Jos sota alkaisi, lähtisitkö pakoon ulkomaille? Minä lähtisin
Minä en jäisi tätä paskahallitusta puolustamaan.
Kommentit (447)
Tää voi kuulostaa vähän surulliselta, mutta mulla ei ole mitään menetettävää, koska olen mieleltäni vakavasti sairas enkä pääse Suomessa hoitoon, joten olisin valmis sotimaan silkasta itsetuhoisuudesta. Toivon kuolevani, mutta sitä ennen olisi hieno viedä mahdollisimman monta pas kiaista mukanani.
Ihan kuin se olisi joku oma valinta. Kaikkihan lähtisi Espanjan aurinkorannikolle lomailemaan mieluummin kuin itärajalle mutaan ryömimään kranaattisateeseen. Se nyt vaan ei ole omasta päätöksestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
En, mut en mä kyl tän maan puolesta sotiskaa. Se jos joku on varma. Oman perheen puolia pitäisin tottakai, mut suomalaisten muuten? En. Te ootte sotanne ansainnu, ihan suoraan sanoen
Kyllä sut ruotuun piestään, saatana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähde, olen käynyt intin ja työnantajani on varannut minut kriisitilanteissa firman hommiin.
Huvittaa nämä, jotka meuhkaa, että eivät puolustaisi Orpoa, Purraa blaablaa. Naapurissa voi olla pikkuisen ikävämpiä johtajia kuin joku suomalainen pikkupoliitikko
Tämä on totta nimittäin ainakin Suomessa on vaihtoehtoja, parempia johtajia. Vaikka nyt asiat onkin huonosti, on mahdollisuus parempaan. Venäjän alla ei ole.
Jaa onko? Vaan kun niitä ei saada koskaan valtaan kun idiootti lammaskansa uskoo vaaleissa kaikkia saa,t,a,n,a,n ku,s,e,t,t,ajia.
Huonompia kuin Putin? Siellä et pysty edes oikeasti äänestämään, saati nousta kapinaan, osoittaa mieltä, ilman että henki lähtee. Orpolla ja Purralla on vielä vähän eroa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin se olisi joku oma valinta. Kaikkihan lähtisi Espanjan aurinkorannikolle lomailemaan mieluummin kuin itärajalle mutaan ryömimään kranaattisateeseen. Se nyt vaan ei ole omasta päätöksestä kiinni.
Itärajalle menee komeat Nato-sotilaat ja jenkit ynnä Suomen sotilaat. Eniten heidän puolesta pelkään juokseeko ne Venäjän nuoret miehet joukkojemme yli aivan tuosta vaan, ja pyytävät tur*va*paikkaa maastamme. Siinä voi joku vaikka loukata itsensä, jos iso porukka tulee kerralla. Paperityön määrästä en edes viitsi nillittää, kai se on sitten rajavartijoiden työmaa. Suomi antaa turvaa...venäläisellekin.
Hakisin kellarista aseen ja jäisin odottamaan josko tulee vierailija nurkille notkumaan.
Täällä Espanjassa on paljon ukrainalaisia, myös alle 60v miehiä. He saavat asunnon ja 420 rahaa kuussa henkeä kohdin. Sillä tulee täällä hyvin toimeen. Miksi siis suomalaisetkaan jäisivät kylmään sodan jalkoihin. Tuskin Suomi laittaisi rajat kiinni, kun haukutusta Venäjältäkin pääsee vapaasti lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Ennen valtaa pitävät ainakin esittivät arvostavansa työntekijöitä ja halusivat mahdollistaa näiden luokkanousun opiskelun kautta. Nyt yhteiskuntaluokat yritetään jälleen lukita, jolloin yläluokan vähä-älyinen lapsikin pärjää rahan voimalla, eikä altistu tasa-arvoiselle kilpailulle paikasta yhteiskuntahierarkiassa
Mitä sää horiset? Mä haluan samaa sp*iidiä mitä säkin käytät. Rahaa on!
Onhan se niin, että yläluokkiin nousua on aina pyritty ehkäisemään mahdollisimman tehokkaasti.
Ihan välittömästi lähtisin. Mitä puollustaisin? Tätä kämäistä vuokrakämppäänikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen valtaa pitävät ainakin esittivät arvostavansa työntekijöitä ja halusivat mahdollistaa näiden luokkanousun opiskelun kautta. Nyt yhteiskuntaluokat yritetään jälleen lukita, jolloin yläluokan vähä-älyinen lapsikin pärjää rahan voimalla, eikä altistu tasa-arvoiselle kilpailulle paikasta yhteiskuntahierarkiassa
Onhan se niin, että yläluokkiin nousua on aina pyritty ehkäisemään mahdollisimman tehokkaasti.
Yhä enemmän haluan samaa ainetta mitä sinäkin käytät! Kelpaako bitcoinet?
Vierailija kirjoitti:
Täällä Espanjassa on paljon ukrainalaisia, myös alle 60v miehiä. He saavat asunnon ja 420 rahaa kuussa henkeä kohdin. Sillä tulee täällä hyvin toimeen. Miksi siis suomalaisetkaan jäisivät kylmään sodan jalkoihin. Tuskin Suomi laittaisi rajat kiinni, kun haukutusta Venäjältäkin pääsee vapaasti lähtemään.
Totta, onhan Suomessakin paljon Ukrainan rintamaa paenneita venäläismiehiä. En tiedä paljonko Suomen valtio heille maksaa. Onko sinulla asiasta parempaa tietoa? Huhuja liikkuu, että enemmänkin on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten maksu American Eagle kultakolikoilla. Unssi unssista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, onhan Suomessakin paljon Ukrainan rintamaa paenneita venäläismiehiä. En tiedä paljonko Suomen valtio heille maksaa. Onko sinulla asiasta parempaa tietoa? Huhuja liikkuu, että enemmänkin on tulossa.
Myös ukrainalaisia alle 60 vuotiaita miehiä on Euroopassa 700 tuhatta, miljoonien muiden ukrainalaisten lisäksi. Kun Suomesta saa oleskeluluvan, saa asunnon ja noin 500 rahaa henkeä kohden, lapsista vähemmän. Espanjassa ukrainalaiset pakolaiset ovat ehkä jo suurin ryhmä. Tottakai suomalaiset pääsisivät myös Espanjaan pakolaisiksi sodassa. Tuskin Suomi estäisi ketään lähtemästä, kun venäjän diktatuuristakin pääsee jopa miehet poistumaan vapaasti joitakin poikkeuksia lukuunottamatta
Venäjältä pääsee lähtemään vapaasti. Ukrainasta ei. Kumpi siis on diktatuuri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa perehtyä esimerkiksi sosiaalisen liikkuvuuden empiiriseen tutkimukseen ja maksimaalisesti ylläpidetyn sosiaalisen eriarvoisuuden teoriaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun isälleni tuli lähtökäsky kun hän 17 vuotiaana oli maatöitä tekemässä. Kuulemma kylmäsi ja hän ajatteli voiko tämä olla totta. Oli se. Palasi lopulta kotiin sotainvalidina. Elossa, mutta sodassa saatu vamma kiusasi häntä päivittäin aina kuolemaansa saakka. Silti hän kasvatti perheen, koulutti meidät lapset, oli ahkera työntekijä ja maailman lempein isä. Hän opetti meille isänmaan- ja lähimmäisenrakkauden joka edelleen ohjenuoranamme on. Siksi itkettää mihin tämä maailma on menossa ja osin mennyt.
Erikoista sillä sota ei tullut mitenkään yllätyksenä kenellekkään lisäksi hän valehteli ikänäs jotta pääsi mukaan.
Ensin linnoitustöihin ja sitten rintamalle. Eipä halunnut vapaaehtoisena.
Kaikki rrrrrrakastaa pakolaisia. Ihan kaikki. Varsinkin jostain tuntemattomasti itä-eurooppalaisesta maasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi puolustaa maata, joka polkee kansalaisiaan maahan minkä ehtii? Kun puolustat Suomea puolustat vain suurpääoman intressejä maaperällämme ja angoamerikkalaisten kaivosyhtiöiden mineraali-intressejä joista me pohjolan orjakansa emme osaa pitää kiinni.
Miiikäs kommarihoro siellä piipittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähde, olen käynyt intin ja työnantajani on varannut minut kriisitilanteissa firman hommiin.
Huvittaa nämä, jotka meuhkaa, että eivät puolustaisi Orpoa, Purraa blaablaa. Naapurissa voi olla pikkuisen ikävämpiä johtajia kuin joku suomalainen pikkupoliitikko
Tämä on totta nimittäin ainakin Suomessa on vaihtoehtoja, parempia johtajia. Vaikka nyt asiat onkin huonosti, on mahdollisuus parempaan. Venäjän alla ei ole.
Jaa onko? Vaan kun niitä ei saada koskaan valtaan kun idiootti lammaskansa uskoo vaaleissa kaikkia saa,t,a,n,a,n ku,s,e,t,t,ajia.
Huonompia kuin Putin? Siellä et pysty edes oikeasti äänestämään, saati nousta kapinaan, osoittaa mieltä, ilman että henki lähtee. Orpolla ja Purralla on vielä
Kertookin jo ihan tarpeeksi Suomen tilasta että nykyhallitusta voi hirveydessään verrata vain Putiniin. Hyvin te vedätte, näillä äänestypäätöksillänne saatte jäädä keskenänne taistelemaan Puten kanssa.