Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sota alkaisi, lähtisitkö pakoon ulkomaille? Minä lähtisin

Vierailija
19.04.2024 |

Minä en jäisi tätä paskahallitusta puolustamaan.

Kommentit (447)

Vierailija
221/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulee ydinsota ja pääsee eroon kaikista kusipäisistä ihmisistä (polttomoottoriautoilijat, puunpolttajat, koirankusettajat..). Oikein toivon ydinsotaa!

Vierailija
222/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä lähtisi ( pääsisi lähtemään ) ulkomaille, mutta en todellakaan menisi rintamalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minut pakotetaan rintamalle niin ammun niin monta sähköautovastustajaa kuin pystyn ja sen jälkeen itseni.

Vierailija
224/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanssani eri mieltä olevat suomalaiset ovat minulle aivan yhtä pahoja vihollisia kuin venäläiset. Eli sodassa ei ole väliä keitä ammun. Jos esim. vastustaa sähköautoja niin pidän vihollisena.

Vierailija
225/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Ruotsissa, epätodennäköistä että tänne hyökätään. #yli200vuottarauhaa

Vierailija
226/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän pitäisi kiinnittää huomiota ja puuttua puunpolttoon uusilla asuinalueilla. Ei ole mitään järkeä siinä, että ensin ostetaan 500 000 euroa maksava maalämpötalo ja sitten pilataan kaikkien muiden hengitysilma puuta polttamalla, jotta säästäisi sähkölaskussa muutaman kympin. Autoissakin pitää olla katalysaattorit ja muut puhdistuslaitteistot. Puunpoltto ei ole enää nykyaikaa ja onneksi EU:n direktiivit ovatkin rajusti kiristymässä sen suhteen.

Hyvä tietää.

Vierailija
227/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla. Hakisin perheeni Suomesta luokseni turvaan. Jos taas tänne tulisi sota niin tulisin Suomeen.

Vierailija
228/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin turvaan maahan jossa ei sodita, mutta vaikeeta jättää omaisuus tänne, siitä kun pitää huolehtia.

Vierailija
229/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Ruotsissa, epätodennäköistä että tänne hyökätään. #yli200vuottarauhaa

Samassa Natoossa ollaan, Börje.

Vierailija
230/447 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähemmäs kuusikymppinen nainen ja asun lähellä itärajaa ja tullia.

Varmaankin lähtisin ja pakottaisin miehenikin mukaan vähän keskemmälle Suomea vanhaan kotitalooni jossa on kaksikin tukevaa kellaria, joihin tulee vesi (ja menee) ja joissa on sähkölämmitys.

Kai kyyröttäisimme siellä, niin kauan kun päätyisimme hermojen pettäessä itsemurhaan.

Ulkomaille emme menisi.

Missä siellä esimerkiksi asuisimme, hotellissako?

Niin, ja millä rahalla ainakin pidemmän päälle?

Vierailija
231/447 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen lähtöä miettivä saa poistua heti. Ei teillä ole enää moraalista oikeutta asua Suomessa. 

Vierailija
232/447 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei perkele! Ja jättäisin vanhempani, ystäväni ja rakkaan isämaani vijollisen armoille ja luikkisin häntä koipien välissä pakoon ulkomaille?

Miksi ei? Samalla tavallahan ne tänne tulleetkin on jättäneet sukunsa sinne kotimaahansa.

Minä en ole kuten he.

Meillä ei ole mitään yhteistä. He eivät nauti silmissäni kanssaihmisen statusta vaan edustavat alhaisimpia ja iljettävimimpiä ominaisuuksia ihmisessä.

- kirjoittaja-

Vierailija
233/447 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehenä en näe mitään syytä suomalaisuuden puolustamisessa.

Vierailija
234/447 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi lähteä jos ei kansaneläkeläinen saa ulkomaille eläkettä. 🤣

Vierailija
235/447 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
236/447 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIehenä en näe mitään syytä suomalaisuuden puolustamisessa.

Miehet puolusti suomea edellisissä sodissa, siksi tässä puhutaan suomea eikä venäjää

Vierailija
237/447 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap Iigor  haiseeko pas...a Pietarissa ?

Venäläiset joutuvat kohta  ekaa kertaa evakkoon. Teidät ajetaan Siperian taakse parissa viikossa.

Oletko jo ottanut talteen evakkojunan lähtöajat Pietarista ?  Klo 10 ja klo 13 .             Pakkaa evakkoreppusi jo valmiiksi  eteiseen.

Vierailija
238/447 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan on jo karttaan piirretty uus itäraja.  Pohjoisen Kirkkoniemessä Murmanskiin ja sieltä alas  Äänisjärven  takaa kohti Pietaria.

Siltä alueelta  vois jo ryysykät  alkaa hipsimään kohti Siperian  seutuja.

Vierailija
239/447 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun maa ole pelkästään joku hallituskokoonpano tai tietty ihmisryhmä. Mun maa on Suomi ja olen suomalainen myötä- ja vastoinkäymisissä.

En mä voi olla pelkästään saamapuolella ja hävitä kuin pieru Saharaan kun alkaa näyttää pahalta. En voi valita ketä ja mitä puolustan ja ketä en, vaikka ehkä haluaisinkin. Se on kaikki tai ei mitään.

Onneaan voi etsiä vapaasti mistä maailmankulmasta haluaa. Mutta selkäänsä ei voi kääntää omalle maalleen hädän tullen. Lapset, sairaat ja vanhukset turvaan, muut maanpuolustukseen kykyjen mukaan. 

Vierailija
240/447 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde mihinkään Asun Imatralla rajalle matkaa 2km Tänne kukaan hyökkää paskapuhetta