Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko alkaneet vihata koiria?

Vierailija
20.04.2024 |

Oletteko alkaneet vihata koiria koiraihmisten takia ja kissojen demonisoinnin takia? Itse olen ennen ajattelin koirista neutraalisti mutta en enää.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. 

En ole katkera ja vihainen ihminen.

Vierailija
62/102 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan koiria ja monia muitakin eläimiä, mutta ihmisiä vihaan.

Liian monet ihmiset kieltämättä ovatkin mulkkuja, mutta eivät onneksi suinkaan kaikki. Eläinten ajatusmaailma taas yleisesti ei ole yhtään sen kauniimpi kuin niiden mulkuimpien ihmistenkään, ne kun ovat eläimiä ja vaistojensa varassa - eli valtahierarkioita, väkivaltaa, reviirikäyttäytymistä, silmitöntä julmuutta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa mitään, mutta olen vihainen koiran- ja kissanomistajille ,  jotka antavat lemmikkiensä haitata toisten ihmisten elämää.

Omistajien kuuluu pitää huoli heidän  vastuullaan olevista lemmikeistään, ettei niin pääse tapahtumaan.

Vierailija
64/102 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta osaa koiraihmisistä vihaan aivan silmittömästi. Ne tyypit, jotka ulkoiluttavat rakkejaan irti muualla kuin omalla aidatulla pihalla tai koirapuistossa ovat alinta pohjasakkaa. Suurimmalla osalla näistä järjenjättiläisistä koirat ovat jotain hirven kokoisia reuhakkeita, joille omistajan käskyt ovat pelkkää tuulen huminaa. Aivan helvatan mahtavaa kohdata näitä omien koirien kanssa lenkillä. Joka kerta joutuu itse karjumaan, välillä jopa potkimaan, ne elukat hlvettiin omien koirien ja itsen kimpusta.

Vetäkää itsenne naruun kaikki piittaamattomat pskläjät, jotka ette saa hurtillenne hankittua hihnoja toivoo pienten, AINA kytkettyinä olevien koirien omistaja.

Vierailija
65/102 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän niiden vähä-älyisiä omistajia. Eivät osaa yhtään käsitellä tunteitaan ja keskustella asiallisesti jos huomauttaa ettei koira saa tehdä tarpeitaan jalkakäytävälle ja ne pitäisi myös kerätä pois nurmikolta. Hirmu raivoaminen ja hyvä ettei päälle käy jos asiallisesti huomauttaa. Samoin koirien häiritsevästä haukkumisesta muistuttaminen aiheuttaa useimmiten vain nyrpistelyä ja haistattelua.

Hyppypotkisin sua naamaan jos tulisit urputtamaan mun koirasta. Usuttaisin koirankin puremaan tuollaista kyylää joka puuttuu toisten aioihin

Ja minä amp uisin sinut ja rakkisi.

Tästä syystä kannattaa kantaa sitä teräasetta mukana ulkoillessa. Ei koskaan tiedä, milloin sitä on pakko käyttää itsepuolustukseen vapaana olevaa koira

Tähän tulokseen olen itsekin ikävä kyllä tullut. Koiran syytähän se ei ole, että omistaja on piittaamaton, mutta koira on se, joka kärsii. 

Vierailija
66/102 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin, että esim. lenkkipoluilla se, että moni koira tulee rohkeasti ja aggressiivisestikin vastaantulijoiden iholle, johtuu siitä että koira on monissa koiraperheissä nostettu ihmisen tasolle tai jopa sen yli. Paapotaan ja annetaan riehua vapaasti. Koira ei kuitenkaan ole ihmisen kanssa samanarvoinen. Ehkä ainakin vauraan lännen ulkopuolella tämä tiedetään paremmin ja myös koirat tietävät siellä paikkansa. 

Vierailija
67/102 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan koiria ja monia muitakin eläimiä, mutta ihmisiä vihaan.

Ne eivät rakasta sinua takaisin jos kohtaat niitä villissä luonnossa.

Vierailija
68/102 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat on kyllä kivoja.

Koira ei muuten tiedä asuuko se kaupungissa vai maalla eikä välitä kunhan se pääsee lenkille tarpeeksi usein. 

Eniten surettaa maaseudun juoksunarussa tai aitauksessa olevat koirat. Joku luulee että se, että koira pääsee pihalle riittää korvaamaan yhden tai kaksikin lenkkiä. Kai tajuatte ettei koira halua paskoa siihen juoksunarun varrelle? 

Vierailija
69/102 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut koiraa, mutta kissoja on ollut melkein aina. Miksi ihmeessä minä silti koiria vihaisin? Mitä  ihmettä ne ihmiset tekevät, joiden kimppuun koirat hyökkäävät, 60+ elinvuoteni aikana niin ei ole koskaan käynyt. En tosin pidä hyökkäämisenä sitä, kun koira haluaa tulla nuuhkimaan, rapsuttelen sellaisia korvan takaa.

Vierailija
70/102 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole koskaan ollut koiraa, mutta kissoja on ollut melkein aina. Miksi ihmeessä minä silti koiria vihaisin? Mitä  ihmettä ne ihmiset tekevät, joiden kimppuun koirat hyökkäävät, 60+ elinvuoteni aikana niin ei ole koskaan käynyt. En tosin pidä hyökkäämisenä sitä, kun koira haluaa tulla nuuhkimaan, rapsuttelen sellaisia korvan takaa.

He ihmiset tekivät pahan virheen; olivat vain olemassa siihen aikaan kun koira oli vapaana tai löysällä hihnalla. Ja miksi kenenkään toisen koira pitäisi edes päästä ketään nuuhkimaan? Se koira kiinni!

Vierailija
71/102 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nimby koirien suhteen. En halua kuulla haukuntaa naapurista.

Vierailija
72/102 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kissadissarit on suurella todennäköisyydellä koiran omistajia. Se tyyppi joka täällä fantasioi kissan kiduttamisesta ja levittää kissantappovideoita, ei tee samoin koiraketjuissa.

Näyttää siltä, että kissavihaajat on jollakin tavoin mielisairaita. Koirien vihaajat ei levittele täällä videoita ja haaveile jonkun eläimen sieppaamisesta ja järveen heittämisestä.

Vierailija
73/102 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En vihaa koiria, vaan typeryksiä, jotka ei osaa kasvattaa niitä eläiparkoja, jotka joutuvat kärsimään huonosta emännästä/isännästä.

Vierailija
74/102 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*eläinparkoja

Vierailija
75/102 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat on kyllä kivoja.

Koira ei muuten tiedä asuuko se kaupungissa vai maalla eikä välitä kunhan se pääsee lenkille tarpeeksi usein. 

Eniten surettaa maaseudun juoksunarussa tai aitauksessa olevat koirat. Joku luulee että se, että koira pääsee pihalle riittää korvaamaan yhden tai kaksikin lenkkiä. Kai tajuatte ettei koira halua paskoa siihen juoksunarun varrelle? 

Koirat on hirveitä.

Vierailija
76/102 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira tulee kouluttaa kunnioittamaan ihmisen koskemattomuutta. Kenenkään ei pitäisi joutua vain sietämään märän kuonon painumista omaan sääreen ulkoillessa. Rinnastaisin myös sen eräänlaiseen hyökkäykseen.

Vierailija
77/102 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on purtu kolmesti ilman provosointia eli kyllä vihaan ja omistajia vieläkin enemmän. Ainoa poikkeus on puhtaat ja hyvin koulutetut koirat esim. metsästyskoirat ja muut palvelukoirat.

Vierailija
78/102 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran omistaminen voi kertoa jotain henkilön persoonallisuudesta. Koiria komennetaan ja vedetään kaulapannasta. Koiran pitää alistua omistajansa tahtoon. Minkälainen ihminen haluaa käskyttää eläintä, hmm.

Vierailija
79/102 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinänsä koiria mutta koiraihmisiä. Nykyinen saa luvan olla viimeinen, koirakulttuuri on surkealla tolalla. Minusta on tullut kissaihminen.

Vierailija
80/102 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.  Koirat on parhautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi