Kun mies on lomalla ei mistään tule mitään
Meillä lapset 3v ja 8kk. Mies on lomaillessaan aina melko " laiska" , heräilee myöhään jne. Kun aamun touhut on meillä jo käynnissä niin mies vielä nukkuu täyttä häkää. Kaikki lastenhoito tuntuu olevan minun vastuullani ja mies miettii vain omia huvituksiaan ja menojaan. Ei oikein koskaan suunnittele yhteistä tekemistä jne. En tosin tee sitä enää minäkään, en vain jaksa.
Arjen rutiinit on jotenkin vaikea toteuttaa kun toinen tulee puoli askelta jäljessä koko ajan, kaikesta joutuu sanomaan ja minua ärsyttää toisen itsekkyys.
Olenko jotenkin itsekäs kun ajattelen että mies ei saisi " lomailla" . Minua ottaa se päähän että itselläni ei ole koskaan lomaa tästä lasten hoidosta ja muusta arjen kuviosta. Tietenkin olen vain tyhmä kun en ota aikaa itselleni.
Kommentit (3)
Mitä ihmettä tuollaisella miehellä tekee, onko sille mitään todellista käyttöä??
Pitäisi ottaa omaa aikaa - onnistuuko se edes tuollaisen jepen kanssa? Tai varmaan ainakin vaatii suunnattomasti esivalmisteluja ym. eli että kaikki on valmiina kunhan äijä on paikalla.
Ja jäljet johtavat sylttytehtaalle eli teidän huono parisuhteenne on syynä.
Sitä siis saa mitä pyytää. Mies kun kannattaa pitää tyytyväisenä, muuten se ei osallistu perhe-elämään omaehtoisesti.
tekeehän se juttuja mutta omat asiat on aina ne tärkeimmät, ei osaa priorisoida asiota ollenkaan lasten kannalta mielestäni. Ja se pelaaminen on tälle omalle siipallekin tosi tärkeää.
Ostaa itselleen kaikenmaailman leluja mutta ei kysy koskaan esim tarvitsevatko lapset jotakin, vaatetta tms.