Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei haluakaan lasta

Vierailija
17.04.2024 |

Olen vaikeassa tilanteessa. Olemme seurustelleet kolme vuotta. Mies on tiennyt lapsitoiveeni jo suhteen alusta, sillä ikäni puolesta (silloin 37 v.) olin tilanteessa jossa tämä oli ainut vaihtoehto; olla rehellinen toiselle mitä toivoo.

Hän ilmoitti kolmen vuoden seurustelun jälkeen ettei pysty isäksi sittenkään vaikka on uskonut että pystyy. Mies rakastaa kuitenkin minua eikä halua kuitenkaan laskea irti tai lopettaa suhdetta.

Minä olen toivonut perhettä ja koen että minut on petetty. Mutta rakastan miestä, hän on elämäni mies. Mies taas sanoo että halusi mun onnellisuutta mutta että ei pystykään isäksi. Perhehaavetta minun on niin vaikea kuvitella ilman häntä sillä hän sytytti halun saada lapsi. Aiemmin sitä ei minulla ollut...

Mitä ihmettä teen? Olo on kuin vankilassa...

Jätän suuren rakkauteni vai hyväksyn sen että lasta minulle ei tule?

En pääse päässäni ulos tästä kehästä tällä hetkellä...

Onko kellään kokemuksia vastaavasta? Kaikki näkökulmat voi auttaa eteenpäin...

Kommentit (410)

Vierailija
341/410 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin siittää lapsen sinulle.

Olen ykköslaatua.

Missä päin asut?

M35

Vierailija
342/410 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida ap:lla olla oikeasti vauvakuumetta, kun miettii noin pitkään, eikä tee mitään sen eteen... Odottelee vaan, että jos mies nyt vaikka muuttaisi mieltään ja haluaisikin isäksi... Ihan kun ap:lla on tässä loputtomasta aikaa miettiä lapsen hankkimista kyseisen miehen kanssa.

Koska ap on säälittävä kynnysmatto, hyvä vaan että ei levitä geenejään eteenpäin enää! Ei mulla muuta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/410 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten hän haluaa lapsia "joskus tulevaisuudessa" mutta ei juuri sinun kanssasi. Toki voi mieli aina muuttua, mutta onhan se aika mulukkumaista toimintaa. Niin tai näin, on vaarana katkeroituminen, jos oikeasti haluat lapsen. Voithan yrittää hankkiutua raskaaksi vilunkipelillä vaikka olisihan sekin tavallaan väärin. Toisaalta miehesi on johdatellut sua harhaan.

En nyt sanoisi että on johtanut harhaan. Jos ilmaisee 37-vuotiaalle naiselle, ettei ole vielä valmis hankkimaan lapsia, niin kyllä siitä pitäisi voida jo päätellä miten asiat on. 

Vierailija
344/410 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehteli koko ajan tarkoituksella, näitä on Suomi täynnä... jätä mies ja tee vielä lapsi, teille tule kuitenkin ero jossain vaiheessa, se tulee kaikille, mutta lapset ovat aina elämäsi rakkaus

Vierailija
345/410 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Tyypillisesti tällöin naaraalle herää ajatus naimisiinmenosta ja sikiämisestä ja hän aloittaa niistä mankumisen.

Keski-iässä on avioeropiikki, jolloin vaihdetaan nuorempaan poljettavaan ne ketkä voivat. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.

Vierailija
346/410 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on liikaa ja enemmän kuin ikinä ennen maailman jokaisessa maassa. Syntymä on kuolemantuomio :(

Vierailija
347/410 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette rohkean ratkaisun, perinteiset roolit käyttöön: pidät kodin siistinä, lapset kunnollisina ja hyväkäytöksisinä. Hoidat suurimman osan lapsiin liittyvistä asioista, miehelle voit jättää niitä kivempiä juttuja. Vastineeksi mies tuo rahan taloon, hoitaa miesten työt sekä hoitaa kaiken muun.

Vierailija
348/410 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teette rohkean ratkaisun, perinteiset roolit käyttöön: pidät kodin siistinä, lapset kunnollisina ja hyväkäytöksisinä. Hoidat suurimman osan lapsiin liittyvistä asioista, miehelle voit jättää niitä kivempiä juttuja. Vastineeksi mies tuo rahan taloon, hoitaa miesten työt sekä hoitaa kaiken muun.

Miten niin kivempia juttuja? Kotileikki on tässä nyt se jota mangutaan.

Vierailija
349/410 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankit lapsen keinohedelmöityksellä ja toki miehen teet tietoiseksi. Saa itse päättää haluaako jäädä sinun ja lapsesi kanssa vai lähteä. 

Tuossa iässä ei välttämättä tule raskaaksi enää, jos ap ei ole varmaan käynyt edes hedelmällisyystutkimuksissa. Niin, mistä ap voi tietää pystyykö hän enää saamaan lapsia? Näitä asioita olisi pitänyt miettiä noin 5-10v sitten. Nyt se voi olla jo liian myöhäistä. Ei kaikki nuoretkaan heti tule raskaaksi, vaikka miten tai kuinka sitä yrittävät.

Ap on 5-10v sitten nauttinut elämästään täysillä 😅. Nyt kun olisi aika asettua aloilleen ja perustaa se kauan haluttu perhe 🤭, niin ikä tulee vastaan 😱.

https://www.tiktok.com/@daianavochin/video/7293278623841127712

Sitten kun toi tiktok nainen haluu lapsen, niin mies ottaa ja häippäsee etsimään nuoren kauniin naisen itselleen taas. Nainen jää lapsettomaksi nuolemaan näppejään.

Vierailija
350/410 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kai 40-vuotiaana enää muutenkaan lasta voi saada? Ainakaan kovin helposti ja sen ikäiset ei pääse enää hedelmöityshoitoihin. Ehkä yksityiselle voi päästä, mutta hoidoissakin voi joutua käymään vuosia. Eikö tuo juna vähän mennyt jo niinku muutenkin? Kusinen temppu mieheltä.

Vierailija
351/410 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankit lapsen keinohedelmöityksellä ja toki miehen teet tietoiseksi. Saa itse päättää haluaako jäädä sinun ja lapsesi kanssa vai lähteä. 

Tuossa iässä ei välttämättä tule raskaaksi enää, jos ap ei ole varmaan käynyt edes hedelmällisyystutkimuksissa. Niin, mistä ap voi tietää pystyykö hän enää saamaan lapsia? Näitä asioita olisi pitänyt miettiä noin 5-10v sitten. Nyt se voi olla jo liian myöhäistä. Ei kaikki nuoretkaan heti tule raskaaksi, vaikka miten tai kuinka sitä yrittävät.

Ap on 5-10v sitten nauttinut elämästään täysillä 😅. Nyt kun olisi aika asettua aloilleen ja perustaa se kauan haluttu perhe 🤭, niin ikä tulee vastaan 😱.

https://www.tiktok.com/@daianavochin/video/7293278623841127712

Sitten kun toi tiktok nainen haluu lapsen, niin mies ottaa ja häippäsee etsimään nuoren kauniin naisen itselleen taas. Nainen jää lapsettomaksi nuolemaan näppejään.

Tämä. Ja taas yksi viaton ihminen välttää kärsimyksen ja kuoleman.

Vierailija
352/410 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä naisia oikein vaivaa??? Jos haluatte saada lapsia, niin miksi odotatte johonkin +35v??? Tehkää lapset ennen 30v, niin ei tarvitse murehtia tai olla katkera jälkikäteen... Itsepähän olette elämästänne vastuussa, jos mies on epävarma perheestä, niin vaihtoon vaan. Kyllä perheen perustamisen haluisia miehiä löytyy, jotka ovat kunnollisia sekä vastuullisia.

T. N 32 ja 4 lapsen äiti

No et nyt oo tosissas.. mä olisin halunnut lapset nuorena mutta voi luoja kiitos onneksi odotin ja sain lapset just sen oikeen ihmisen kanssa.. yli kymmenen vuotta yhdessä ja kolme lasta ja joo ero tuli mutta todella hyvät välit ja lapset kasvatetaan yhdessä et en kadu hetkeäkään 

Vierailija
353/410 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ei voi ikinä olla liikaa <3

Vauva otetaan hätääntyneeltä äidiltään ja heitetään teuraaksi. Sitten järjettömät ihmismassat lutkuttavat sille tarkoitetun maidon.

Vierailija
354/410 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, olet jo yli 40v ap. Sinulla on viimeiset hetket käsillä selvittää, haluaako mies isäksi vai ei. Muuten jäät ilman lasta tai lapsia. Mene ottamaan selvää asiasta yksityiselle klinikalle ja äkkiä, sillä kello tikittää sinulla.

Ap:n juna meni jo! Mies ei halua lasta ap:n kanssa, mutta jonkun toisen naisen kanssa kyllä. Mies voi tulla vaikka 10v päästä isäksi, jos hän niin haluaa. Miehen tarvitsee matkustaa vaan Kaakkois-Aasiaan hakemaan vaimoa. Ap tuskin enää saa omia biologisia lapsia, kun on odottanut jo näinkin pitkään. Vaikka ap eroaisi nyt, niin uutta miestä tuskin olisi nurkan takana odottamassa häntä, jotta mies pääsisi yrittämään lasta ap:n kanssa.

No, mutta mites tasa-arvo sitten, ei miehenkään pitäisi saada lapsia, kun mies tulee tiettyyn ikään? Eikö miehet ja naiset ole samanlaisia, niin ainakin feministit ovat kiljuneet. Taitaa tämä tasa-arvon käsite olla naisia itseään vastaan.

Vierailija
355/410 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on sinulle tärkeämpä, saada lapsi (vaikka yksin) vai elää tuon miehen kanssa? Jos lapsen haluat, on toimittava nyt eikä mitään takeita ole onnistumisesta.

Hedelmöityshoitojen ikäraja on 40 v.

Julkisella, yksityisellä hoidetaan sen jälkeenkin.

Vierailija
356/410 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä naisia oikein vaivaa??? Jos haluatte saada lapsia, niin miksi odotatte johonkin +35v??? Tehkää lapset ennen 30v, niin ei tarvitse murehtia tai olla katkera jälkikäteen... Itsepähän olette elämästänne vastuussa, jos mies on epävarma perheestä, niin vaihtoon vaan. Kyllä perheen perustamisen haluisia miehiä löytyy, jotka ovat kunnollisia sekä vastuullisia.

T. N 32 ja 4 lapsen äiti

No et nyt oo tosissas.. mä olisin halunnut lapset nuorena mutta voi luoja kiitos onneksi odotin ja sain lapset just sen oikeen ihmisen kanssa.. yli kymmenen vuotta yhdessä ja kolme lasta ja joo ero tuli mutta todella hyvät välit ja lapset kasvatetaan yhdessä et en kadu hetkeäkään 

No olipas vähän ikävä kommentti. Ihan kuin kukaan muutenkaan katuisi lapsiaan oli eronnut lasten isästä tai ei, saanut ne nuorena tai vähän vanhemmalla iällä. Pointti tuossa mihin kommentoit taisi olla, että ei pidä odottaa liian kauaa jos haluaa lapsen. Koska sitten voi jäädä ilman. Ei läheskään kaikki saa luomuna enää 35-vuotiaana ja onhan se lääketieteellisestikin jo riskisynnyttäjä. Sinä olet ollut onnekas, mutta kaikki ei ole ja siihen ei voi itse vaikuttaa. 

T. N31, kahden koululaisen äiti 

Vierailija
357/410 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. N 32 ja 4 lapsen äiti

Lisäännyt saman verran kuin afrikkalaiset, toivottavasti siis afrikkalaiseen elintasoon.

Vierailija
358/410 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi odotat noin kauan? Ei elämässä ole järkeä, täytyy ajoissa pistää paha kiertämään että itse saa merkityksen.

Vierailija
359/410 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vaan ap ole näitä uranaisia, joita luovat uraa ja siirtävät lapsen saamisen aina siihen viimeiseen hetkeen. Silloin voi olla jo liian myöhäistä.

Vierailija
360/410 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N 32 ja 4 lapsen äiti

Lisäännyt saman verran kuin afrikkalaiset, toivottavasti siis afrikkalaiseen elintasoon.

Luin joskus 28-vuotiaasta suomalaistytöstä, joka oli jo isoemä. Tämä on kehitysmaa. Enää ei opita edes lukemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän