Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun naapurissa on remontti ja kiviseinän poraus alkaa aamu yhdeksältä

Vierailija
15.07.2026 |

Se ihmisten lomista, palautumisesta, pitkään nukkumisesta ja hitaista aamuista! 😊

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuollainen harmittaisi, mutta onneksi vaikutat tilanteeseen tyytyväiseltä 👍

Vierailija
2/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia ne niin myöhään aloittaa, työpäivä alkaa 7.00?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuysi kuulostaa ihan inhimilliseltä, jos kerran remontoida pitää. Itsehän heräsin viideltä tänäänkin. 

Vierailija
4/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävää elämää, nauti olet hengissä.

Vierailija
5/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aloittavat 7.00. Työpäivän meluisat työt (tai mahdollisesti kaikki työt) tehdään ennen puolta päivää, koska sitten ei kuulu enää mitään.

Raksamenttaliteetti: jos mun pitää herätä aikaisin, niin sit muidenkin pitää

Klo 9 olisi täällä luksusta

Vierailija
6/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia ne niin myöhään aloittaa, työpäivä alkaa 7.00?

Kyllä sieltä kaikenlaista kolinaa kuuluu jo aiemmin. 

Vierailija
7/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä aloittavat 7.00. Työpäivän meluisat työt (tai mahdollisesti kaikki työt) tehdään ennen puolta päivää, koska sitten ei kuulu enää mitään.

No onhan se 9 toki parempi kuin klo 7. Lomalaisten aamujen kannalta kumpikaan ei ole hyvä ja heinäkuussa aika moni nyt sattuu olemaan lomalla. 

Vierailija
8/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä asuessani 6 vuotta sitten eron paikkakunnalla ja tehtyäni iltavuoroa ja nukahdettua vasta klo 3 aamuyöllä alkoi naapurissa tasan 7.00 kiviporaus ja piikkaus, ai että kun teki gutaa;3 remontista ei mainittu missään ja se pska poras sit pitkälle iltapäivään ja oli muutamana minuutin tauko, ai että ketutti:3

Vierailija
9/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurissa kun remontointiin, niin tuntui olevan vakio, että tasan kello 7.00 piti jonkun aloittaa piikkaamaan tai iskuporalla poramaan joka aamu vartin verran, että kaikki on varmaan herätetty. Sen jälkeen aina keksivät jotain hommaa, jossa ei niin kovaa meteliä kuulunut ja meteliä oli päivän mittaan vain satunnaisesti.

Vierailija
10/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asunnot, sinunkin, remontoidaan aika ajoin. Muista valituksesi sitten kun sinun kämpässä porataan ja kolistellaan.

Mihin vuorokauden aikaan ajattelit remonttisi teettää tai tehdä itse?

Vierailija
11/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se 9 toki parempi kuin klo 7. Lomalaisten aamujen kannalta kumpikaan ei ole hyvä ja heinäkuussa aika moni nyt sattuu olemaan lomalla. 

Loma-aikaan myös ihmiset nimenomaan remppaa asuntojaan. Joko itse kun on aikaa tai vaihtoehtoisesti pääsevät lähtemään reissuun, kun kämppä on asuinkelvaton rempan takia ja remppafirma remppaa.

Vierailija
12/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mihin aikaan vuodesta ja vuorokaudesta porataan niin aina on joku valittamassa. Joku haluaa nukkua pitkään, toinen nukkuu lounaan jälkeen päiväunet, yötyöläinen nukkuu illalla, vauvat tuon tuosta. Jollain on vieraita ja juhlat. Joku on ääniyliherkkä tai muuten vaan hermot kireällä. Krapulassa ei siedetä mitään. Lomilla ollaan ympäri vuoden kuka milloinkin.

t. Huoltomies ja sähkäri.

Vierailija
13/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis voinut alkaa aamuseiskalta, kuten mun naapuritontin marketrakennushommat. Siellä Volvon kaivinkone kitisee paikasta toiseen tasan seiskasta eteenpäin alkaen viime huhtikuun loppu. Räjäytyshommat ne aloitti onneksi vasta ysin maissa.

Nyt on kantavien rakenteiden pultit kohta paikallaan. Sitten alkaa tulla teräspalkkeja ja sen jälkeen seinäelementtejä.

Vierailija
14/14 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaapi kohta muuttaa teille jos päiväkausia piikkaa/poraa seinää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi