IL paljastaa karut tiedot Naistenklinikan työntekijöistä
Tänne ei voi nyt tulla
Iltalehden selvitys paljastaa karuja tietoja Helsingin Naistenklinikan ja Espoon Jorvin synnytysosaston työntekijöistä. Pahimmillaan kyse on ollut häirinnästä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0824ca83-6a41-4084-90cf-71149523ac59
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
En tunne artikkelia mutta akkavaltainen porukka on pahin.
Ei muuten pidä paikkaansa!!!
Olen ollut koko ikäni (työuraa 25 vuotta) naisvaltaisella alalla monissa eri työpaikoissa. Yhdessäkään ei ole ollut tuollaista.
Sen sijaan olen työni kautta tekemisissä terveydenhuollon eri toimijoiden kanssa ja terveydenhuollossa näkyy vahvasti tällainen sairas työilmapiiri. Se heijastuu myös hoitopalavereihin ja asiakkaiden kohtaamisiin.
Terveydenhuollon työilmapiiri on sellainen yhteiskunnallinen pommi mikä pitäisi poksuttaa auki ja korjata.
On vaikea uskoa, että terveydenhuollon työntekijät voivat itsekään hyvin tuossa ilkeässä, toisia mitätöivässä työilmapiirissä.
Vierailija kirjoitti:
En tunne artikkelia mutta akkavaltainen porukka on pahin.
Nimenomaan. Etenkin naisena siellä akkojen joukossa on yhtä helevettivä.
Vierailija kirjoitti:
Minut taas pahoinpiteli Naikkarin anestesialääkärit. 7 neulanpiston yritystä, 2 kanyyliä. Ihan oikeasti oli traumaattista kun pistivät neulan ensim lihaan ja sillä etsivät suonta käden sisältä.
No tuskin ne anestesialääkärit huvikseen sinua ovat pistelleet neulalla.
Olisi hauska tietää mistä tämä viha ja määrätynlainen kauna tässä kumpuaa. Olisi selvityksen paikka.
Muistaakseni Porvoossa oli aikanaan mahdollisuus vesisynnytykseen, hyvin haluttu. Jokainen kynnelle kykenevä tahtoi matkustaa kokemaan ihanuuden.
No jos sulla on hammas lohjennut muttei kipeä niin sinulle tarjotaan aikaa tarkistukseen 6kk päästä ja sitten kun on tarkistettu niin ehkä sille lohjenneellekin hampaalle tehdään jotain (useamman lisäkuukauden päästä), tai sit ei, ei noista aina tiedä.
Suomen terveydenhoito on säästänyt vuosikymmeniä sillä että hoitoonpääsystä julkiselle on tehty todella hankalaa. Jopa ambulanssin kanssa saa riidellä että onko joku tajuttomaksi tipahtanut siinä kunnossa että pitää lähettää auto vai voisko odotella että se siitä toipuu ja kävelee itse päivystykseen.