Tyttöystävä olisi ihan mukava kapine!
Kommentit (19)
Kapine...? Eli me naiset olemme sinulle objekteja?
Tyttöystävä ei ole kapine, ei tavara, joita voi vaan ottaa kuin ei olisi ihmisestä kysymys. Olet moukka!
Kyllä noin ison pojan pitäisi jo osata
Luulisi tuossa iässä jo tietävän että naisista kannattaa pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä ei ole kapine, ei tavara, joita voi vaan ottaa kuin ei olisi ihmisestä kysymys. Olet moukka!
Minä haluan ottaa siltä tyttöystävältä aina kun haluan ja käyttää häntä ikään kuin nukkena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan ottaa siltä tyttöystävältä aina kun haluan ja käyttää häntä ikään kuin nukkena.
Hanki siis seksinukke, jätä naiset rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan täysjärkinen ikätovereistasi ole tuohon suostumassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla on paljon intoa tällaiseen ja osa näyttääkin jo ihan nukelta, joten suosittelen ehdottomaksi ylärajaksi 22v.
Ihan ok tuo on ollut, pidän kakkosasuntoa sen takia. Vaimolle valehtelen että menen kalaan tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla on paljon intoa tällaiseen ja osa näyttääkin jo ihan nukelta, joten suosittelen ehdottomaksi ylärajaksi 22v.
Eli taidat kosketella alaikäisiäkin? Oksettavaa, vinkkiä poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten kyselet täällä?
Sulla on kaksi vaihtoehtoa olla hopeakettu tai ottaa puuma..heheh.
Oiskohan se sieltä lava tansseista sun ikäisille se oikea paikka tai se eliitti deitti sivusto. Tai ota kala kuva tinderii mahdollisimman totisella naamalla pysty päin ja alhaalta kuvattuna.
Muista kirjoittaa profiilin etsin vaimoketta tosi tarkoituksella XD.. hemmetti Tosi tarkoituksella hitto että vihaan tuota sanaa.. eiku kännissä ja läpällä.. eiku hetkeksi ja lainaksi.. tai miten ois .. hetken mielijohteesta määräaikaiseen sopimukseen
Voin vaan kuvitella minkälainen punkero siellä hihittelee "nainen olisi kiva kapistus, hihii" niinkuin joku alakoululainen
Panin äitiäsi. Tee samoin.