Lue keskustelun säännöt.
Hirveet vierotusoireet kun ei ole saanut mitään..
28.01.2007 |
HERKKUA TÄNÄÄN! kohta iskee päänsärky. Tarvis saada karkkia ja sassiin.
Kommentit (2)
Olishan se helppo olla syömättä ilman vierareita :D tulee hirvee olotila.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pitäisi kai alkaa vieroitukseen