Selviytyjät 2024 official
Tässä ovat uudet Selviytyjät Suomi -kilpailijat!
16 julkkiskilpailijaa mittelee syksyllä alkavalla Selviytyjät Suomi -kaudella.
Selviytyjät Suomi -ohjelma palaa ruutuihin syksyllä. 30 000 palkintopotista kilpailee Etelä-Malesian viidakossa 16 julkisuudesta tuttua kilpailijaa.
Tulevalla kaudella kisaavat pesäpalloilija Toni Kohonen, kirjailija Jenni Janakka, kirjailija Henriikka Rönkkönen, laulaja Jontte Valosaari, rapartisti HesaÄijä eli Marios Kleovoulou, vuoden 2020 Miss Suomi Viivi Altonen, sometähdet Mikael Renwall, Sita Salminen ja Max Blomfelt, näyttelijä Reetta Ylä-Rautio, näyttelijä Eino Heiskanen, radiojuontaja Mika Parikka, radiojuontaja Mia Haataja, vaatesuunnittelija Bakari Diarra, hyvinvointivalmentaja Rita Niemi-Manninen ja Diilistä tunnettu Emmi Suuronen.
Lähde: Iltalehti 19.4.2024
Mitäs tykkäätte kattauksesta?
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2364)
Vierailija kirjoitti:
Mikael on voittanut nyt 2 kertaa koskemattomuuden. Eikö kukaan ala pitämään uhkana? Alan pitää häntä jo mahdollisena voittaja ehdokkaana. Osannu kieroilla itsensä näkymättömäksi ilmeisesti. Ottaen myös huomioon, että nainen on voitanut vaan kerran aiemmin ja kaikki muut voittajat on ollu miehiä. Lisäksi toi ainoa nais-voittaja sai niin paljon paskaa päällensä, että ihan uskomatonta. Todennäköisesti siis mies voittaa.
Ihan ansaitusti sai kiusaamisesta paskaa niskaansa, ei varmaankaan saanut sitä sen takia että oli ainoa naisvoittaja Selviytyjät historiassa.
Mitä järkeä tuossa nyt on, naiset juonittelee keskenään ja yrittävät saada kaikki miehet pois kisasta, näin ovatkin jo tehneet.
Miksi ihmeellä Samin on oltava toistamiseen kisassa. Samia he eivät pois äänestä, vaikka se on kovin kilpailija. Eivätkö uskalla.
Sami on mielestään kaikkien kaveri, jonka tulee olla mukana kisassa. Näin ainakin muitten kilpailijoitten mielestä.
Vaikka muut kilpailijat sanovat, nyt ainakin Sami sanoi, kuuluu pelin henkeen valehtelu ja juonittelu,
kuka on sellaisen säännön kilpailijoille sanonut.
Kukaan ei tykkää valehtelusta, eikä siitä, että jostakusta juonitellaan ja haukutaankin seläntakana.
Koska miehet on melkein kaikki laitettu kisasta pois, menee maku kilpailuun, ei noita juoruilevia ja
yhdestä sun toisesta pahaa puhuvia naisihmisiä viitsi katsella.
Vierailija kirjoitti:
Sita varmaan voittaa. Onhan tämän voittanut myös Shirley Karvinen, heh.
Silloin joku tippunut kilpailija manipuloi muita, ketä he äänestävät voittoon, mutta mistä kumpusi viha Paulia kohtaan.
Ja yksi manipuloija on ollut kiharapää mies, joka oli katkera tiputuksestaan.
^ Tää samasta aiheesta kaksi eri peräkkäistä + vähän eri tavalla kirjoitettua viesteiä kynäilevä kaveri on hauska :D
Hups, minuuttia aiemmin ehti joku toinen väliin laittaa viestin. En siis tarkoittanut sinua numero 1125!
Vierailija kirjoitti:
Minä en näe Sitassa ja Shirleyssä mitään samaa,Sita on käyttäytynyt tuolla hyvin ja ollut suht hyvä kilpailuissakin,jollain ihme pakkomielle täällä haukkua koko ajan Sitaa,kateuttako lienee kun jaksaa valittaa samaa asiaa viikosta viikkoon.Sita pelasi petollisissa hyvin ja siksi voitti
Toinen on selkäänpuukottaja ja toinen patalaiska, joka ei osaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei Sitalla mitään sen kummempaa pirullista hymyä kuin muillakaan,oot ihan sekaisin ton Sita vihaa kanssa,ei jaksa näitä sun kommentteja jatkuvasti
Joku aika taaksepäin, Sita puhui finaalista ja voitosta, jota hän jo suunnitteli.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37561 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sita osaa pelata kierosti. Se on nähty jo silloin kun osallistui petolliset ohjelmaan.
Sitalla on mahd luonne joka on periytynyt, ovat ulospäin miellyttäviä. Mun eka loma Thaimaassa joskus ysikytluvun lopussa (joka oli ihana); kun kysyttiin respassa jotain, jos joku oli vialla tai tarvittiin jotain niin ne hymyili ja sanoivat yes. Siellä oli sit mun kaverin ystävä joka oli asunut siellä vuosikausia niin hän sit sano että se niitten yes tarkoittaa vaan että kuuntelevat ja ovat paikalla, not anything else, Ritan on ehkä vaikee ymmärtää kun on tommonen halki poikki pinoon tyyppi.
No huhuh. Sita on kyllä ihan Suomessa kasvanut. Tosi ras** käytöstä
Melkoisen rasistinen asenne sulla, kirjoitinko että luonne olisi huono? Ja et voi väittää että Sita olisi normi lappilainen, ite oon pohjoisessa kasvanut ja kyllä se väki on melekosta junttisakkia keskimäärin, itseni mukaan lukien. Kyllähän Sitan luonne tulee jostain muualta kuin härmäläisestä äidistä, semmonen hienovaraisuus yms, sen takia jengi luulee että se on joku enkeli, niinku petollisissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi eivät äänestä Samia pois?? On jo kerran voittanut kilpailun!!
Samin mukana olo on pilannut tämän kauden. Sami on kovin kilpailija, he tiputtavat muita pois, heidän mielestään kovia kilpailijoita.
Miksi eivät tiputa kovinta kilpailijaa, joka on jo kerran kilpailun voittanut.
Sami vaan sanoo, että pitäisi pudottaa kovia kilpailijoita pois, näin tekevät muutkin,
Kilpailijat tuntee jotain sympatiaa Samia kohtaan, koska häntä ei olla tiputettu kisasta.
Sami on saanut jo tarpeeksi etu oikeuksia kapteenina ollessaan,
suoko nämä kilpailijat nyt uudelleen Samille voiton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi eivät äänestä Samia pois?? On jo kerran voittanut kilpailun!!
Samin mukana olo on pilannut tämän kauden. Sami on kovin kilpailija, he tiputtavat muita pois, heidän mielestään kovia kilpailijoita.
Miksi eivät tiputa kovinta kilpailijaa, joka on jo kerran kilpailun voittanut.
Sami vaan sanoo, että pitäisi pudottaa kovia kilpailijoita pois, näin tekevät muutkin,
Kilpailijat tuntee jotain sympatiaa Samia kohtaan, koska häntä ei olla tiputettu kisasta.
Sami on saanut jo tarpeeksi etu oikeuksia kapteenina ollessaan,
suoko nämä kilpailijat nyt uudelleen Samille voiton.
Siis ihan idioottimaista muilta kilpailijoilta päästää Sami näin pitkälle. Kohta käy kuten Samin omalla kaudella, että hupsista voitto tuli. En ymmärrä muutenkaan kaverin suosiota. Tyhmä jättiläinen. Toinen joka pitäisi äänestää heti pois on Rita. Kamala käärme, joka kyllä pettää kenet vaan tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Jenni ja rita pelaa siististi ja tyylikkäästi tätä peliä.
Jos käärmeistä tykkää, niin sitten vissiin niin. Mitään tyylikästä en yhdistäisi näihin akkoihin. Rita on niin w t kuin olla voi. Oksennus tulee pelkästä katsomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Jenni ja rita pelaa siististi ja tyylikkäästi tätä peliä.
Niin mustakin! Oon alkanut lämmetä Jennille ja Ritasta oon koko ajan pitänyt. Rita oli aluksi vähän altavastaaja eikä ollut oikein liittolaisia mutta nyt näyttäisi olevan geimeissä mukana! :)
Kamala ä m mä se on. Toivottavasti tippuu seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Suplan podcast on juontajien ikioman kisan kertaamista. Millu, Millu ja Sita, Sita. He olivat joka ikisen jakson tähdet- omasta mielestään. Millu on niin typerä oman kisan ihailija. Mää olin niin keskittynyt omaan skabaamiseen...Mää olin...Mää olin niin hyvä...
Mie muistan, mie olin niin hyvä, mie tiesin...
Jotenkin toivoisi podin olevan muuta kuin oman pelin ihannointi.
Kiinan keisari ja Savon malli ulos myös podcastista.
En taatusti ikinä kuuntele SITAN podia.
Mun mielestä Sita on ok. Mutta Millu on tossa podissa niin vastenmielisen oloinen, että en kestä. Itse Selviytyjistä en saanut Millusta vielä niin huonoa kuvaa, mutta toi podcast on tosiaan Millun osalta kamalaa kuunneltavaa. Kamala ääni ja päälle huutamista.
Mä en kestänyt tota Pillua aikanaan BB:ssä. Selviytyjissä on ihan naurettava peesailija ja menee muiden mukana. Kuvittelin, että noin surkea pelaaja olisi tippunut jo alkumetreillä.
Vierailija kirjoitti:
Mikael on voittanut nyt 2 kertaa koskemattomuuden. Eikö kukaan ala pitämään uhkana? Alan pitää häntä jo mahdollisena voittaja ehdokkaana. Osannu kieroilla itsensä näkymättömäksi ilmeisesti. Ottaen myös huomioon, että nainen on voitanut vaan kerran aiemmin ja kaikki muut voittajat on ollu miehiä. Lisäksi toi ainoa nais-voittaja sai niin paljon paskaa päällensä, että ihan uskomatonta. Todennäköisesti siis mies voittaa.
Vai homo voittaja?
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Mikael veijari?
Onko Hooo Moilanen?
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut Ritassa mitään pahaa enkä sitä että hukkuisi naisia,minusta hän on käyttäytynyt hyvin ja vaikka nuo ripset vähän hämää hän on kyllä kaunis ja ihan fiksu nainen.
Rita on kyllä sen tyylin nainen että häntä ei sitten saa kukaan arvostella. Ja jos joku kehtaa sen tehdä, hän alkaa henkilöä julkisesti maalittamaan omalla sometilillään. En arvosta. Jätin tämän kauden katsomisen väliin.
Mannisen pariskunta on niin kamala, että en ymmärrä miksi kukaan heitä fanittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Spoiler++
Ällöä. Rita maiskuttaa ruokaa suu auki tuossa taco-palkintosyömisillä.
On hirveää syödä samassa pöydässä suu-auki-mässyttäjän kanssa. Kuka aikuinen tekee noin? Lapsiakin opetetaan syömään suu kiinni.
Kun on päästä varpaisiin trailortrash kamaa, niin ei kai syödä osaa suu kiinni.
Niilo Yli-Vainio oli joskus lapsuudessa kuuluisa mielenmuokkaaja. Kysykää isovanhemmilla, varmaan muistavat. Nyt tuli niin huono läppä että hävettää jo valmiiksi mutta sitähän tämä elämä on, häpeää alusta loppuun.
Sita varmaan voittaa. Onhan tämän voittanut myös Shirley Karvinen, heh.