Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön kehitä itseäsi ja opiskele

Vierailija
19.04.2024 |

Työpaikkoja alkaa saamaan jos sijoittaa itseensä. Esimerkiksi kansalaisopistosta, kotitalousopistosta ja kristillisestäopistosta löytyy monia hyviä ja työnsaamista helpottavia kursseja kunhan vain raottaa lompakkoaan ja lopettaa sen pihistelevänä Roope Ankkana leikkimisen.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelujen jälkeen varmaan tarjottaisiin sitä samaa työtä samalla palkalla niin kuin nytkin. Joten ei järkeä opiskella.

Vierailija
42/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juu ei, mulla on vaikka kuinka monta koulutusta eri aloille ja asioille mutta töitä en ole saanut ahkerasta hakemisesta huolimatta

Kannattaa panostaa yliopistoon eikä mihinkään amistason koulutuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtön ei saa opiskella. työttömyystuki lopetetaan ja seuraa valtava paperisota, jos työtön yrittää työttömyytensä aikana opiskella

Vierailija
44/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sitä ymmärrettiin että kaikilla ei ole ns. lukupäätä, ja pidettiin täysin normaalina ja asiaankuuluvana että sellaiset hankkiutuivat suoraan työhön pitkien opiskelujen sijasta-

Nykyään ei ymmärretä mitään.

Vierailija
45/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juu ei, mulla on vaikka kuinka monta koulutusta eri aloille ja asioille mutta töitä en ole saanut ahkerasta hakemisesta huolimatta

Samat edelliset työnantajat tarjoaa varmaan samaa työpaikkaa samalta alalta yliopiston jälkeen kuin yliopistoa ennenkin. Joten ei mitään järkeä varsinkaan jos ei halua kyseiselle työnantajalle muutenkaan. 

Vierailija
46/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelusta työttömänä on ankarat seuraamukset ellei ole asiasta etukäteen sovittu TE-toimiston kanssa.

Jos olet opiskelija, et ole työtön, TE-toimiston tulkinta;ei makseta työttömyyskorvausta.

Sinulla on sitten ollut epäpätevä te-toimistovirkailija, niitäkin valitettavasti on. Tai sitten et ole seurannut opintopistemäärää ja olet opiskellut liikaa. Lain kanta tähän on harvaisen selkeä, en ymmärrä miksi pitää alapeukuttaa suoria lainauksia tai levittää disinformaatiota. 

Työkkärin linja on erittäin yksinkertainen. Mikä tahansa kelpaa syyksi lopettaa päivärahan maksaminen. Kelahan sen maksaa mutta kun työkkäri ilmoittaa että henkilö on opiskelija tai mitä ta

Mulla ei ole kyllä ikinä ollut tuollaisia ongelmia työkkärin kanssa. Ehkä sitten osaan kommunikoida heidän kanssaan. Edelleen epäilen että täällä on porukka joko opiskellut liikaa tai väärässä paikassa. En ymmärrä miksi niin moni eri taho väittäisi, että työttömänä voi opiskella 5 op/kk, jos se ei kenellekään muulle kuin minulle olisi mahdollista. 

Vierailija
47/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat edelliset työnantajat tarjoaa varmaan samaa työpaikkaa samalta alalta yliopiston jälkeen kuin yliopistoa ennenkin. Joten ei mitään järkeä varsinkaan jos ei halua kyseiselle työnantajalle muutenkaan. 

Jos sinulle kerran tarjotaan töitä, miksi olet työttömänä?

Vierailija
48/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain juuri 8 olutta kaupasta. Juon ne ensin.

Vierailija
49/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen sitä ymmärrettiin että kaikilla ei ole ns. lukupäätä, ja pidettiin täysin normaalina ja asiaankuuluvana että sellaiset hankkiutuivat suoraan työhön pitkien opiskelujen sijasta-

Ennen oli ennen. Nykyään ei kauheasti enää ole paikkoja, joihin voisi työllistyä ilman opiskeluja. 

Vierailija
50/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli ennen. Nykyään ei kauheasti enää ole paikkoja, joihin voisi työllistyä ilman opiskeluja. 

Mitä siis (ennen neurotransplantteja) voivat opiskelukyvyttömät tehdä?  

Vierailija
51/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan riippuu, mitä sielläkin opiskelee.

Vierailija
52/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, ikäsyrjintä jyllää! Olen työttömyyden aikana suorittanut loppuun ammoin kesken jäänyttä amk-tutkintoa ja valmistun toukokuussa. Samalla tuli päivitettyä osaamista ajan tasalle.

Eli nyt olisi osaamista ja työkokemusta, mutta eipä tärppää, kun ikää on 56v.

Mille alalle valmistuit?

Vierailija
53/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet Yt:t ja olet itse työtön. Keskity siis sinä itseesi työssäkäyvä idiootti. 

Vierailija
54/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulle kerran tarjotaan töitä, miksi olet työttömänä?

Ei kiinnosta työnteko. Kiinnostaako jotain oikeasti tehdä töitä? 

Vierailija
55/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Niin, kun en haluaaaaaa......

Vierailija
56/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
57/57 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo aiemmin aloittanut opiskelut ja hain koko ajan ne sovitut 4 duunia per kuukausi. Koska opinnot ovat verkkokursseja ja opiskelen sivutoimisesti, se on ihan ok työkkärin suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme