Tindermatchit lähinnä masentavat...Mikä siinä on että kasin mies saa vain 4-5 naisia sieltä?
Olen 185cm, komea, erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa.
Saadut matchit ovat kaikkea muuta...Ei mitään mielenkiintoa tutustua heihin.
Monilla lapsiakin.
Kommentit (478)
Vierailija kirjoitti:
Arvaapa millaista kuonaa mätsää "ihan ok" miestä? Olen keskipalkkainen, perus ok näköinen, 175cm, urheileva IT-alan jamppa. Elämä kondiksessa, vaikkei mitään luksusta löydykään. Siis voi helvetin helvetti millaista sosiaalitapaus lahtivalas spurgu yh-äitiä tulee mätseihin. Ei tossa appissa ole mitään järkeä. Naiset hakee sieltä ihan järjestään huomattavasti itseään parempia miehiä.
Minkä helvetin takia sinä tykkäilet siellä jostain spurguista?? Siksikö että saisit haukkua niitä naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaapa millaista kuonaa mätsää "ihan ok" miestä? Olen keskipalkkainen, perus ok näköinen, 175cm, urheileva IT-alan jamppa. Elämä kondiksessa, vaikkei mitään luksusta löydykään. Siis voi helvetin helvetti millaista sosiaalitapaus lahtivalas spurgu yh-äitiä tulee mätseihin. Ei tossa appissa ole mitään järkeä. Naiset hakee sieltä ihan järjestään huomattavasti itseään parempia miehiä.
Miten hän voi saada matchin kanssasi jos et ole tykännyt hänestä?
Ei miehenä voi käyttää Tinderiä muuta kuin tykkäämällä kaikista ja katsomalla mitä tulee.
t. 11
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä helvetin takia sinä tykkäilet siellä jostain spurguista?? Siksikö että saisit haukkua niitä naisia?
Ei miehenä voi käyttää Tinderiä muuta kuin tykkäämällä kaikista ja katsomalla mitä tulee.
t. 11
Kysyntä määrää tason myös parisuhdemarkkinoilla. Jos saat vain 4-5 tason matcheja, olet itsekin vain 4-5-tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitat tykkäyksen naisille, joista et ole kiinnostunut? Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Miehenä ei ole järkeä olla tinderissä muuten kuin "shotgun" -menetelmällä.
Eli tykkää kaikista, ja sitten karsii vasta matcheista. Jos itse valikoi ja miettii, niin huomaa hyvin nopeasti että se tapa on valtavaa ajan -ja energianhaaskausta.
Poikkeus on jo kuuluu miesten top 0.1%
Mitä järkeä tykätä sellaista jotka eivät kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 11
Itse asiassa tinderin algoritmit rankaisee sua tuosta, eli sua näytetään vain huonommille matcheille ja vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne Suomessa on se, ettei edes urheilutapahtumissa kisaavat 16-19v tytöt ole kauniita, niin mihin se siitä voi edetä?
Kolmessa kympissä kaikki naisellisuuden yrittäminenkin on jo tapettu. Hyi helvetti!
Ai siellä taas yksi Thaimaan matkaaja.
1.Kuka sanoi, että olet komea? Äitikö?
2. Miksi tykkäät sellaisista naisista, joiden kanssa et halua olla ja sitten valitat? Et taida olla ihan fiksuimmasta päästä.
3. Oletko työtön, mt-potilas, nepsy, kalju tai persu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tykkäät yh-äideistä ja sitten valitat että niillä on lapsia?
t. 11
Juuri tällaisten valehtelevien ja laiskojen ukkojen takia tinder toimii niin kuin se nyt toimii. Naiset saa satoja mätsejä ja tietää, ettei ne tarkoita mitään, joten naiset ei myöskään tee mitään, vaan odottaa, että ne joita kiinnostaa, aloittaa sen keskustelun.
Miten saat sen toimimaan paremmin: Sä laitat kuvasi ja tekstisi siihen kuntoon, että ne kiinnostaa naisia. Sitten tykkäät vain niistä, joihin oikeasti haluat tutustua.
Vierailija kirjoitti:
No miksi tykkäät siellä sellaista jotka eivät kiinnosta 😂😂😂
Vastasin tähän jo.
Muu on resurssien haaskausta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitat tykkäyksen naisille, joista et ole kiinnostunut? Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Tykkäänhän mä niistä muistakin.Miksei heistä tule matchia ikinä? Miksi tinderissä vallitsee niin korkea hypergamia naisten taholta?
En koskaan ollut yhtä huonotasoisen naisen kanssa kuin mitä tindermatchini ovat. Livenä aina ihan eri taso. Ongelma vain on että nen nykyään tapaa naisia missään kun en baareissa käy.
Ap
Rauhoitu nyt. En tiedä minkä ikäinen olet, mutta järjestä nyt ensin itsesi pois tuosta epätoivon silmukasta. Sä olet varmasti täysin sopiva ja rakastettava kaikin puolin. Sun arvo ei perustu siihen millaisia matcheja jossain Tinderistä tulee. Älä silti arvostele muita. Jokainen pelaa niillä korteilla jotka on saanut. On ihmisen ulkonäkö mikä vaan, hän on täysin rakastettava ja hänellä on oikeus tavoitella rakkautta. Luota siihen, että sä vedät puoleesi sopivia henkilöitä. Tinderin varaan ei kannata asioita jättää. On varmasti muitakin sovelluksia ja virtuaalisia kohtaamispaikkoja. Ulkonäkö on niin pieni osa kokonaisuutta.
Tunnistat sopivan henkilön hänen katseestaan. Luota prosessiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tykkäät yh-äideistä ja sitten valitat että niillä on lapsia?
t. 11
Ja mitä iloa sinä sitten saat siitä että katsot kun saat matchin jonkun puliakan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kysyntä määrää tason myös parisuhdemarkkinoilla. Jos saat vain 4-5 tason matcheja, olet itsekin vain 4-5-tasoa.
Naisille sexzonetason ja miehille seurustelutason.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän voi saada matchin kanssasi jos et ole tykännyt hänestä?
t. 11
Tarkoitat varmaan miehenä jonka ÄÖ on jossain 40 korvilla.
Hypergaminen mies tavoittelee yli oman tasonsa. Se taso mitä saat tinderissä = sun taso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 11
No sitten ei kannata myöskään valittaa tuloksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäänhän mä niistä muistakin.Miksei heistä tule matchia ikinä? Miksi tinderissä vallitsee niin korkea hypergamia naisten taholta?
En koskaan ollut yhtä huonotasoisen naisen kanssa kuin mitä tindermatchini ovat. Livenä aina ihan eri taso. Ongelma vain on että nen nykyään tapaa naisia missään kun en baareissa käy.
Ap
Olet määrittänyt oman tasosi tykkäämällä niistä nelosen ja vitosen naisista. Tinderin algoritmi ei näytä sinua korkeampitasoisille naisille siitä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne Suomessa on se, ettei edes urheilutapahtumissa kisaavat 16-19v tytöt ole kauniita, niin mihin se siitä voi edetä?
Kolmessa kympissä kaikki naisellisuuden yrittäminenkin on jo tapettu. Hyi helvetti!
Ai siellä taas yksi Thaimaan matkaaja.
Ihan Keski-Euroopassa asuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tykkää kaikista, ja sitten karsii vasta matcheista. Jos itse valikoi ja miettii, niin huomaa hyvin nopeasti että se tapa on valtavaa ajan -ja energianhaaskausta.
Poikkeus on jo kuuluu miesten top 0.1%
Mitä järkeä tykätä sellaista jotka eivät kiinnosta?
Se järki että tuo on paras ja tehokkain tapa miehille jotka eivät kuulu top 0.1% parhaimmistoon
Heräät aamulla klo 8, vai mitenkä?