Jos sota alkaisi, lähtisitkö pakoon ulkomaille? Minä lähtisin
Minä en jäisi tätä paskahallitusta puolustamaan.
Kommentit (447)
Te jo nyt ulkomailla olijat : jos sota syttyisi teidän maassanne, mutta ei Suomessa - niin tulisitteko takaisin Suomeen vai jäisittekö pommitusten keskelle?
Vierailija kirjoitti:
Mind you, voi olla hankala löytää sitä Ulkomaata jossa ei ole sota, kun se kolmas maailmansota alkaa. Siinå kun ovat sitten kaikki mukana.
maailmasotien aikan aina ollut paikka missä ei sodittu.
Miksi lähtisin? Hyvähän se olisi täällä Herran kukkarossa. Natohan se on meidän onni ja autuus, niin toivotan tervetulleeksi sotaintoiset puolustamaan mua tuolta merten takaa.
Asun ulkomailla, mutta jos Suomeen hyökättäisiin, palaisin kotimaahan. Minun kielitaidoille lienee siinä tilanteessa käyttöä, tai toimisin joissain muissa siviilitehtävissä. Ase kädessä minusta olisi enemmän haittaa kuin hyötyä, minusta ei ole sellaisiin hommiin.
Minne voisi lähteä, olen vanha joka hommaan. Parasta pysyä kotona ja yrittää selvitä. Toisaalta seuraava sota voi olla jo tämän vuoden puolella, jos Jenkkien vaaleissa menee jokin vikaan ja soppaan sekaantuu Putin. Maailmaa voi hallita kolme hullua, Trumpin, Kim ja Putin, heiltä puuttuu järki ja moraali. Ihmiskunnan hetket voivat olla kohta käsillä, maailma ilman ihmistä on moninverroin parempi.
Ei, vaan ottaisin sotilaspassin, kirveen ja polkupyörän tai talvella sukset ja suuntaisin lähimpään varuskuntaan.
Vaikea sanoa. Suomessahan on monesta maasta näitä sotaa pakoon lähteneitä miehiä. Mihinköhän he taas lähtisisivät, jos Suomesta heidän pitäisi lähteä pois syystä tai toisesta?