Kaverini oli ihmeissään kun tajusi, että luottokortti kannattaa maksaa aina vaikka tili menisi tyhjäksi. Ei ollut tajunnut
..että se sama raha on sieltä luotolta käytettävissä mutta korkoja ei tarvitse maksaa jos kerran kk maksaa sen pois.
Nyt hänelle jää satoja euroja enemmän rahaa vuodessa
Kommentit (136)
Aha.
Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, mitkä valinnat elämässäsi ovat johtaneet siihen, että sinulla on tuollaisia kavereita?
Kyllä luottokortin käytöstä tulee aina kuluja. Kannattaisko sille kaverille vielä vinkata, että kannattaisi säästää, että ei tarvitsisi käyttää sitä luottoa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä luottokortin käytöstä tulee aina kuluja. Kannattaisko sille kaverille vielä vinkata, että kannattaisi säästää, että ei tarvitsisi käyttää sitä luottoa ollenkaan.
Eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ainakaan tule. Sinulle tässä selkeästi pitäisi jotain vinkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tule.
Mulla ainakin siirto käyttötilille maksaa parikymppiä.
Vierailija kirjoitti:
Aha.
Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, mitkä valinnat elämässäsi ovat johtaneet siihen, että sinulla on tuollaisia kavereita?
En tietenkään ole. En ole autisti, jolla on joku luottokortin toimintaperiaatteiden ymmärtämisen kartoituskysely mukanani uusia ihmisiä tavatessani. En myöskään arvota ihmisiä tuolla tai muilla vastaavilla parametreilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tule.
Miksi pitää siirtää mitään käyttötilille? Enpä ole koskaan moista tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva kun vois maksaa
Tässä on kyse ihmisestä, joka saa 2000€ palkkaa ja korttilasku on melkein saman verran. Eli hän kyllä voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tule.
Ei siirto käyttötilille olekaan normaalia luottokortin käyttämistä. Normaalisti luottokortilla maksetaan ostoksia suoraan.
paljon luottokortista sitten menee korkoa, vaikka kuukaudessa tonnista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tule.
Miksi pitää siirtää mitään käyttötilille? Enpä ole koskaan moista tehnyt.
Jotta ei tarvitsisi sitten maksaa niitä luoton korkoja? En tiedä, kun en koskaan käytä luottokorttia. Mutta miten voi maksaa siirto omalle tilille? Ei se mitään ainakaan kahden käyttötilin välillä maksa.
En ymmärrä tästä mitään, koska minulla ei ole luottokorttia.
Ei minullakaan ole luottokorttia, enkä ole tarvinnut. Jos tilillä ei ole ollut riittävästi rahaa olen säästänyt ja ostanut sitten. Taitavat olla Sanna Marinin äänestäjiä.
Onhan näillä luottokorteilla joku vuosimaksu tai palvelumaksu, ei niiden käyttö ilmaista ole vaikka maksaisi luottovelan joka kuukausi kokonaan pois.
Käytän luottokorttia kaikkiin nettiostoksiin. Ei siitä tule mitään lisäkuluja kun maksaa laskun aina 100% lyhennyksellä. Asuntolainaa/rahaa kun on tarpeeksi niin ei tule kortista kuukausimaksuja.
Koskaan en osta mitään luotolla, ellei sitä rahaa ole jo ennestään tilillä.
Vierailija kirjoitti:
paljon luottokortista sitten menee korkoa, vaikka kuukaudessa tonnista?
Mulla ei yhtään, jos maksan heti luottolaskun kerralla pois
Vierailija kirjoitti:
S-pankin luottokortti on täysin maksuton. Olen yli 20 v maksanut luottokortilla ja laskun tultua maksanut sen pois. Ei mitään kuluja. Ei tarvitse kyttäillä onko tilillä saldoa vai ei. Aivan luvallinen tapa. Sitten jos siirtää luotolta tilille käteiseksi, alkaa kuluja syntyä.
Tuollaisille ihmisille ei pitäisi myöntää ollenkaan luottokorttia.