Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukkola: Fyysisesti terve 28-vuotias nainen aikoo kuolla toukokuussa - Ja valtio hoitaa hänen surmaamisensa

Vierailija
18.04.2024 |

28 vuotias joka kärsii masennuksesta on saamassa eutanasian. Vaikka tuossa iässä vielä hyvät mahdollisuudet toipua. Esim itselläkin ollut masennusta 28v iässä mutta nyt ei enää mitään 37 vuotiaana.

Vastaava tapaus oli englannissa missä alaraaja-halvaantuntu mutta muuten täysin terve nuori nainen sai eutanasian, taisi olla jopa 2-3v sisällä onnettomuudestaan eli ei varmasti vain ollut ehtinyt tottua uuteen elämäänsä.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/fe95e7eb-d701-4199-9376-a5f026cea…

Kommentit (791)

Vierailija
441/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eutanasiaa itselleen kitisevät narsistit ovat hyvin itsekkäitä, näkyy täydellisesti tässä ketjussa. Minäminäminä ja minun halut

Ime munaa huoris

Vierailija
442/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eutanasia on tärkeä ihmisoikeus

Miksi? Miksi yhteiskunnan tulisi maksaa kallis itsemurha, kun sen voi halutessaan tehdä ilmaiseksi?! Mielummin käytetään ne rahat sairaiden hoitamiseen, jotka haluavat hengissä pysyä.

Vaatiihan  se lääkäriltä muuntautumiskykyä, ensin laitat ihmiselle kolme piikkiä ja kokeilet onko vramasti kuollut, kokeilet ettei sydän lyö enää. Juokset sitten takin liepeet hulmuten elvyttämään ihmistä jonka sydän ei meinaa millään jaksaa?

Samahan se on keskosten elvytyksessä, pyrit lääkärinä kaikin keinoin sälyttämään pienen hennon elämän. Seuraavassa huoneessa kaavit sikiöitä roskiin,  abortoimalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin mielenkiintoinen tapaus.

Naisen vanhemmat vastustavat eutanasiaa hänen kohdallaan, mutta itse hän haluaa kuolla.

Kenen oikeus ja totuus toteutuu?

Aikuinen ihminen kyseessä, joten mitä vanhemmilla on enää sanomista kohta kolmekymppisen asioihin?

Vierailija
444/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea ymmärtää, miksi eutanasian vastustajat eivät halua antaa MUIDENKAAN saada eutanasiaa halutessaan.

Eihän vastustajien tarvitse eutanasiaa itselleen valita. Sen kun kituvat luonnollisesti kivuissaan viimeiset hetkensä, tai ehkä kuukautensa. Mutta millä oikeudella vaaditte samaa muilta?!?

Vierailija
445/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa, miten uskiksilla ja muilla aivovammasilla menee eutanasia tunteisiin :))) se on ihmisoikeus, turha nillittää

Vierailija
446/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Miksi yhteiskunnan tulisi maksaa kallis itsemurha, kun sen voi halutessaan tehdä ilmaiseksi?! Mielummin käytetään ne rahat sairaiden hoitamiseen, jotka haluavat hengissä pysyä.

Millä ihmeen laskutavalla junan- tai rekan alle hyppääminen on ilmaista? Tai muutkaan keinot. Epäonnistunut se vasta kalliiksi tuleekin kun on joku monivammaine vihannes hoidettavana lopun ikää. 

Etkö todellakaan keksi muuta tapaa kuin auton/rekan/junan alle?? Taidat olla jo aivokuollut ja sinulle voisin myöntää eutanasian.

Vierailija
447/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieneekö kolumnisti Ukkola henkisesti terve?

Vierailija
448/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

my body my choice

Tämä on outo kommentti tässä yhteydessä.

Jos tällä tarkoitetaan oikeutta eutanasiaan.

Millä oikeudella vaadit toista tappamaan?

Taidat olla ihan väärässä keskustelussa. 

En aidosti ymmärrä millä oikeudella toista voi vaatia tappamaan itsensä.

Sivusta, mutta mielestäni se on ihan reilu vastuunjako, että jos haluaa jonkun kuolevan, oli se sitten itsensä tai jonkun muun, niin itse se on tehtävä. Varsinkin tapauksissa joissa itse on varsin kykeneväinen siihen. 

Vierailija
449/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt kivittäkö, mutta olen ihmetellyt sitä, että mitä eroa sillä on, ottaako itse yliannostuksen rauhoittavia lääkkeitä vai että lääkäri antaa ne lääkkeet. Jos ihminen itse haluaa pois niin mitä väliä sillä on, tekeekö sen itse vai lääkäri? 

Vierailija
450/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on vaikea ymmärtää, miksi eutanasian vastustajat eivät halua antaa MUIDENKAAN saada eutanasiaa halutessaan.

Eihän vastustajien tarvitse eutanasiaa itselleen valita. Sen kun kituvat luonnollisesti kivuissaan viimeiset hetkensä, tai ehkä kuukautensa. Mutta millä oikeudella vaaditte samaa muilta?!?

Tämäkin on monta kertaa käyty läpi. Kun se mielivalta alkaa niin minä en halua olla kohde.

Vierailija
451/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eutanasiaa itselleen kitisevät narsistit ovat hyvin itsekkäitä, näkyy täydellisesti tässä ketjussa. Minäminäminä ja minun halut

Kyllä, tutkimuksissakin todettu narsistien ja epävakaiden tappavan todennäköisemmin itsensä. Nyt kitisevät muita suorittamaan toimenpiteen itselleen kun oma uskallus ei riitä :D

Vierailija
452/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko juttua, mutta jos "Ter Beek päätti kuolla samalla hetkellä, kun lääkäri sanoi hänelle, että hänen masennustaan ei voida parantaa eikä mitään ollut enää tehtävissä" pitää paikkansa, lääkäri ajoi itsemurhaan ja vastuussa potilaansa kuolemasta. 

Vierailija
453/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa, miten uskiksilla ja muilla aivovammasilla menee eutanasia tunteisiin :))) se on ihmisoikeus, turha nillittää

Lopetetaan siis puhe itsemurhasta ja aletaan kutsua sitä eutanasiaksi, niin ongelma ratkaistu. 

Vierailija
454/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nykykäytäntö parempi sitten? Annetaan nääntyä hengiltä entä että annettaisiin vaikka yliannostus morfiinia. Suomalainen uskovainen toki haluaa kärsiä niin pitkään kuin vaan voi.

Vierailija
455/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ime munaa huoris

Mikset vammainen huoris tilaa netistä huumeita ja tapa niillä itseäsi? Sen sijaan kiukkuat ja vaadit eutanasiaa. :D typerys

Vierailija
456/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä ihmeen laskutavalla junan- tai rekan alle hyppääminen on ilmaista? Tai muutkaan keinot. Epäonnistunut se vasta kalliiksi tuleekin kun on joku monivammaine vihannes hoidettavana lopun ikää. 

Etkö todellakaan keksi muuta tapaa kuin auton/rekan/junan alle?? Taidat olla jo aivokuollut ja sinulle voisin myöntää eutanasian.

Sinulta taisi loppua argumentit jo ennen ketjun alkamista. 

Vierailija
457/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt kivittäkö, mutta olen ihmetellyt sitä, että mitä eroa sillä on, ottaako itse yliannostuksen rauhoittavia lääkkeitä vai että lääkäri antaa ne lääkkeet. Jos ihminen itse haluaa pois niin mitä väliä sillä on, tekeekö sen itse vai lääkäri? 

Eihän siinä periaatteessa muuten olekaan, jos kaikki menee hyvin. Jos saa oikeat lääkkeet jostain, ja onnistuu pitämään ne sisällään tarpeeksi pitkään, ja annostus on riittävä. Aika paljon vaan nuo lääkkeelliset itsemurhat tuppaavat epäonnistumaan. Ja vaikka onnistuisikin, niin joku ei-ammattilainen sen ruumiin todennäköisesti joutuu löytämään.

Vierailija
458/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan orjat haluaa edistää murhpiikkiä.En halua olla mukana tässä että viattomat menee lankaan.Muuten kuin edistetään hyvää elämää,ja hyvää hoitoa, saattohoito.Edistetään ottamaan kuolinpiikkiä jo lapsillakin ja nuorillakin.

Vierailija
459/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ylläri, että tämäkin on vihervasemmistolainen aate.

Niiden toinen aate on aivopestä 6-vuotiaita ja pilkkoa genitaaleja ja ihmisen hormoneja.

Vierailija
460/791 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstahullu peukuttaa idioottina omia viestejään 😂😂😂

kovasti menee sekopäällä eutanasian laittomuus ihon alle 🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä