Selviytyjät 2024 official
Tässä ovat uudet Selviytyjät Suomi -kilpailijat!
16 julkkiskilpailijaa mittelee syksyllä alkavalla Selviytyjät Suomi -kaudella.
Selviytyjät Suomi -ohjelma palaa ruutuihin syksyllä. 30 000 palkintopotista kilpailee Etelä-Malesian viidakossa 16 julkisuudesta tuttua kilpailijaa.
Tulevalla kaudella kisaavat pesäpalloilija Toni Kohonen, kirjailija Jenni Janakka, kirjailija Henriikka Rönkkönen, laulaja Jontte Valosaari, rapartisti HesaÄijä eli Marios Kleovoulou, vuoden 2020 Miss Suomi Viivi Altonen, sometähdet Mikael Renwall, Sita Salminen ja Max Blomfelt, näyttelijä Reetta Ylä-Rautio, näyttelijä Eino Heiskanen, radiojuontaja Mika Parikka, radiojuontaja Mia Haataja, vaatesuunnittelija Bakari Diarra, hyvinvointivalmentaja Rita Niemi-Manninen ja Diilistä tunnettu Emmi Suuronen.
Lähde: Iltalehti 19.4.2024
Mitäs tykkäätte kattauksesta?
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2364)
Viivi oli vähän nolona katkerana Sitalle, kun itse jo kahden jakson ajan puhunut siitä, kuin pitää ottaa etäisyyttä Sitaan, jonka muut kokevat ulkopuoliseksi. Kuinka kohtasi Viivi esittää puhtoista, eikö muistanut puhuneensa noita Sitan pudottamispuheitaan kameralle?
Minä en näe Sitassa ja Shirleyssä mitään samaa,Sita on käyttäytynyt tuolla hyvin ja ollut suht hyvä kilpailuissakin,jollain ihme pakkomielle täällä haukkua koko ajan Sitaa,kateuttako lienee kun jaksaa valittaa samaa asiaa viikosta viikkoon.Sita pelasi petollisissa hyvin ja siksi voitti
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse enää katsoa tuotakaan ohjelmaa: koko jakson jauhoivat, miten sitan pudottavat, mutta ei sanaakaan siitä, jonka oikeasti pudottivat ja kuitenkin siitä olivat sopineet. Tuli tosi hölmö fiilis, kun tuhlasin tunnin omaa kallista aikaani satujen kuunteluun.
Mä luulen että ne oli oikeesti aluksi pudottamassa Sitan mutta vaihtoivat Viiviin siinä kohtaa kun Millu jäi kiinni valheesta.
En tajua palstalaisten Rita-vihaa. Mielestäni ollut tuolla asiallinen eikä mikään muiden naisten vihaaja, hänhän vaan sanoi että ei saa Sitaan/Viiviin kontaktia ja että he eivät vaikuta hänestä aidoilta.
Vierailija kirjoitti:
Pysyttäiskö vihdoin tässä kaudessa!
Uusin Ruutu plus, älä lue jos et halua spoilausta.
.
.
.
.
Tuo Rita on kyllä naama norsunv*tulla ja hänestä huokuu kateellisuus.
Ainoa joka haukkuu Viiviä siitä että on ahkera leirissä; "Viivi on tehnyt leirissä töitä vapaaehtoisesti, sellanen kiva kympintyttö, eeeen kestä.." haluaa selvästi äänestää kauniita naisia pois ja on suunnattoman epävarma nainen. Ritan meriitti: Temppareista julkisuuteen.
Millu on tyypillinen heikkoitsetuntoinen tytteli joka mielistelee AINA joukon äänekkäintä johtajaa, Ritaa. On yes-nainen. Vähän samaan kategoriaan alkaa mennä Jenni. Tämän uusimman jakson myötä laski hänen pisteet reilusti.
Harmi että Viivin liiton ei pitänyt eikä yrittänyt saada koskemattomuutta.
Tuo SITA on kyllä naama norsunv*tulla ja hänestä huokuu kateellisuus.
Ei Sitalla mitään sen kummempaa pirullista hymyä kuin muillakaan,oot ihan sekaisin ton Sita vihaa kanssa,ei jaksa näitä sun kommentteja jatkuvasti
Miten Millu voi olla radiojuontaja? Kaamea ääni.
Sita vain on myrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Suplan podcast on juontajien ikioman kisan kertaamista. Millu, Millu ja Sita, Sita. He olivat joka ikisen jakson tähdet- omasta mielestään. Millu on niin typerä oman kisan ihailija. Mää olin niin keskittynyt omaan skabaamiseen...Mää olin...Mää olin niin hyvä...
Mie muistan, mie olin niin hyvä, mie tiesin...
Jotenkin toivoisi podin olevan muuta kuin oman pelin ihannointi.
Kiinan keisari ja Savon malli ulos myös podcastista.
En taatusti ikinä kuuntele SITAN podia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Suplan podcast on juontajien ikioman kisan kertaamista. Millu, Millu ja Sita, Sita. He olivat joka ikisen jakson tähdet- omasta mielestään. Millu on niin typerä oman kisan ihailija. Mää olin niin keskittynyt omaan skabaamiseen...Mää olin...Mää olin niin hyvä...
Sitä podia voi yrittää kuunnella. Se on vain mission impossible. Kaameita huutajia.
Miksi eivät äänestä Samia pois?? On jo kerran voittanut kilpailun!!
Viivi siis tippuu ens jaksossa, mutta voisko joku kertoa, kuka sai koskemattomuuden?
Eikö tunnetummat henkilöt halua osallistua tuohon kun noi osallistujat ovat melkoisen tuntemattomia. Eivät mitään tv kasvoja. Mitä lie some vaikuttajia.
Mun mielestä Jenni ja rita pelaa siististi ja tyylikkäästi tätä peliä.
Missä juonittelut ja selkäänpuukotukset? Hirveetä katsoo tuota lässytystä ja hymistelyä, kuinka "ei haluais äänestää ketää ulos".🤬
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Jenni ja rita pelaa siististi ja tyylikkäästi tätä peliä.
Niin mustakin! Oon alkanut lämmetä Jennille ja Ritasta oon koko ajan pitänyt. Rita oli aluksi vähän altavastaaja eikä ollut oikein liittolaisia mutta nyt näyttäisi olevan geimeissä mukana! :)
En ymmärrä, miksi Viivin liittolaiset petti hänet jo tässä vaiheessa? Yleensä liitot pitää pidempään. Ja jännä, että Sitalle uskallettu kertoa, Viivi Olos saatu pudotettua ilman Sitan ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Sita on ok. Mutta Millu on tossa podissa niin vastenmielisen oloinen, että en kestä. Itse Selviytyjistä en saanut Millusta vielä niin huonoa kuvaa, mutta toi podcast on tosiaan Millun osalta kamalaa kuunneltavaa. Kamala ääni ja päälle huutamista.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi Viivin liittolaiset petti hänet jo tässä vaiheessa? Yleensä liitot pitää pidempään. Ja jännä, että Sitalle uskallettu kertoa, Viivi Olos saatu pudotettua ilman Sitan ääntä.
Sita äänesti myös Viiviä! Nää jaksot on vaan leikattu niin tyhmästi, että vaikutti, että saattaisvat olla äänestämässä myös Sitaa ja että Sita ei muka tiennyt ketä äänestetään.
Viivi uhriutui aika paljon pudotuksestaan ja vinkui siitä Jontelle mikä oli musta vähän hölmöö koska Jontea oli viikkoa aiemmin selkään puukotettu myös.
Mutta mihin oli Krisu ja muut kadonneet sieltä pudonneiden villalta? Oliko ne lähetetty Suomeen vai johonkin eri villaan? Kun jos ne palasi Suomeen niin eikö oo riskinä se että joku näkee ne ja tajuaa että niiden matka selkkareissa päättyi jo?
Mikael on voittanut nyt 2 kertaa koskemattomuuden. Eikö kukaan ala pitämään uhkana? Alan pitää häntä jo mahdollisena voittaja ehdokkaana. Osannu kieroilla itsensä näkymättömäksi ilmeisesti. Ottaen myös huomioon, että nainen on voitanut vaan kerran aiemmin ja kaikki muut voittajat on ollu miehiä. Lisäksi toi ainoa nais-voittaja sai niin paljon paskaa päällensä, että ihan uskomatonta. Todennäköisesti siis mies voittaa.
Eiköhän Renwall ole voittaja, kun tiimistään Sita ja Mirja pitävät podiakin. Ilmiselvää, että voittaja ei pidä podia, vaan joku siitä läheltä.