IL paljastaa karut tiedot Naistenklinikan työntekijöistä
Tänne ei voi nyt tulla
Iltalehden selvitys paljastaa karuja tietoja Helsingin Naistenklinikan ja Espoon Jorvin synnytysosaston työntekijöistä. Pahimmillaan kyse on ollut häirinnästä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0824ca83-6a41-4084-90cf-71149523ac59
Kommentit (105)
Sama se on kun on soittanut Tampereen kunnalliseen hammashoitoon ja yrittänyt varata ajan. En tiedä onko kyseinen vanha rva vielä siellä töissä kun vaihdoin yksityiselle.
Yritin varata ajan ja siellä intettiin että suuhygienistin kautta hammastarkastukseen on ainoastaan mahdollista päästä. Vaikka minun piti varata aika hampaan poistoon. Jankutti jankutti jankutti. Katseeta.
Vierailija kirjoitti:
Niin, Lohjan sairaalan synnytykset lopetettiin. Hallitus säästää.
Naistenklinikalla syntyy helposti 40 vauvaa päivässä. Tiedän kun olen siinä talossa töissä.
Minne luulette että ne kaikki saadaan?
Kuka ne auttaa ulos?
Siinä taas yhdelle uhriutujalle tilastoja.
https://stat.fi/julkaisu/cln4jsw103qcn0avxz5icrry3
Veikkaan lukematta, että työntekijöiden vaihtuvuus ja sairauslomien määrä ne kamalat luvut?
Mitenkähän naiset kääntää tämänkin miesten syyksi. Työmaa jossa on lähes pelkästään naisia ja kun ongelmat tulee esille niin joka nainen uhriutuu ja alkaa syyttämään miehiä niin kuin aina. Naiset ei koskaan kanna vastuutaan ilman että yrittää kaataa sitä vastuuta miesten niskaan. Joka nainen on sen verran epärehellinen ja kiero. Tai no en kyllä tiedä muutenkaan yhtään rehellistä ja luotettavaa naista
Vierailija kirjoitti:
Liikaa naisia samassa paikassa.
Huonot työskentelyolosuuhteet tuovat ihmisissä huonot piirteet esiin. Ei liity sukupuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistenklinikalla syntyy helposti 40 vauvaa päivässä. Tiedän kun olen siinä talossa töissä.
Kuka ne auttaa ulos?Lohjan sairaalassa syntyi vajaa 100 vauvaa vuodessa. 🥱
Mieti miten kiva siellä ois nyt synnyttää
Mieti, jos joutuisit kasvattamaan lasta tällä vuosikymmenellä. Suomalaiset ovat pelkkiä narsisteja.
Olin Tammisaaren sairaalassa potilaana kaksi viikkoa, en missään ole nähnyt niin paljoa luonnevikaisia ihmisiä henkilökuntana, ammattitaitoa ei myöskään ole. Jopa kanyylin laitto siiretään seuraavaan vuoroon kun sitten tulee joka ehkä osaa sen. Lääkärien asenne sopisi parhaiten patokologiselle laitokselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ne auttaa ulos?Siinä taas yhdelle uhriutujalle tilastoja.
En avaa tuollaisia linkkejä.
Yhdellä kätilöllä on yhtä aikaa kolme synnyttäjää naistenklinikalla. Ruuhka-aikana sitten ties paljonko.
Kaikenlaista sattuu.
Ja artikkeli on maksumuurin takana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat työpaikkakiusaajat on miehiä. Setäkerhot ja hyvävelikerhot.
Jep, P valuu alaspäin. HUS tunnettu tästä.
Mistähän sitten se jo vuosikymmeniä vallinnut käsitys naisvaltaisten työpaikkojen kyräilyistä ja selkäänpuukotuksista jne tulee?
En tiedä. Miehet +50 on työpaikkojen pahimpia kyräilijöitä ja selkäänpuukottajia.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän naiset kääntää tämänkin miesten syyksi. Työmaa jossa on lähes pelkästään naisia ja kun ongelmat tulee esille niin joka nainen uhriutuu ja alkaa syyttämään miehiä niin kuin aina. Naiset ei koskaan kanna vastuutaan ilman että yrittää kaataa sitä vastuuta miesten niskaan. Joka nainen on sen verran epärehellinen ja kiero. Tai no en kyllä tiedä muutenkaan yhtään rehellistä ja luotettavaa naista
Miehet tekee ne päätökset, joilla synnäreitä lopetetaan. Ja sitten onkin naisten syy, jos paikkoja ei synnyttäjille riitä.
Onko kyse rasismista ja siksi hiljaisuus. Olen kuullut että eräät ovat hyvin tarkkoja palvelusta, osaavat ns. vaatia laatua itselleen😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonot työskentelyolosuuhteet tuovat ihmisissä huonot piirteet esiin. Ei liity sukupuoleen.
Pitäisi miettiä, mistä nämä huonot työolosuhteet aiheutuvat? Kuka on tehnyt päätökset, että synnytyssairaaloista ja terveydenhuollosta leikataan? Miehet.
Mitä tässä on nyt siis tapahtunut? Tuo on maksumuurin takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä yksi tilasto-uhriutuja taitaa olla mies. Kun asia ei itseä kosketa, voi olla välinpitämätön naisten ja lasten terveyttä koskien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ne auttaa ulos?Lohjan sairaalassa syntyi vajaa 100 vauvaa vuodessa. 🥱
900.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://stat.fi/julkaisu/cln4jsw103qcn0avxz5icrry3En avaa tuollaisia linkkejä.
Yhdellä kätilöllä on yhtä aikaa kolme synnyttäjää naistenklinikalla. Ruuhka-aikana sitten ties paljonko.
Kaikenlaista sattuu.
Ja artikkeli on maksumuurin takana
Julkishallinnolliset tilastokeskuksen sivut ovat sinulle liikaa? No nyt on vainoharhaisuutta ilmassa.
Mikä mättää. Vauvoja ei synny tarpeeksi, synnytyssairaaloita lakkautetaan. Haikaranpesähän oli hyvin suosittu paikka, onko se lakkautettu?
Vierailija kirjoitti:
Eikö työnantajan pitäisi puuttua tuollaiseen käytökseen?
Eivät ne puutu. Minullekin vain sanottiin, että toivottavasti pääset yli. Ja kiusaajahäirikkö saa jatkaa käytöstään.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko Suomessa on miespuolisia kätilöitä ja sairaanhoitajia?
Mieti miten kiva siellä ois nyt synnyttää