Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei haluakaan lasta

Vierailija
17.04.2024 |

Olen vaikeassa tilanteessa. Olemme seurustelleet kolme vuotta. Mies on tiennyt lapsitoiveeni jo suhteen alusta, sillä ikäni puolesta (silloin 37 v.) olin tilanteessa jossa tämä oli ainut vaihtoehto; olla rehellinen toiselle mitä toivoo.

Hän ilmoitti kolmen vuoden seurustelun jälkeen ettei pysty isäksi sittenkään vaikka on uskonut että pystyy. Mies rakastaa kuitenkin minua eikä halua kuitenkaan laskea irti tai lopettaa suhdetta.

Minä olen toivonut perhettä ja koen että minut on petetty. Mutta rakastan miestä, hän on elämäni mies. Mies taas sanoo että halusi mun onnellisuutta mutta että ei pystykään isäksi. Perhehaavetta minun on niin vaikea kuvitella ilman häntä sillä hän sytytti halun saada lapsi. Aiemmin sitä ei minulla ollut...

Mitä ihmettä teen? Olo on kuin vankilassa...

Jätän suuren rakkauteni vai hyväksyn sen että lasta minulle ei tule?

En pääse päässäni ulos tästä kehästä tällä hetkellä...

Onko kellään kokemuksia vastaavasta? Kaikki näkökulmat voi auttaa eteenpäin...

Kommentit (410)

Vierailija
141/410 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa liian kiltiltä toimimaan kuten tilanteessa tulisi toimia

Vierailija
142/410 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä naisia oikein vaivaa??? Jos haluatte saada lapsia, niin miksi odotatte johonkin +35v??? Tehkää lapset ennen 30v, niin ei tarvitse murehtia tai olla katkera jälkikäteen... Itsepähän olette elämästänne vastuussa, jos mies on epävarma perheestä, niin vaihtoon vaan. Kyllä perheen perustamisen haluisia miehiä löytyy, jotka ovat kunnollisia sekä vastuullisia.

T. N 32 ja 4 lapsen äiti

Ne perheenperustamishaluiset, kunnolliset ja vastuulliset menevät kuin kuumille kiville, joten ovat yleensä varattuja siinä vaiheessa, kun lapsista haaveileva nainen tutustuu heihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/410 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies tarkoittaa sillä, ettei pysty isäksi? 

Vierailija
144/410 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen on tuossa tilanteessa niin helppo sanoa, että rakastaa, eikä halua erota. Jos mieli taas muuttuu, on miehelle isäksi tuleminen vielä mahdollista kumppania vaihtamalla...

JOo. Mies siittää vajaaälyisiä vaikka 75 v. 😅😅😅😅...

niinkuin vaikuttaa olevankin.

Vierailija
145/410 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"On täysin luonnotonta kaikin puolin että lapsella on ns kaksi äitiä. Niin on lesbosuhteetkin,  minkäköhän takia samaa sukupolta olevat eivät voi lisääntyä keskenään? Koska siihen tarvitaan mies ja nainen, täydentävät toisiaan".

Tervetuloa sieltä viime vuosituhannelta tälle uudelle vuosituhannelle!

Ei nämä asiat muutu ajan mukaan. Alusta asti on ollut niin että mies ja nainen kuuluvat avioliiton kautta yhteen.

Mistä alusta?

Miehen ja naisen avioliitto on tosi tuore konsepti ihmisen historiassa.

Vierailija
146/410 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"On täysin luonnotonta kaikin puolin että lapsella on ns kaksi äitiä. Niin on lesbosuhteetkin,  minkäköhän takia samaa sukupolta olevat eivät voi lisääntyä keskenään? Koska siihen tarvitaan mies ja nainen, täydentävät toisiaan".

Tervetuloa sieltä viime vuosituhannelta tälle uudelle vuosituhannelle!

Ei nämä asiat muutu ajan mukaan. Alusta asti on ollut niin että mies ja nainen kuuluvat avioliiton kautta yhteen.

Tapa on syntynyt lähinnä maanviljelyn myötä jotta omaisuus pysyy suvussa. Ihan hyvä tapa, muttei ainoa toimiva.

Vierailija
147/410 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee samaan kategoriaan kuin miksi mies ei halua naimisiin tai miksi mies ei halua muuttaa yhteen. No hitto siks kun sillä on väärä nainen. Ymmärtäkää hyvät ihmiset nämä asiat ajoissa älkääkä jääkö roikkumaan toivottomiin suhteisiin.

Vierailija
148/410 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin vahingossa tuossa tilanteessa raskaaksi. Juuri kun mies oli sanonut ettei aio yrittää kanssani lasta.

No sain mitä halusin, mutta en pysty kokemaan lasta "meidän lapseksi" kun minä olin ainoa joka häntä toivoin. Joten tietty juopa pysyy välillämme.

Ovulaation aikaan vaan seksiä kunnes lähdet. Siinä mun neuvo.

Vierailija
149/410 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa jättäisin ehkäisyn pois. En suostuisi yhdyntään kuin täysin ilman, ei kumia. Lisäisin todennäköisyydet tulla raskaaksi kaikin keinoin joihin arvoni joustaisivat

Vierailija
150/410 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita munat pakasteeseen niin voit myöhemmin valita kumppanin

Munasolut tulee pakastaa viimeistään 35-vuotiaana. Joskus harvoissa tilanteissa voi pakastaa myöhemmin. 

Vierailija
151/410 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummotunneliin!

Vierailija
152/410 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällaisia hyväuskoisia naisia voi olla vuonna 2024?

Vierailija
153/410 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee se, mikä on sulle paras. Miehiä löytyy aina uusia sänkyä lämmittämään, mutta lapsia saa vain tarpeeksi nuorena.

Tässä on asian ydin. Miehiä tulee ja menee - mistäs sitä tietää, vaikka tuokin unelmien mies vaihtaisi nuorempaan viisikymmentä täytettyään - mutta lapsesi ovat aina sinun. 

Vierailija
154/410 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua lasta sinun kanssasi ap. Kaikki en pysty olemaan isä- höpinät on ihan täyttä potaskaa. 

Vierailija
155/410 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies tarkoittaa sillä, ettei pysty isäksi? 

Identiteetti hakusessa tai epäselvä tai vaihteleva. BÅDE OCH.

Totuus on tämä.

Vierailija
156/410 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankala tilanne tuossa iässä. Millä todennäköisyydellä löydät ajoissa uuden miehen jonka kanssa tehdä lapsi? Itsellinen äitiys alkaa olla liian myöhäistä sekin.

Paha sanoa. Vähän mulkku temppu mieheltä.

No voi herranjumala, ei 37 v ole joku satavuotias. Kautta maailman sivu on naiset tehneet lapsia pitkälle yli nelikymppisinä, hyvin useinkin. 

Mutta ei ensimmäisiä.

Aa, odotinkin et joku sanoo tän. Mitä sitten? Kerro jotain faktaa tästä? 

Vierailija
157/410 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä ehkäisy pois (mainiten asiasta) ja lisäksi mene hoitoihin yksityiselle, nopeasti.

Tämä!

Toimi heti. Ehdottomasti ilman ehkäisyä ja sit seuraa milloin hedelmällinen päivä.

Toinen vaihtoehto yksin klinikalle.

Älä edes harkitse muita vaihtoehtoja.

Rakkaus kyllä kuolisi myöhemmin kun ymmärrät mistä jäit paitsi hänen takiaan. Tiedän sen. Hän olisi ainoa onnesi vihollinen maailmassa, ei toimisi. Nyt: toimi.

Vierailija
158/410 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki keinot käyttöön!

Joku moraaliton ihminen saattaisi ottaa raskausvitamiinit käyttöön, jättää ehkäisyn pois ja pitää hetken vähän hauskaa, parasta jos löydät siihen jonkun vähän sinua nuoremman. Lisäksi hoitoihin.

Kun tulee raskaaksi, voisi olla aika jättää huijaava mies

Vierailija
159/410 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi tietää, ettei muka pysty isäksi? Sen voi tietää vain kokeilemalla. Mitä niin ihmeellistä lapsissa edes on, että ne pelottaa noin paljon?

Huutoääni

Vierailija
160/410 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap,n mies ei halua lasta niin miksi neuvotte ap.n jättämään ehkäisyn pois? Toki tuossa tilanteessa mies pitäisi käyttää kortsua kun kerran ei halua isäksi. Aika tyhmä mies jos ei käytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi