Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön kehitä itseäsi ja opiskele

Vierailija
19.04.2024 |

Työpaikkoja alkaa saamaan jos sijoittaa itseensä. Esimerkiksi kansalaisopistosta, kotitalousopistosta ja kristillisestäopistosta löytyy monia hyviä ja työnsaamista helpottavia kursseja kunhan vain raottaa lompakkoaan ja lopettaa sen pihistelevänä Roope Ankkana leikkimisen.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ajattelevat/tekevät ihmiset eivät päädy työttömäksi tai ainakaan jää työttömäksi, joten aloitus on vähän hassu, vähän sama kuin sanoisi, hei sinä vihainen, ala iloiseksi tai sinä mielisairas, rupea terveeksi.

Vierailija
2/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat pirit muillekkin mitä aloittaja vetää

Vierailija
4/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ei, mulla on vaikka kuinka monta koulutusta eri aloille ja asioille mutta töitä en ole saanut ahkerasta hakemisesta huolimatta

Vierailija
5/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu?

Vierailija
6/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa, ikäsyrjintä jyllää! Olen työttömyyden aikana suorittanut loppuun ammoin kesken jäänyttä amk-tutkintoa ja valmistun toukokuussa. Samalla tuli päivitettyä osaamista ajan tasalle.

Eli nyt olisi osaamista ja työkokemusta, mutta eipä tärppää, kun ikää on 56v.

Vierailija
7/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, ikäsyrjintä jyllää! Olen työttömyyden aikana suorittanut loppuun ammoin kesken jäänyttä amk-tutkintoa ja valmistun toukokuussa. Samalla tuli päivitettyä osaamista ajan tasalle.

Eli nyt olisi osaamista ja työkokemusta, mutta eipä tärppää, kun ikää on 56v.

Vuosi enemmän ikää mutta täysin sama tilanne. Kyllä sitä nyt kelpaa työmarkkinoille? Uskotaanko siihen vai mennään näillä eläkeikään? 🤔😁

Vierailija
8/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kukaan ei ole työtön omasta tahdostaan, vaan on irtisanottu tuotannollisista tai vastaavista syistä.

Persujen ihmiset ovat loisia?????

Vierailija
9/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön on varakas Roope Ankka?

Suksi v i t t u u n idiootti.

Vierailija
10/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön on varakas Roope Ankka?

Suksi v i t t u u n idiootti.

Aloittaja taitaa olla trolli, jota minä kutsuin pari päivää sitten Roope Ankaksi, koska kuulosti sellaiselta ahneelta varakkaalta vanhukselta. Nyt matkii sitä käyttää nimitystä trollatakseen köyhiä. Ihan joku aito psykopaatti kyseessä, ja vanhan viinan katku taas leijailee persujen puoluetoimistolta.

Vierailija
11/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa opiskella kun olet estänyt työn teon kaikkialla muualla paitsi valtiolla!

Vierailija
12/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat pirit muillekkin mitä aloittaja vetää

Aloittaja on haistellut liuottimia. Älä tee samaa virhettä.

Vierailija
13/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelusta työttömänä on ankarat seuraamukset ellei ole asiasta etukäteen sovittu TE-toimiston kanssa.

Vierailija
14/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelusta työttömänä on ankarat seuraamukset ellei ole asiasta etukäteen sovittu TE-toimiston kanssa.

Tämäpä tämä. Edes työväenopiston kurssille ei saa mennä, ellei siitä ole sovittu ja mieluiten kirjallisesti TE-toimiston vastuuhenkilön kanssa. Jos jäät kiinni osallistumisesta itseäsi tai työnhakuasi edistäville iltakursseille, ei hyvä seuraa.

Vierailija
15/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lompakossa on 40cnt. Mitä sillä saa?

Vierailija
16/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmistuin IT-alalle ja olin 3kk työtön ennen äotoysloman alkua. Työkkäriin kerroin, että käytän vapaa-ajan tekemällä youtuben tutoriaalien avulla omia ohjelmointiprojekteja, joita tulen esittelemään työnantajille kun haen töihin äitiysloman lopuksi. Tämä oli työkkärille ja mun omalle käsittelijälle täysin ok.

Vierailija
17/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opiskelisi, millä voisi työllistää itsensä?

Vierailija
18/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskellut koko ajan avoimessa yliopistossa koska se on harrastukseni, jatkan taas kun menen työelämään

Vierailija
19/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opiskellut koko ajan avoimessa yliopistossa koska se on harrastukseni, jatkan taas kun menen työelämään

Ei ole rahaa avoimeen yliopistoon kun ei saa tehdä töitä kuin vain valtiolla!

Vierailija
20/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä opiskelisi, millä voisi työllistää itsensä?

Ei ole rahaa opiskella kun ei saa edellistäkään opintolainaa maksaa pois!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan