Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kaikesta Riikka voisi vielä säästää?

Vierailija
19.04.2024 |

Purra on sanonut, että hänelle ei ole mikään ongelma säästää miljoonia euroja.

Kommentit (229)

Vierailija
121/229 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua huvittaa, kun Riikka Purra aloittaa useimmiten haastattelunsa kirjakielellä, mutta hyvin pian se vaihtuu puhekieleen.

Esiintymisjännitystä?

Vierailija
122/229 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMPUMALLA ITSEÄÄN PÄÄHÄN NIIN SUOMI SÄÄSTYY ja orvolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/229 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä hullu vielä menin äänestämään häntä.

Vierailija
124/229 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi vaikka takavarikoida meidän liikuntavammaisten apuvälineet ja myydä ne ulkomaille. 

Vierailija
125/229 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Perussuomalaiset ei ole salonkikelpoinen puolue." (Riikka Purra)

Vierailija
126/229 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen loppu se ahneella olikaan. Vain sairas tyyppi nauttii toisen kärsimyksestä, osa ihmisistä on valitettavasti sellaisia.

Niin outoa, että hymyillään ja vitsaillaan saksien kanssa, ja samaan aikaan yksihuoltaja miettii miten rahat riittää ruokaan.

Lakatkaa jo käyttämästä tätä mystistä yksinhuoltajaa keppihevosena. Itse ovat soppansa keittäneet. Ottakoot vastuun valinnoistaan.

Oli se ihan kauheaa kun Riikka piti saksia kädessä, ihan hirveää!!!

Niinpä. Lisäksi vielä hymyili 

Joo, ihan

Olen sinä sanonut, että ihminen jolla on tollanen alaspäin kääntyvä viivahuulinen suu kuten Purralla ei ole luotettava. Se juonii jotain paskaa muiden pään menoksi. Viivahuulet on epäilyttäviä.

Vierailija
127/229 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaamalla omaa palkkaansa ja palkkioitaan.

Hallitus mukaan talkoisiin! Mutta ette te lapaset uskalla vaatia. 

Vierailija
128/229 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän tyhmä sitä pitää oikein olla, että tähän tulee vetämään tätä Kreikkaulinaa? Kreikka päätyi tilanteeseensa

Kreikan tilanne: https://www.iltalehti.fi/talous/a/18b05756-73e7-4274-bc43-2d04ee431f3f

Vierailija
129/229 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdesta suurimmasta eläkkeensaajaluokasta, ei leikattu yhtään, miksi ei???

Niin..todella mielenkiintoista mutta kyseessähän ovat oikeistopuolueet Kokoomus ja Perussuomalaiset. 

Vierailija
130/229 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen loppu se ahneella olikaan. Vain sairas tyyppi nauttii toisen kärsimyksestä, osa ihmisistä on valitettavasti sellaisia.

Niin outoa, että hymyillään ja vitsaillaan saksien kanssa, ja samaan aikaan yksihuoltaja miettii miten rahat riittää ruokaan.

Lakatkaa jo käyttämästä tätä mystistä yksinhuoltajaa keppihevosena. Itse ovat soppansa keittäneet. Ottakoot vastuun valinnoistaan.

Oli se ihan kauheaa kun Riikka piti saksia kädessä, ihan hirveää!!!

Niinpä. Lisäksi viel

Purran naamakin on sen näköinen, että mä luulen sillä olevan jonkun kehitysvamman. Ei millään pahalla kehitysvammaisia kohtaan. En vaan pidä Purraa ihan täysillä käyvänä.

Vierailija
131/229 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, laarin pohjat on kohta tyhjennetty, mutta ylähyllyillä on vielä runsaasti otettavaa. Niihin ei ole vilkaistukaan.

Vierailija
132/229 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitysapu, kaikkien taidehömpötysten tukeminen, sopeutumisrahat, tulkkauspalvelu (jokainen tarvitseva maksaa itse), kansanedustajien määrä puoleen, tunnin juna jne 

Mutta kun Petteri saa tukea tunninjunan rahoittajilta. 

Vierailija
133/229 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkun luulit persujen olevan kansan asialla, vaikka on oikeistopuolue? 

Vierailija
134/229 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra on loistava työtukkanen kokoomukselle. Eivät tunne sääliä  muita kuin itseään kohtaan.

Vierailija
135/229 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuosta, onhan meillä olemassa äänioikeus. Ei voi äänestää absoluuttisesti oikein tai väärin, voi vain äänestää.

Vierailija
136/229 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka voisi miettiä hallituksen palkkioita ja kaikenmaailman etuja, esim taksikyydit voisivat ihan hyvin maksaa itse.

Vierailija
137/229 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te vingutte täällä?! Edellinen hallitus otti valtion velkaa reippaasti, jota nyt aletaan maksamaan. Ukrainan tukeminen ja Naton jäsenyys maksavat maltaita. 

Vierailija
138/229 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi aloittaa työttömyyskorvauksesta, sekä asumis- ja toimeentulotuista. Moni "paskaduuneja" karttava elämäntapatyötönkin saattaisi innostua työnteosta.

Mutta innostuuko työnantajat? Heistähän se on kiinni minkälainen työttömyys maassa on.

Vierailija
139/229 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purrahan tekee vaan työtään. Ei hän näistä yksin päätä, hän vaan ministerinä on se keulakuva johon te vähä-älyiset puratte kiukkuanne. Miettikääpä asioita vähän laaja-alaisemmin. Hallitus puolueet päättää asioita yhdessä, tulokset ovat kompromisseja. Yhtä lailla hallituksessa Sari Essayah on ollut todella tiukka talousosaaja ja kristillisdemokraattina on ajanut monia leikkauksia ja uudistuksia jotka heikentää työntekijöiden etuisuuksia.

Jonkunhan nämä säästöt on tuotava julki ja se kuuluu valtionvarainministerille. Jos hän ei näin tekisi, niin hän ei olisi pätevä tehtäväänsä.  Tuossa pestissä on oltava todella kova luu, ei ole Kulmunin kaltaiset tytönhupakot siinä pärjänneet.

Vierailija
140/229 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi aloittaa työttömyyskorvauksesta, sekä asumis- ja toimeentulotuista. Moni "paskaduuneja" karttava elämäntapatyötönkin saattaisi innostua työnteosta.

Mutta innostuuko työnantajat? Heistähän se on kiinni minkälainen työttömyys maassa on.

Työnantajat tehneet vaikeaksi työn saamisen,  vaikka koulutus ja kokemus olisi kunnossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi