Selviytyjät 2024 official
Tässä ovat uudet Selviytyjät Suomi -kilpailijat!
16 julkkiskilpailijaa mittelee syksyllä alkavalla Selviytyjät Suomi -kaudella.
Selviytyjät Suomi -ohjelma palaa ruutuihin syksyllä. 30 000 palkintopotista kilpailee Etelä-Malesian viidakossa 16 julkisuudesta tuttua kilpailijaa.
Tulevalla kaudella kisaavat pesäpalloilija Toni Kohonen, kirjailija Jenni Janakka, kirjailija Henriikka Rönkkönen, laulaja Jontte Valosaari, rapartisti HesaÄijä eli Marios Kleovoulou, vuoden 2020 Miss Suomi Viivi Altonen, sometähdet Mikael Renwall, Sita Salminen ja Max Blomfelt, näyttelijä Reetta Ylä-Rautio, näyttelijä Eino Heiskanen, radiojuontaja Mika Parikka, radiojuontaja Mia Haataja, vaatesuunnittelija Bakari Diarra, hyvinvointivalmentaja Rita Niemi-Manninen ja Diilistä tunnettu Emmi Suuronen.
Lähde: Iltalehti 19.4.2024
Mitäs tykkäätte kattauksesta?
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2364)
Onko toi Mikael veijari?
Onko Hooo Moilanen?
Sita sais lähtee ku leppäkeihäs.
Oli hyvä peliliike pudottaa Viivi! Olisi ollut liian kova vastus loppua kohden niin henkisesti kuin fyysisestikin. Toki olin aivan varma että Sita putoaa, kun sitä juonittiin kovin!
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vielä sen pudonneen tilityksen. Viivi vetosi moraaliin ja oli niin pettynyt että hänen porukka petti, minkä ymmärrän.
Hän tosin itse juoksi leirissä kertomassa että häntä ei sitten saa sekoittaa Sitaan ja laskelmoi että Sitasta ei pidetä eikä halua että oma peli menee pilalle jos äänestävät Sitan ulos, eli olisi vissiin äänestänyt Sitaa itse jos tilanne olisi ollut toisinpäin.
Eli hmm jepsjeps
Joo, vähän oli tollanen kitkerä selitys, että putosin, koska olin muita parempi ja ylevämpi ihminen. Plus, että sivallettiin vielä kestämättömistä liitoista. Tuollainen kitkeryys kyllä laski Viivin osakkeita silmissäni. Peli on peliä ja kun hävitään, todetaan, että muut olivat parempia.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut Ritassa mitään pahaa enkä sitä että hukkuisi naisia,minusta hän on käyttäytynyt hyvin ja vaikka nuo ripset vähän hämää hän on kyllä kaunis ja ihan fiksu nainen.
Rita on kyllä sen tyylin nainen että häntä ei sitten saa kukaan arvostella. Ja jos joku kehtaa sen tehdä, hän alkaa henkilöä julkisesti maalittamaan omalla sometilillään. En arvosta. Jätin tämän kauden katsomisen väliin.
Spoiler++
Ällöä. Rita maiskuttaa ruokaa suu auki tuossa taco-palkintosyömisillä.
On hirveää syödä samassa pöydässä suu-auki-mässyttäjän kanssa. Kuka aikuinen tekee noin? Lapsiakin opetetaan syömään suu kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Mikael veijari?
Onko Hooo Moilanen?
Minä hetero, sinä vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Oli hyvä peliliike pudottaa Viivi! Olisi ollut liian kova vastus loppua kohden niin henkisesti kuin fyysisestikin. Toki olin aivan varma että Sita putoaa, kun sitä juonittiin kovin!
No melko surkea se kilpailuissa oli. Hyvä kun tippui.
Vierailija kirjoitti:
Viivi oli kyllä kova. Näytti jo siinä armeijasarjassa, että on kova muikkeli. Olin ajatellut Viivin vievän jopa koko kilpailun voiton. Hyvä peliliike muulta porukalta äänestää hänet ulos.
Olipa Sita taas pirullinen virne naamalla kun Jonttea äänestettiin.
Toivottavasti hymy hyytyy pian.
Miksi te kerrotte jo ensiviikon putoojan kun teksussa oli vasta jonten tippuminen.
Vierailija kirjoitti:
Spoiler++
Ällöä. Rita maiskuttaa ruokaa suu auki tuossa taco-palkintosyömisillä.
On hirveää syödä samassa pöydässä suu-auki-mässyttäjän kanssa. Kuka aikuinen tekee noin? Lapsiakin opetetaan syömään suu kiinni.
Alapeukuttajat varmaa maiskuttaa itsekin. Haarukalla kauhotaan ruokaa suuhun kyynärpäät pöydällä ja maiskutetaan suu auki.
MIkä helkkari on tämä poisäänestetyn viimeinen puhe heimoneuvostolle? Tyyppi on kieroiltu ulos ja tämä kääntyy vielä kiittämään ja juhlapuhetta pitämään. Ennen jenkkiversioissa lähdettiin pää kumarassa veks sitä vaille ettei keskaria heiluteltu. Ja sama oli tämä koskemattomuusriipuksen voittanut , kiittelee ja itkee sitten vuolaasti kun olen niin mainio ja äitikin näkee tämän. Prkl nyt vähän asennetta siellä. Siellä on KILPAILU menossa !!
Ei tarvitse enää katsoa tuotakaan ohjelmaa: koko jakson jauhoivat, miten sitan pudottavat, mutta ei sanaakaan siitä, jonka oikeasti pudottivat ja kuitenkin siitä olivat sopineet. Tuli tosi hölmö fiilis, kun tuhlasin tunnin omaa kallista aikaani satujen kuunteluun.
Vierailija kirjoitti:
Olipa Sita taas pirullinen virne naamalla kun Jonttea äänestettiin.
Toivottavasti hymy hyytyy pian.
Sitan perusilme, hymy on hyytynyt: https://ibb.co/GMQ3qmB
Vierailija kirjoitti:
MIkä helkkari on tämä poisäänestetyn viimeinen puhe heimoneuvostolle? Tyyppi on kieroiltu ulos ja tämä kääntyy vielä kiittämään ja juhlapuhetta pitämään. Ennen jenkkiversioissa lähdettiin pää kumarassa veks sitä vaille ettei keskaria heiluteltu. Ja sama oli tämä koskemattomuusriipuksen voittanut , kiittelee ja itkee sitten vuolaasti kun olen niin mainio ja äitikin näkee tämän. Prkl nyt vähän asennetta siellä. Siellä on KILPAILU menossa !!
Samaa ihmetelly kaikkien pudotuksissa. Ei suomenkaan versiossa ensimäisissä kausissa ollut mitään puheita,soihtu sammu ja siitä lähettiin takavasemmalle. Olisi edes vetäny sen amuletin taskussa ja sanonu että mulla oli tällä en että kenellä toinen puoli niin viskaa mereen kun ei sillä käyttöä ole.
Vai onko sillä Ritan puoliskolla nyt mitään hyötyä hänelle ellei Jontte nyt sujauttanu sitä omaa osaa jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se Shirlyn kausi yksin hänestä johtunut,kyllä mukana olivat siellä Paulina vastaan koko kööri paria fiksua lukuunottamatta.Siellä oli urpo Heikki,sika Eve,kateellinen moppi tukka Viki.Shirlyn ja Even sekä Urpo Heikin ja Vikin käytös oli kyllä sikamaista Paulia kohtaan,ja siitä jäi nämä neljä erityisesti mieleen
Nämä kaikki törkyp.seet jäivät kyllä mieleen, en ikinä kannattaisi mitään (esim tuotetta) joita he mainostaisivat. Hyi.
Kyllä Tämä Paulin kiusaamiskausi on jäänyt minunkin mieleeni ja edelleenkin tuntuu pahalta, kun kautta muistelee, kuinka nämä 4 tyyppiä pelasivat ala-arvoisesti. Paul olisi ansainnut voiton selviytyjäyaidoillaan mutta pahuus voitti ja sirly tulee olemaan mielessäni aina pahana tyyppinä, jos muistan tai näen nimen, kuvan tai muuta uutista hänestä. Myös sita jäi mieleen petollisista karmeena tyyppinä, jollaisena hänet näen edelleen.
Tuo Suplan podcast on juontajien ikioman kisan kertaamista. Millu, Millu ja Sita, Sita. He olivat joka ikisen jakson tähdet- omasta mielestään. Millu on niin typerä oman kisan ihailija. Mää olin niin keskittynyt omaan skabaamiseen...Mää olin...Mää olin niin hyvä...
Mie muistan, mie olin niin hyvä, mie tiesin...
Jotenkin toivoisi podin olevan muuta kuin oman pelin ihannointi.
Kiinan keisari ja Savon malli ulos myös podcastista.
Vierailija kirjoitti:
"voi että ja nyyh nyyh" Onko kukaan muu huomannut, että Rita haukkuu ja hyökkää aina vain ja ainoastaan naisten kimppuun. Kaikki ohjelmat temppareista lähtien. Miehistä ei koskaan sano pahaa sanaa. Luulee varmaan olevansa joku mailman luokan kaunotar. Siitäkin repi kauhean raivon instassa, että piti lehteen tulla räksyttämään siitä "herranjumala syötkö sä mitään" Koska on kroppa kunnossa. Mä oon ottanut tollaset enemmänkin kohteliaisuutena.
Jos on ton ajan jälkeen nii ikivä kotiin et itku tulee. Pysy kotona. 3vk ilman Akia. Voi kyynel tosiaan:) Lapsen ymmärrän.
En ole huomannut, eikä mielestäni tee niin. Loppupuolisko tekstistäsi en ymmärtänyt, oli huonoa suomea eikä Rita ole ikävöinyt kotiin.