Mistä kaikesta Riikka voisi vielä säästää?
Purra on sanonut, että hänelle ei ole mikään ongelma säästää miljoonia euroja.
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Voisi säästää minua ärsyyntymiseltä ja kadota ikiajoiksi politiikasta ja kaikesta julkisuudesta.
Taidat pelätä että joudut töihin.
Ainakaan tämä hallitus ei ole tuhlannut miljoonia sukupuolineutraaleihin liikennemerkkeihin. Eikö ole hyvä juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitysapu, kaikkien taidehömpötysten tukeminen, sopeutumisrahat, tulkkauspalvelu (jokainen tarvitseva maksaa itse), kansanedustajien määrä puoleen, tunnin juna jne
Tulkkauspalvelusta? Seuraavaksi ehdotat varmaan, että kuurot eivät saisi hankkia lapsia?!
Miksi valtion pitää maksaa tulkkauspalveluja?
Enemmän pitäisi kiinnittää huomiota ja puuttua puunpolttoon uusilla asuinalueilla. Ei ole mitään järkeä siinä, että ensin ostetaan 500 000 euroa maksava maalämpötalo ja sitten pilataan kaikkien muiden hengitysilma puuta polttamalla, jotta säästäisi sähkölaskussa muutaman kympin. Autoissakin pitää olla katalysaattorit ja muut puhdistuslaitteistot. Puunpoltto ei ole enää nykyaikaa ja onneksi EU:n direktiivit ovatkin rajusti kiristymässä sen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun junan torppaaminen olisi tuonut jo miljardien säästöt. Miljardien! Nyt otetaan miljoonia sieltä täältä köyhiltä ja heikossa asemassa olevilta.
Sinun kaltaistesi ruikuttajien takia olen lakannut vastustamasta turun rata-hanketta. Kiitos taas tästä muistutuksesta
Mikä on hätänä? Turku kirjoitetaan isolla alkukirjaimella muuten ja ratahanke ilman viivaa. Ole hyvä vinkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen loppu se ahneella olikaan. Vain sairas tyyppi nauttii toisen kärsimyksestä, osa ihmisistä on valitettavasti sellaisia.
Niin outoa, että hymyillään ja vitsaillaan saksien kanssa, ja samaan aikaan yksihuoltaja miettii miten rahat riittää ruokaan.
Lakatkaa jo käyttämästä tätä mystistä yksinhuoltajaa keppihevosena. Itse ovat soppansa keittäneet. Ottakoot vastuun valinnoistaan.
Oli se ihan kauheaa kun Riikka piti saksia kädessä, ihan hirveää!!!
Niinpä. Lisäksi vielä hymyili
Joo, ihan kauheaa kun Riikka hymyili, ihan hirveää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen loppu se ahneella olikaan. Vain sairas tyyppi nauttii toisen kärsimyksestä, osa ihmisistä on valitettavasti sellaisia.
Niin outoa, että hymyillään ja vitsaillaan saksien kanssa, ja samaan aikaan yksihuoltaja miettii miten rahat riittää ruokaan.
Lakatkaa jo käyttämästä tätä mystistä yksinhuoltajaa keppihevosena. Itse ovat soppansa keittäneet. Ottakoot vastuun valinnoistaan.
Zaatana, että minä vihaan kaltaisiasi ihmizjätteitä. Pitäisikö yksinhuoltajan mieluummin sitten vaikka jäädä väkivaltaiseen suhteeseen? Näitä on aivan jumalattoman paljon tässä maassa, jotka eivät ole todellakaan sitä soppaansa mitenkään itse keittäneet. Jessus, että minä toivon, että kaltaisellesi ihmisperseelle käy todella huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän pitäisi kiinnittää huomiota ja puuttua puunpolttoon uusilla asuinalueilla. Ei ole mitään järkeä siinä, että ensin ostetaan 500 000 euroa maksava maalämpötalo ja sitten pilataan kaikkien muiden hengitysilma puuta polttamalla, jotta säästäisi sähkölaskussa muutaman kympin. Autoissakin pitää olla katalysaattorit ja muut puhdistuslaitteistot. Puunpoltto ei ole enää nykyaikaa ja onneksi EU:n direktiivit ovatkin rajusti kiristymässä sen suhteen.
Jaaha, puunpolttohullu saapui taas paikalle. Vedäpä idioottivajakki hevon v päähäsi ja ota välillä ne lääkkeet jäte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän vois vielä pienituloisilta ja köyhiltä leikata? Toimeentulotuki alas! Kansaneläke pois!
No sosiaalimenoja on vaikea leikata muualta kun niiden saajilta. Tosiasia kuitenkin on että tukipolitiikka on ollut liian avokätistä ja se on rahoitettu velaksi. On tehty iso virhe totuttamalla ihmiset tukien saajiksi. On selvää että nyt on valtava porun aika edessä. Korjausliikkeet olisi pitänyt tehdä jo kauan sitten. Kun ollaan liian myöhässä niin jälki on kamalaa. Kuten oli Kreikassa vuodesta 2009 lähtien. Sosiaaliturvaa ja eläkkeitä leikattiin moneen otteeseen, samoin alv:tä korotettiin monta kertaa. Kreikka ei uskonut ajoissa. Suomella on vähän enemmän toivoa sentään.
Mitenkähän tyhmä sitä pitää oikein olla, että tähän tulee vetämään tätä Kreikkaulinaa? Kreikka päätyi tilanteeseensa sillä, että siellä tietoisesti vääristeltiin tilastoja ja tilannekuva oli aivan seinästä ja sitten kun se aukesi, koko hommalta levisi pohja. Siinä, missä me ollaan ei ole mitään tekemistä Kreikan tilanteen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siitä, että aviomies ja perheen isä kuoli ennenaikaisesti? Kun piti olla vielä ainakin se 30 vuotta yhteistä elämää jäljellä
Petterin kanssa tukia me leikattiin
Rahat ei riittänyt sukulaisten sopeutuseläkkeisiin
Tää pesti oli hyvävelikerhosta
Oma nahka täysin turvattu
Uusi alku meille avautui
Hoitajien oloja me kurjistettiin
Yleinen terveydenhuolto me alas ajettiin
Riikka keksi veron nallekarkeille
Eikä ollut viikkoon onneton
Syksyn myötä heikko aines karsiutui
Missä voisimme vielä säästää, voiko opiskelijat luontoon päästää, kun huhtikuussa öisin pakastaa.
(Sydämellisin terveisin, Riikka Purra)
Yövartijavaltiohan sillä on tavoitteena eli seuraavaksi lopetetaan mm. sairaalat ja terveyskeskukset, päiväkodit, vanhusten hoito jne. Eikä siitä olla edes kaukana enää, palvelujen toteutumisen puolesta tuo on jo tapahtunut.
Riikka Purra: "Mother dear, are you all right? And if you are all right, where are you all right?"
Vierailija kirjoitti:
Yövartijavaltiohan sillä on tavoitteena eli seuraavaksi lopetetaan mm. sairaalat ja terveyskeskukset, päiväkodit, vanhusten hoito jne. Eikä siitä olla edes kaukana enää, palvelujen toteutumisen puolesta tuo on jo tapahtunut.
Pitkien etäisyyksien maasta tehdään väkisin entistäkin pidempien etäisyyksien maa. 10-15 vuoden päästä tämän valtionresun voisi lahjoittaa Venäjälle.
Lopettamalla maksuttoman toisen asteen koulutuksen kokonaan. Nythän siitä jo närhitään pois sieltä ja tuolta.
Kyllä nämä ovat aika sosialistisia leikkauksia olleet, eniten leikataan juuri maksajilta, eli työssäkävijöiltä.
Meidän aino toivo pysyvään hyvinvointiin olisi työllistävät yritykset, mutta niitä on ollut vähän viimeiseen 16 vuoteen ja joka vuosi elettiin kuin pellossa velaksi.
Ainahan näitä globaaleja alamäkejä tulee, ei kukaan ole niiltä turvassa. Meillä on kyllä toimittu mahdollisimman typerästi, kun on etukäteen syöty tuloja, joita ei ole sitten tullutkaan.
Kyllä minustakin parempi olisi alijäämämenettelyssä antaa toisten määrätä, mistä leikataan. Ei tarvitsisi vinkua sitä mitä mikäkin hallitus tekee.
Minua huvittaa, kun Riikka Purra aloittaa useimmiten haastattelunsa kirjakielellä, mutta hyvin pian se vaihtuu puhekieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli se ihan kauheaa kun Riikka piti saksia kädessä, ihan hirveää!!!
Joo, ihan kauheaa kun Riikka hymyili, ihan hirveää.
Ei se hymyile, se irvistää. Sen "hymy" ei koskaan ulotu silmiin asti.