Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei haluakaan lasta

Vierailija
17.04.2024 |

Olen vaikeassa tilanteessa. Olemme seurustelleet kolme vuotta. Mies on tiennyt lapsitoiveeni jo suhteen alusta, sillä ikäni puolesta (silloin 37 v.) olin tilanteessa jossa tämä oli ainut vaihtoehto; olla rehellinen toiselle mitä toivoo.

Hän ilmoitti kolmen vuoden seurustelun jälkeen ettei pysty isäksi sittenkään vaikka on uskonut että pystyy. Mies rakastaa kuitenkin minua eikä halua kuitenkaan laskea irti tai lopettaa suhdetta.

Minä olen toivonut perhettä ja koen että minut on petetty. Mutta rakastan miestä, hän on elämäni mies. Mies taas sanoo että halusi mun onnellisuutta mutta että ei pystykään isäksi. Perhehaavetta minun on niin vaikea kuvitella ilman häntä sillä hän sytytti halun saada lapsi. Aiemmin sitä ei minulla ollut...

Mitä ihmettä teen? Olo on kuin vankilassa...

Jätän suuren rakkauteni vai hyväksyn sen että lasta minulle ei tule?

En pääse päässäni ulos tästä kehästä tällä hetkellä...

Onko kellään kokemuksia vastaavasta? Kaikki näkökulmat voi auttaa eteenpäin...

Kommentit (410)

Vierailija
401/410 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vie ap 6-0!

Mies on se voittaja tässä ja ap häviäjä. Sitten kun mies haluaa perustaa perheen, niin ap saa etsiä uuden kodin itselleen ja elää itsekseen.

Sama se on enää ap:lle. Ap on jo 40v, niin tuskin omaa lasta enää edes saa, kun on ap:n parhaat lapsenteko vuodet valuneet hukkaan. Nyt ap:n on vaan sopeuduttava siihen, että hänellä ei tule koskaan olemaan biologisia lapsia. Toki ap voi aina adoptoida lapsen ja sitä kautta tulla äidiksi, jos ap niin paljon lapsia haluaa.

Vierailija
402/410 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä aloittajalla sytyttää myöhään lapsen teossa. Tuon ikäinen on jo riskisynnyttäjä ja lapsi voi olla vammainen. Myöskin synnytys on vaikea vanhemmalla äitillä. Jos haluat lapsen ja mies on selvästi sanonut ettei halua lapsia niin onko sulla paljon vaihtoehtoja? Kysy edes syytä siihen miksei mies halua lasta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/410 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahinkolapsi ei automaattisesti tarkoita sitä, etteikö mies haluaisi sitten ottaa sitä isän roolia. Meillä se ainakin meni ihan kivasti ja onnellinen perhe ollaan.

Ei se ole vahinko jos hankkiutuu raskaaksi toisen tietämättä.

Vahinko voi olla monella tavalla. Eihän se tarkoita sitä, että äiti olisi välttämättä tahallaan jättänyt ehkäisyn pois. Joskus ehkäisy vain pettää.

Totta, mutta kun vahinkolapsen tuomasta autuudesta puhutaan tällaisessa yhteydessä niin mielikuva on ikävä.

Vierailija
404/410 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä aloittajalla sytyttää myöhään lapsen teossa. Tuon ikäinen on jo riskisynnyttäjä ja lapsi voi olla vammainen. Myöskin synnytys on vaikea vanhemmalla äitillä. Jos haluat lapsen ja mies on selvästi sanonut ettei halua lapsia niin onko sulla paljon vaihtoehtoja? Kysy edes syytä siihen miksei mies halua lasta? 

Mies älysi, että lapsesta voisi tulla todennäköisesti vammainen. Kukapa mies haluaisi vammaista lasta, jos riski vammaisen lapsen saannille on hyvin korkea. Tätä moni kommentoija ei tullut edes ajatelleeksi.

Vierailija
405/410 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kommentoijat jotka syyttävät miestä! Mites iäkäs 40v nainen joka on vielä ensisynnyttäjä? Riski että lapsesta tulee lievästi kehitysvammainen on todella suuri. Onko ap tätä edes miettinyt, että jaksaako ap hoitaa vammaista lasta enää. Eivät kaikki lapset synny nuorillekaan terveinä! Se on hyvin raskasta nuorillekin hoitaa vammasta lasta, varsinkin jos käy töissä.

Miettikää tätä vähän te huutelijat täällä.

T. N 32 ja 4 lapsen äiti

Vierailija
406/410 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kommentoijat jotka syyttävät miestä! Mites iäkäs 40v nainen joka on vielä ensisynnyttäjä? Riski että lapsesta tulee lievästi kehitysvammainen on todella suuri. Onko ap tätä edes miettinyt, että jaksaako ap hoitaa vammaista lasta enää. Eivät kaikki lapset synny nuorillekaan terveinä! Se on hyvin raskasta nuorillekin hoitaa vammasta lasta, varsinkin jos käy töissä.

T. N 32 ja 4 lapsen äiti

Laita joku linkki tuohon todella suureen riskiin.

Vierailija
407/410 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. N 32 ja 4 lapsen äiti

Olen kanssasi samaa mieltä! Se ei riitä, että synnytät lapsen! Vaan hänestä pitäisi kasvattaa kunnon kansalainen, joka pärjää ja tulee toimeen omillaan sekä rakentaa tätä hyvinvointiyhteiskuntaa! Suomassa on jo nyt liikaa lapsia, jotka syrjäytyvät, eivätkä pärjää ilman yhteiskunnan apua! En tarkoita sitä, että yhteiskunnan ei tule huolehtia heikoimmistaan. Vaan sitä, että fyysisesti terveet ihmiset makaavat kotona tekemättä mitään ja yhteiskunta maksaa heidän loisimisen!

Vierailija
408/410 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vie ap 6-0!

Mies on se voittaja tässä ja ap häviäjä. Sitten kun mies haluaa perustaa perheen, niin ap saa etsiä uuden kodin itselleen ja elää itsekseen.

Sama se on enää ap:lle. Ap on jo 40v, niin tuskin omaa lasta enää edes saa, kun on ap:n parhaat lapsenteko vuodet valuneet hukkaan. Nyt ap:n on vaan sopeuduttava siihen, että hänellä ei tule koskaan olemaan biologisia lapsia. Toki ap voi aina adoptoida lapsen ja sitä kautta tulla äidiksi, jos ap niin paljon lapsia haluaa.

Adoptoiminen ei ole mikään helppo ja varma varasuunnitelma. Ainakin jos haluaa terveen lapsen. Se on myös sitoutumista, toivomista, odottamista vuositolkulla

Vierailija
409/410 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs odotit niin pitkään, että nyt jäät todennäköisesti lapsettomaksi ja katkeroidut loppuelämäksi. Sinun olisi pitänyt olla aktiivinen nuorempana, kun vielä pystyit tulemaan raskaaksi helpommin. Voi syyttää ihan itseäsi tästä.

Vierailija
410/410 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sika