Mistä kaikesta Riikka voisi vielä säästää?
Purra on sanonut, että hänelle ei ole mikään ongelma säästää miljoonia euroja.
Kommentit (229)
Jos sillä olisi rajaton valta, niin montakohan uhria se tarvitsisi päivittäin tyydyttääkseen saksien kanssa viettejään..
Riikkuli on vihdoinkin päässyt lukuttamaan vitjoja EKn lauteiden rakosista. Eikä loppua ole näkyvissä.
Turun junan torppaaminen olisi tuonut jo miljardien säästöt. Miljardien! Nyt otetaan miljoonia sieltä täältä köyhiltä ja heikossa asemassa olevilta.
Riikan oma palkka, ajaa talouden alas, parasta irtisanoutua noista hommista. Epäpätevä.
Sitä en ymmärrä, miten Purran kirjoitukset unohdettiin niin nopeasti?
Purra voisi säästää tekoripsiään. On mennyt pilaamaan ne, itkenyt tai kastellut ne muuten.
Leikatkoon vaikka virnuilevan irvileukansa. Miten osaakin olla vastenmielisen näköinen akka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen loppu se ahneella olikaan. Vain sairas tyyppi nauttii toisen kärsimyksestä, osa ihmisistä on valitettavasti sellaisia.
Niin outoa, että hymyillään ja vitsaillaan saksien kanssa, ja samaan aikaan yksihuoltaja miettii miten rahat riittää ruokaan.
Lakatkaa jo käyttämästä tätä mystistä yksinhuoltajaa keppihevosena. Itse ovat soppansa keittäneet. Ottakoot vastuun valinnoistaan.
Mitä jos se lähtenyt osapuoli ottaisi kerrankin vastuun eikä aina syyteltäisi sitä joka on jäänyt.
Naama kiiltää ja pää nytkähtelee holtittomasti tuhokiimassa kun rouva merenrantahuvilalta pääsee oksentelemaan pahaa oloaan sakset viuhuen.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän vois vielä pienituloisilta ja köyhiltä leikata? Toimeentulotuki alas! Kansaneläke pois!
No sosiaalimenoja on vaikea leikata muualta kun niiden saajilta. Tosiasia kuitenkin on että tukipolitiikka on ollut liian avokätistä ja se on rahoitettu velaksi. On tehty iso virhe totuttamalla ihmiset tukien saajiksi. On selvää että nyt on valtava porun aika edessä. Korjausliikkeet olisi pitänyt tehdä jo kauan sitten. Kun ollaan liian myöhässä niin jälki on kamalaa. Kuten oli Kreikassa vuodesta 2009 lähtien. Sosiaaliturvaa ja eläkkeitä leikattiin moneen otteeseen, samoin alv:tä korotettiin monta kertaa. Kreikka ei uskonut ajoissa. Suomella on vähän enemmän toivoa sentään.
Yleishyödyllisten järjestöjen verotuksen taisi RKP laittaa puihin? Koska ruotsalaisten järjestöjä ei haluttu laittaa verolle
Siinä olisi edelleen suuri ja tuottoisa kohde
Vierailija kirjoitti:
Katson tässä juuri ulos ikkunasta. Siellä sataa räntää, mistä minulle tulee väkisinkin mieleen Riikka Purra.
Riikka on kova muija.
Vierailija kirjoitti:
Turun junan torppaaminen olisi tuonut jo miljardien säästöt. Miljardien! Nyt otetaan miljoonia sieltä täältä köyhiltä ja heikossa asemassa olevilta.
Sinun kaltaistesi ruikuttajien takia olen lakannut vastustamasta turun rata-hanketta. Kiitos taas tästä muistutuksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen loppu se ahneella olikaan. Vain sairas tyyppi nauttii toisen kärsimyksestä, osa ihmisistä on valitettavasti sellaisia.
Niin outoa, että hymyillään ja vitsaillaan saksien kanssa, ja samaan aikaan yksihuoltaja miettii miten rahat riittää ruokaan.
Lakatkaa jo käyttämästä tätä mystistä yksinhuoltajaa keppihevosena. Itse ovat soppansa keittäneet. Ottakoot vastuun valinnoistaan.
Minustako puhutte? Olen yksinhuoltaja ja vuosituloni ovat 64.000€. En valinnut itse yksinhuoltajaksi jäämistä, mutta pärjätä on pitänyt. Yksin jäämisen aikaan tuloni oli huomattavasti pienemmät, alle 40 t vuodessa, mutta vuosien myötä sitä sisuuntui ja kun tuli tilaisuuksia eteen, niin hyödynsin ne. Nousin ihan toisiin tuloihin kun pitikin pärjätä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli se ihan kauheaa kun Riikka piti saksia kädessä, ihan hirveää!!!