Naiset, mikä siinä pitkässä ja tummassa miehessä kiehtoo
Jatkuvasti törmää naisten toiveeseen, että miehen pitää olla pitkä, tumma ja komea. Komeuden tietysti ymmärrän, mieluummin komea/kaunis kumppani kuin ruma jos voi valita. Mutta mikä siinä miehen pituudessa ja tummissa hiuksissa viehättää? Ja kuinka pitkä mies on riittävän pitkä? Suurin osa suomalaisista miehistä on kuitenkin keskimittaisia ja ristiverisiä/vaaleita.
M41
Kommentit (68)
Ulkonäköä enemmän merkkaavat muut asiat, jos pidemmästä suhteesta puhutaan. Mutta esim. baarissa minä huomaan aina pitkät miehet. He ovat usein sopusuhtaisen ja urheilullisen näköisiä. Tummat piirteet ovat vielä plussaa. Valitettavan usein lyhyillä miehillä on myös mahaa tai he ovat ruumiinrakenteeltaan "tankkeja", mikä ei itseäni miellytä. Mutta makunsa kullakin, minulla tällainen.
Kysymyksessä mainitiin jo samalla syyt.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo pituusvaatimus ole ihan urbaanilegenda? Kaiken pituisille miehille löytyy ottajansa. Ehkä lyhyemmillä on vähän vähemmän valinnanvaraa kuin keskimittaisilla ja pitkillä miehillä.
Eikös tuo naisten kauneus- ja hoikkuusvaatimus ole ihan urbaanilegenda? Kaikenlaisille naisille löytyy ottajansa. Ehkä rumilla, lihavilla, finninaamaisilla ja kouluttamattomilla naisilla on hieman vähemmän valinnanvaraa kuin kauniskasvoisilla, terhakkatissisillä hoikan vartalon omaavilla kouluttautuneilla naisilla.
Kyllä vaaleakin käy. Mutta tummat ovat usein karvaisia ja tykkään rintakarvoista.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköä enemmän merkkaavat muut asiat, jos pidemmästä suhteesta puhutaan. Mutta esim. baarissa minä huomaan aina pitkät miehet. He ovat usein sopusuhtaisen ja urheilullisen näköisiä. Tummat piirteet ovat vielä plussaa. Valitettavan usein lyhyillä miehillä on myös mahaa tai he ovat ruumiinrakenteeltaan "tankkeja", mikä ei itseäni miellytä. Mutta makunsa kullakin, minulla tällainen.
Olet oikeilla jäljillä.
Otetaanpa esimerkkitilanne: Olet sinkkuna baarissa. Huomaat pitkän, mielestäsi komean miehen. Hymyilet hänelle, menet hänen lähettyville. Otat katsekontaktia. Mies tulee juttelemaan. Huomaat että kaksi muuta miestä hakee katsekontaktia sinuun, mutta et vastaa nyt niihin vaan keskityt tähän johon kiinnitit huomiota ensin. Tulet hyvin juttuun miehen kanssa. Sovitte treffit viikolle. Alatte seurustella, päädytte yhteen. Mies on vallan mainio luonteeltaan, asteikolla 1- 10 ainakin 8,5. Hääkellot soi, elämä on ihanaa, lapsia saadaan. Match made in heaven, sanovat kaverit.
Vaan yksi juttu... Se toinen niistä miehistä joka yritti katsekontaktia sinuun silloin joskus baarissa, olisi ollut luonteeltaan ja muutenkin 9,5- 10 kaveri. Hän ei vain saanut koskaan tilaisuutta tutustua sinuun, koska et kiinnittänyt häneen silloin mitään huomiota koska hän oli kymmenisen senttiä lyhyempi, ja vaalea.
Eli oliko miehen pituudella merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo pituusvaatimus ole ihan urbaanilegenda? Kaiken pituisille miehille löytyy ottajansa. Ehkä lyhyemmillä on vähän vähemmän valinnanvaraa kuin keskimittaisilla ja pitkillä miehillä.
Eikös tuo naisten kauneus- ja hoikkuusvaatimus ole ihan urbaanilegenda? Kaikenlaisille naisille löytyy ottajansa. Ehkä rumilla, lihavilla, finninaamaisilla ja kouluttamattomilla naisilla on hieman vähemmän valinnanvaraa kuin kauniskasvoisilla, terhakkatissisillä hoikan vartalon omaavilla kouluttautuneilla naisilla.
Hyvä vertaus. Kyllä niin naisilla kuin miehilläkin on vaatimuksensa. Tai ainakin mieltymyksensä, joka ohjaa sitä kehen ylipäätään ottaa kontaktia. Miksei tätä voida tunnustaa rehellisesti?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaaleakin käy. Mutta tummat ovat usein karvaisia ja tykkään rintakarvoista.
Ja selkäkarvat. Avot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vertaus. Kyllä niin naisilla kuin miehilläkin on vaatimuksensa. Tai ainakin mieltymyksensä, joka ohjaa sitä kehen ylipäätään ottaa kontaktia. Miksei tätä voida tunnustaa rehellisesti?
Hyvä kysymys. Arvelen että kyse on siitä ettei haluta antaa itsestään pinnallista kuvaa. Väitetään ettei ulkoisilla seikoilla ole mitään merkitystä, ymmärtämättä sitä että parinmuodostus on peliä jossa ihmiselle tiedostamattomat havainnot ja refleksit näyttelevät erittäin suurta roolia. Puhutaan "jalkojen menemisestä alta", "rakastumisesta ensisilmäyksellä", "kolahtamisesta" jne ilman että vaivaudutaan miettimään syvemmin mikä kyseisen ilmiön aiheutti. (Juonipaljastus= Biologia hormonien välityksellä sen aiheutti).
Enpä nyt tiedä, makuja on monia. Monet tietämäni naiset ihailevat enemmänkin vaaleahkoja, viikinkityyppisiä miehiä. Ja mulla itselläni ei ole mitään erityisiä ulkonäkökriteereitä, ihan oikeasti ei ole. Olen seurustellut hyvin eri näköisten ja pituisten kanssa, ja jos nyt miettii, mikä heissä on viehättänyt, niin luonne ja käyttäytyminen on ollut ihan ykkösasia. Ulkonäkökriteerinä vain "miellyttävän näköinen", eli jos nyt ei ihan mustan laguunin hirviö ole, niin kelpaa. En tiedä, olenko joku outo poikkeus sitten. En kai?
Vierailija kirjoitti:
Enpä nyt tiedä, makuja on monia. Monet tietämäni naiset ihailevat enemmänkin vaaleahkoja, viikinkityyppisiä miehiä. Ja mulla itselläni ei ole mitään erityisiä ulkonäkökriteereitä, ihan oikeasti ei ole. Olen seurustellut hyvin eri näköisten ja pituisten kanssa, ja jos nyt miettii, mikä heissä on viehättänyt, niin luonne ja käyttäytyminen on ollut ihan ykkösasia. Ulkonäkökriteerinä vain "miellyttävän näköinen", eli jos nyt ei ihan mustan laguunin hirviö ole, niin kelpaa. En tiedä, olenko joku outo poikkeus sitten. En kai?
Avaatko hieman missä olet tutustunut näihin eri näköisten ja pituisten kanssa? Sillä nimittäin on erittäin paljon tekemistä parinmuodostuksen kanssa.
En tykkää tummahiuksisista enkä parroista enkä viiksistä enkä karvaisista miehistä.
Tykkään vaaleahkoista, vaaleista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeilla jäljillä.
Otetaanpa esimerkkitilanne: Olet sinkkuna baarissa. Huomaat pitkän, mielestäsi komean miehen. Hymyilet hänelle, menet hänen lähettyville. Otat katsekontaktia. Mies tulee juttelemaan. Huomaat että kaksi muuta miestä hakee katsekontaktia sinuun, mutta et vastaa nyt niihin vaan keskityt tähän johon kiinnitit huomiota ensin. Tulet hyvin juttuun miehen kanssa. Sovitte treffit viikolle. Alatte seurustella, päädytte yhteen. Mies on vallan mainio luonteeltaan, asteikolla 1- 10 ainakin 8,5. Hääkellot soi, elämä on ihanaa, lapsia saadaan. Match made in heaven, sanovat kaverit.
Vaan yksi juttu... Se toinen niistä miehistä joka yritti katsekontaktia sinuun silloin joskus baarissa, olisi ollut luonteeltaan ja muutenkin 9,5- 10 kaveri. Hän ei vain saanut koskaan tilaisuutta tutustua sinuun, koska et kiinnittänyt häneen silloin mitään huomiota koska hän oli kymmenisen senttiä lyhyempi, ja vaalea.
Eli oliko miehen pituudella merkitystä?
Ei tässä skenaariossa. Nainen keskittyi siihen mieheen, joka ekana otti katsekontaktia. Yksi mies kerrallaan, nääs. Sun asteikoilla ei ole mitään merkitystä, jos kyseiset henkilöt rakastuivat toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja selkäkarvat. Avot!
Ja ne tummat karvat erottuvat ihosta paremmin kun vaaleat. Siksi tumma <333
No se pituus ja tummuus. Onhan ne komeita 😊
Ei merkitystä. Olen ihastunut kaikennäköisiin ja -kokoisiin miehiin. Enemmän on merkinneet miellyttävät kasvot ja niiden ilme sekä se miten kantaa kehonsa. Ja loppupeleissä erityisesti luonne.
Aviomieheni on ristiverinen, tosin 2mm siiliksi hiuksensa ajava ja pitkähkö normaalipainoinen mies.
Nro 33: Mies otti katsekontaktia, koska nainen ensiksi kiinnittämällä huomionsa häneen ja sitten menemällä pelietäisyydelle ja ottamalla itse katsekontaktia halusi miehen ottavan katsekontaktia, ja halusi tulevan tekemään tuttavuutta. Olisiko toiminut näin, jos mies ei olisi kiinnittänyt naisen huomiota heti aluksi? Ehei!
Miehet luulevat iskevänsä naisen. Useimmiten se on erittäin väärä luulo. Koko prosessin alkuunpanija on nainen, joka viestittää miehelle sanattomasti "tule tänne, juttele minulle, et tule saamaan niskannakkeluja". Jos tähän tulee joku kitukasvuinen jäpäkyörä sönkkäämään väliin jotakin drinkintarjoamisista tai naisen kauniista silmistä, saa kyllä huomata ja kuulla että sinun lähestymistäsi en siis todellakaan halua. Vasta siinä vaiheessa kun naiselle käy selväksi että tänään tässä baarissa hänen naisellisuutensa ei riitä 10%- miehiin (vaan joku paremman näköinen ehti ensin) niin hän joko laskee rimaa tai vaihtaa baaria.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse tumma ja melkein 2m pitkä. Kyllä se on joillekin naisille tärkeä asia, minkä huomaa baarissa, kun hakeutuu juttusille, mutta on haittojakin. Esim. kun vaimo on yli 30cm lyhyempi, jotkut seksiasennot ei onnistu. Esim. seisten takaapäin, ei mitään mahdollisuuksia. Kovalla alustalla takaapäin niin että nainen on hajareisin ja minä jalat yhdessä. Juu, ei onnistu, pillu on 15cm liian alhaalla. Onneksi sängyllä onnistuu. Halaamisessakin vaimon naama tulee hankalasti rinnalle ja joudun nojaamaan taakse, enkä edes oikein yletä käsillä pepulle. Jos notkistan polvia 20cm, on paljon mukavampi halausasento.
Mulla ja mun miehellä on 40cm pituuseroa ja hyvin pystytään panna seisten takaapäin. Pitäkää toisinpäin, naisella jalat yhteen ja mies hajareisin! Ei mitään ongelmaa. 69 on hankalin. Sekin onnistuu, kun mies laittaa tyynyjä pään alle. En ole kokenut mitenkään vaikeaksi mitään seksasentoa. Tanssiminen on hankalinta, kun olen häntä rintaan saakka 😁
Mutta pitkät miehet on kyllä 🔥🔥🔥
Mun mielestä pitää pituutta olla, kun ite oon korkkareissa sen 178cm. Ihan tumma ei tarvii olla, mut vaaleet hiukset on mulle out. Ihanaa kuiteski kulkea pitkän miehen kaa, jos sellainen muutenkin mukava löytyisi ;) N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaatko hieman missä olet tutustunut näihin eri näköisten ja pituisten kanssa? Sillä nimittäin on erittäin paljon tekemistä parinmuodostuksen kanssa.
Sori viipyi vastaus, käyn täällä niin harvakseltaan, en tiennyt, että joku kaipaa kommenttiani. No avataan: opiskelupiireissä ja/tai ystäväpiireissä. Olen sen ikäinen, ettei mun aikaan edes ollut mitään tindereitä ja muuta p*skaa keksittykään. (Tuskinpa olisin käyttänyt, vaikka olisi ollutkin.). Kapakoissa en ole juurikaan viihtynyt, enkä koskaan sieltä ketään löytänyt tai edes etsinyt. Ja missä muualla sitä ihmiset tapaavatkaan...? No, lyhyesti sanottuna, jokainen kumppanini on ollut jollain lailla tuttu tai jopa ystävä, ennen kuin on siirrytty seurusteluasteelle. Niistä kuvioista on tarttunut mukaan tuo nyksäkin, jonka kanssa yli 30 vuotta jo elelty enempi tai vähempi sovussa. Ei ole pituudella pilattu hänkään, oisko jotain 173 (itse olen 162), ja hiuksetkin alkaa olla muisto vain.
Mistä mä löytäisin edes itseäni lyhyemmän miehen? Pitääkö hakea idästä?
t: 160 senttinen nainen