Leveät hartiat naisella
Mulla on tosi leveät hartiat ja olen nainen. Vähän semmoinen uimarimallinen kroppa. Onko se rumaa ja miehekästä:( mieluummin olisin naisellisemman muotoinen
Kommentit (29)
Prinsessa Victorialla on leveät hartiat. Onko hän ruma ja miehekäs?
Ei ole rumaa, vaan kaunista. Pidän ainakin itse että on suht leveät hartiat. Toisin kuin eräs nainen paheksui sitä kun ei mahtunut bussissa viereen kunnolla.
Sama. Vaatteet näyttävät paremmalta jos ei mkn megaläski ole.
Kohtuu leveät on kauniit ja vaatteet istuu hyvin, edellyttäen ettei ole kovasti ylipainoa
Mullakin on. Olen sina tykännyt hartoistani. Olen muuten myös erittäin hyvä uimaan.
Minusta on hienoa, että naisella on muotoja.
Juuri tänään tyttären kanssa juttelin, kun kokeilimme vaatteita, että meistä kummastakin on kiva, kun meillä on hartiat. Ollaan ihan naisellisia ja sporttisia.
Mulla on leveät hartiat ja oon ottanut sen linjan että jos ei voi peittää niin pitää korostaa. Rohkeasti siis vaan trendikkäitä off shoulder -paitoja ja mekkoja päälle!
Riippuu kyllä ihan täysin kokonaisuudesta.
Minulla myös. Mulla on lihaksikkaat hartiat ja lennät selkä- ja rintalihakset. Kroppa on tiimalasi lihasten takia.
Minulle sopii kauniisti off shouder-paidat sekä sweet heart- ja vene- ja pyöreät pääntiet.
Spagettiolkaimia en käyttä, koska niiden kanssa näytän drag queenilta.
Vierailija kirjoitti:
Prinsessa Victorialla on leveät hartiat. Onko hän ruma ja miehekäs?
Hänhän on varsin siro ja sopusuhtainen. Ei todellakaan harteikas ja skrodehko kuten nyt vaikka kalinainen tai tuksu.
Kyllä naisen tulisi näyttää naiselta, muuten nainen näyttää mieheltä?
Naisena on oikeasti aika vaikeaa olla niin leveät hartiat, että näyttäisi mieheltä. Ellei sitten käytä jotain mömmöjä.
No, kyllä sellaiset selvästi Y:n muotoiset hartiat on yksi eniten ulkonäköä rumentavia piirteitä naisessa. Eikä niitä pysty korjaamaan tai peittämään.
Minulla on myös selkeästi y-mallinen kroppa. Isot tissit vielä niin se ylä- ja alaosan epäsuhta oikein korostuu. Lantio ja peppu kapea, ei kunnon vyötäröä. Pukeutumisella yritän tasoittaa tuota, eli alaosaan leveähelmainen hame tai väljät housut, yläosassa tyköistuvampaa. Saa tuolla lailla jopa huijattua jopa tiimalasivartalon.
Jokaisella on sellaiset hartiat kuin on, niiden leveyteen ei paljon pysty itse vaikuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös selkeästi y-mallinen kroppa. Isot tissit vielä niin se ylä- ja alaosan epäsuhta oikein korostuu. Lantio ja peppu kapea, ei kunnon vyötäröä. Pukeutumisella yritän tasoittaa tuota, eli alaosaan leveähelmainen hame tai väljät housut, yläosassa tyköistuvampaa. Saa tuolla lailla jopa huijattua jopa tiimalasivartalon.
Tiimalasin joo, mutta melko laajan sellaisen eli ainakin minä näytän lihavalta tuolla kikkailulla. Tosin sitten ilman tuota kikkailua näytän jäätelötuutilta tai tyyristylleröltä eli tällä kroppamallilla ei vaan voi voittaa.
Ihan ok