Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukkola: Fyysisesti terve 28-vuotias nainen aikoo kuolla toukokuussa - Ja valtio hoitaa hänen surmaamisensa

Vierailija
18.04.2024 |

28 vuotias joka kärsii masennuksesta on saamassa eutanasian. Vaikka tuossa iässä vielä hyvät mahdollisuudet toipua. Esim itselläkin ollut masennusta 28v iässä mutta nyt ei enää mitään 37 vuotiaana.

Vastaava tapaus oli englannissa missä alaraaja-halvaantuntu mutta muuten täysin terve nuori nainen sai eutanasian, taisi olla jopa 2-3v sisällä onnettomuudestaan eli ei varmasti vain ollut ehtinyt tottua uuteen elämäänsä.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/fe95e7eb-d701-4199-9376-a5f026cea…

Kommentit (791)

Vierailija
661/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä olen eutanasian kannalla. Kyllä kaikilla tulee olla oikeus päästä pois jos ei halua olla elossa. 

Mikä sen tälläkin hetkellä estää? Narua saa k-raudasta.

Juuri näin. Unilääkepurkki ja alkoholi tekee sen hetkessä.

Jos se kerran on noin helppoa eikä teillä ole mitään sitä vastaan että joku tappaa itsensä, miksi vastustatte eutanasiaa?

Tunnen ihmisiä jotka ovat yrittäneet lähteä lääkkeillä ja kuormittivat sen sijaan vain sairaanhoitoa. Jos kulut ovat ongelma niin eutanasia tulee halvemmaksi kuin monet epäonnistuneet im-yritykset.

Vierailija
662/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ihmiset sanoo että mikä estää. Eli olette eutanasian puolella

Eihän itsemurhaa puoltava ole automaattisesti eutanasian puolelle? Kuolemaa toivovan täytyy itse päättää elämänsä. Eikä mielellään verorahoilla.

Olet siis eutanasian puolella. Hyvä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ketään pitää pakolla pitää hengissä? Kun ei kukaan saanut valita halusiko tähän maailmaan syntyä. Saisi edes itse valita että lähtee ilman kipuja ja silloin kun itse tahtoo. 

Saa sen nytkin valita, ei siihen eutanasiaa tarvita. Haluatko lääke/huumesuosituksia siihen hommaan?

Paitsi että yhä nuo ei ole kivuttomia ja niistä voi selvitys niin että jää loppuiäkseen tilaan jossa on hereillä mutta ei voi liikuttaa mitään raajaa. Myos tuossa traumatisoidaan muita 

Kyllä onnistuu, jos suunnittelee toimet huolella selvin päin.

Vierailija
664/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä olen eutanasian kannalla. Kyllä kaikilla tulee olla oikeus päästä pois jos ei halua olla elossa. 

Totta kunhan hän tekee sen ihan itse pikku kätösillään, eikä tee toisesta ihmisestä murhaajaa.

Ei eutanasian antaja ole murhaaja. Ootteko te jotain sekopaisia pro life väkeä? 

Kyllä on. Suunniteltu toisen ihmisen tappaminen. Tappo taas olisi hetken mielijohteesta tapahtunut teko.

Vierailija
665/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se eutanasia lailliseksi Suomeenkin tulee. Onneksi. Eutanasiaa vastaan ovat vain psykopaatit. 

Suurin osa suomalaisista lääkäreistä on sitä vastaan. Psykopaatti on todennäköisemmin eutanasian kannattaja. 

Vierailija
666/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on tässä jokatapauksessa se, että jonkun täysin ulkopuolisen mieltä ei pahoiteta näillä asioilla.

Vierailija
667/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku päättää haluavansa eutanasian niin sehän on omasta kuolemasta päättämistä.. 

Vierailija
668/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eutanasia on tärkeä ihmisoikeus

Ei ole ihmisoikeus.  Ihmisen olemus, elämän olemus, biologia, mikään ei tue tuollaista. 

Näin on. Ihmisillä niin kuin eläimilläkin, vahvin vaisto on itsesäilytysvaisto.

Kulttuuri/yhteiskunta jossa haaveillaan yleisesti kuolemasta, on jollain tavalla sairas. 

Vierailija
669/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän itsemurhaa puoltava ole automaattisesti eutanasian puolelle? Kuolemaa toivovan täytyy itse päättää elämänsä. Eikä mielellään verorahoilla.

Kuinka vi tun tyhmä olet?

Vierailija
670/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kunhan hän tekee sen ihan itse pikku kätösillään, eikä tee toisesta ihmisestä murhaajaa.

Kyllä on. Suunniteltu toisen ihmisen tappaminen. Tappo taas olisi hetken mielijohteesta tapahtunut teko.

Eli olet sosiopaatti pro life ihmisiä. Hyi

Vierailija
671/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vi tun tyhmä olet?

Ihan fiksu olen :) 

Vierailija
672/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän tästä on jeesustella, mutta aivan toista elää todellisuudessa jossa apua ei saa tai mikään annettu apu ei auta.

Suomessakin on vain vähennetty mielenterveyden resursseista jatkuvasti ja pahoinvointi on lisääntynyt.

Jos eläminen tuntuu sietämättömältä eikä mitään voida tehdä, joko siksi ettei itsellä ole rahaa, valtiolla ei ole rahaa tai halua auttaa tai on jo monta vuotta yritetty kaikkea tuloksetta, miksi on pakko jäädä kärsimään? Koko ajanhan täälläkin haukutaan "yhteiskunnan loisia" jotka eivät tuota mitään ja ovat "kulueriä". Todella masentunut ihminen ei käy töissä.

Ja ratkaisuksi tarjoat eutanasiaa? Oikeasti?

Vierailija
673/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tähän tarvitaan eutanasia kun ihan itsari lääkkeiden yliannostuksella on laillista jokaisessa maassa

Halutaan varmistaa että kaikki halukkaat pääsevät varmasti turvallisesti perille. Länsimaisen sivistyksen viimeisin etappi.

Vierailija
674/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvin ryhtyä eutanasian täyttöönpanijaksi.

Vierailija
675/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voivat ihmisten kiduttajat itkeä kun kohta ei ole enää osastoilla heillä kidutettavia mutta kyllä se eutanasia hyväksytään noin 5v sisällä. 

Vierailija
676/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo englannin tapaus oli se ratsastaja joka oli some-kuuluisuus? Vaati eutanasiaa koska ei saanut enää ratsastuksesta some-kuvia.

Varmasti järkytys joutua pyörätuoliin mutta eikö ole valtava määrä ihmisiä jotka kuitenkin tottuu elämään pyörätulin kanssa ja voivat elää ihan onnellista elämää? Kunhan joitakin vuosia on sopeutunut.

Tulee mieleen Könkkölän pariskunta; elivät varmaan hyvää elämää ja olivat aktiivisesti mukana vaikuttamassa yhteiskunnallisiin asioihin.

Kalle Könkkölä kritisoi eutanasiaa siitä, että se voi vaarantaa vammaisten perusoikeudet. Terveet kun usein toivottelevat vammaisille kuolemaa, siis niillekin, jotka itse tahtovat elää.

Vierailija
677/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sosiopaatti olisi pro life? :D :D

Vierailija
678/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eutanasia on tärkeä ihmisoikeus

Ei ole ihmisoikeus.  Ihmisen olemus, elämän olemus, biologia, mikään ei tue tuollaista. 

Näin on. Ihmisillä niin kuin eläimilläkin, vahvin vaisto on itsesäilytysvaisto.

Kulttuuri/yhteiskunta jossa haaveillaan yleisesti kuolemasta, on jollain tavalla sairas. 

Niin, kokea voi sekä ympäristön, itsensä tai molemmat kelvottomina ja toivottomina. Nimenomaan kokea. Voisiko tuon kokemista mitenkään ulkoapäin syöttää, mitäpä luulette?

Vierailija
679/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ketään pitää pakolla pitää hengissä? Kun ei kukaan saanut valita halusiko tähän maailmaan syntyä. Saisi edes itse valita että lähtee ilman kipuja ja silloin kun itse tahtoo. 

Saa sen nytkin valita, ei siihen eutanasiaa tarvita. Haluatko lääke/huumesuosituksia siihen hommaan?

Paitsi että yhä nuo ei ole kivuttomia ja niistä voi selvitys niin että jää loppuiäkseen tilaan jossa on hereillä mutta ei voi liikuttaa mitään raajaa. Myos tuossa traumatisoidaan muita 

Kyllä onnistuu, jos suunnittelee toimet huolella selvin päin.

En uskalla, haluan jonkun muun tappavan minut. Kädestä pitäen. Minulla on oikeus siihen!

Vierailija
680/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sosiopaatti olisi pro life? :D :D

Jotta riittää kiusattavia, tietenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi