Mistä kaikesta Riikka voisi vielä säästää?
Purra on sanonut, että hänelle ei ole mikään ongelma säästää miljoonia euroja.
Kommentit (229)
Voisi säästää minua ärsyyntymiseltä ja kadota ikiajoiksi politiikasta ja kaikesta julkisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Voisi säästää minua ärsyyntymiseltä ja kadota ikiajoiksi politiikasta ja kaikesta julkisuudesta.
Yhdyn täysin mielipiteeseesi.
Kahdesta suurimmasta eläkkeensaajaluokasta, ei leikattu yhtään, miksi ei???
Mitähän vois vielä pienituloisilta ja köyhiltä leikata? Toimeentulotuki alas! Kansaneläke pois!
Vois säästää yhden kalliin virkkmiespalkan ja erota ja mennä takaisin mäkkärin kassaksi - siihen sen talousosaaminen riittää.
Voisi aloittaa työttömyyskorvauksesta, sekä asumis- ja toimeentulotuista. Moni "paskaduuneja" karttava elämäntapatyötönkin saattaisi innostua työnteosta.
...Voiko mäyräkoiran luontoon päästää
Kun Riikka virnuillen näyttää saksiaan
Kehitysapu, kaikkien taidehömpötysten tukeminen, sopeutumisrahat, tulkkauspalvelu (jokainen tarvitseva maksaa itse), kansanedustajien määrä puoleen, tunnin juna jne
Ravien tukeminen 50 miljoonaa
kaikki höpöhöpöyhdistyksrt
puoluetuet
ay liikkeen verovapaus
Riikalla on edelleen fiksaatioita siitä, kun hän menetti äitinsä vain 12-vuotiaana. Sen aistii koko hänen yleisolemuksestaan.
Halla-aho sanoi jo ajat sitten että työttömyysturva on luksusta johon ei huonoina aikoina ole varaa, kai Riikka nyt mestarinsa oppeja on valmis noudattamaan.
Vierailija kirjoitti:
Stringit voi vaihtaa mummoalkkareihin.
Voi jättää nekin pois.
Katson tässä juuri ulos ikkunasta. Siellä sataa räntää, mistä minulle tulee väkisinkin mieleen Riikka Purra.
Leikkaamalla omaa palkkaansa ja palkkioitaan.