Mies ei haluakaan lasta
Olen vaikeassa tilanteessa. Olemme seurustelleet kolme vuotta. Mies on tiennyt lapsitoiveeni jo suhteen alusta, sillä ikäni puolesta (silloin 37 v.) olin tilanteessa jossa tämä oli ainut vaihtoehto; olla rehellinen toiselle mitä toivoo.
Hän ilmoitti kolmen vuoden seurustelun jälkeen ettei pysty isäksi sittenkään vaikka on uskonut että pystyy. Mies rakastaa kuitenkin minua eikä halua kuitenkaan laskea irti tai lopettaa suhdetta.
Minä olen toivonut perhettä ja koen että minut on petetty. Mutta rakastan miestä, hän on elämäni mies. Mies taas sanoo että halusi mun onnellisuutta mutta että ei pystykään isäksi. Perhehaavetta minun on niin vaikea kuvitella ilman häntä sillä hän sytytti halun saada lapsi. Aiemmin sitä ei minulla ollut...
Mitä ihmettä teen? Olo on kuin vankilassa...
Jätän suuren rakkauteni vai hyväksyn sen että lasta minulle ei tule?
En pääse päässäni ulos tästä kehästä tällä hetkellä...
Onko kellään kokemuksia vastaavasta? Kaikki näkökulmat voi auttaa eteenpäin...
Kommentit (410)
Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.
Ap mies on sinun kanssasi vaan seksin takia eikä lisääntymisen.
Vierailija kirjoitti:
Ap mies on sinun kanssasi vaan seksin takia eikä lisääntymisen.
Tämä. Naiset poikivat lisää ja lisää vaikka valmiiksi ylikansoitetulle saastuneelle pallolle kuolemaan, ja miehet panevat ilman kortsua vaikkeivat lapsia halua.
Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.
Tämä on parisuhteen olennaisimpia kynnyskysymyksiä. Tästä ei voi olla eri mieltä, tai muuten joku on onneton. Mieltään voi lapsien suhteen myös muuttaa, mutta siitä on sitten kerrottava partnerille minkä mies onneksi sentään sai kakistettua ulos ettei raahaa sua mukana enempää. Jotkuthan ei uskalla kertoa.
Ero on oikeastaan ainut vaihtoehto.
Voi sinua, taidat nyt jäädä lapsettomaksi... Ei ole normaalia tuollainen odotus, jos oikeasti haluat biologisia lapsia. Onkohan sinulla jotain ongelmia todellisuuden hahmottamisen kanssa? Jos et itse näytä ymmärtävän sitä, että naisen lapsen saanti laskee yli 30v jälkeen. 37v on jo sen verran korkea ikä naiselle hankkia lapsia, jos ei ole aikaisemmin synnyttänyt tai tullut raskaaksi edes.
Akat jää yleensä lapsettomiksi, koska niillä on korkeat standardit miehille. Eli ihan ihan apeelle, jos ei saa omaa lasta enää. Olkoon tämä myös hyvä esimerkki muille tantoille. että miten käy kun rima on korkea miesten suhteen. Kaikille akoille ei riitä pitkää ja komeaa miestä, jolla on 6pack sekä miltsi tilillä.
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua, taidat nyt jäädä lapsettomaksi... Ei ole normaalia tuollainen odotus, jos oikeasti haluat biologisia lapsia. Onkohan sinulla jotain ongelmia todellisuuden hahmottamisen kanssa? Jos et itse näytä ymmärtävän sitä, että naisen lapsen saanti laskee yli 30v jälkeen. 37v on jo sen verran korkea ikä naiselle hankkia lapsia, jos ei ole aikaisemmin synnyttänyt tai tullut raskaaksi edes.
Nykyään kaikki on nuoria sinne kuuteenkymppiin asti 🤗
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei kai 40-vuotiaana enää muutenkaan lasta voi saada? Ainakaan kovin helposti ja sen ikäiset ei pääse enää hedelmöityshoitoihin. Ehkä yksityiselle voi päästä, mutta hoidoissakin voi joutua käymään vuosia. Eikö tuo juna vähän mennyt jo niinku muutenkin? Kusinen temppu mieheltä.
Yksityiselle pääsee hoitoihin. Mars heti tutkimuksiin ja hoitoihin.
Kertoisin miehelle hankkivani lapsen itse vaikka keinohedelmöityksellä. Mies voi jäädä suhteeseen, jos haluaa (ja sinä haluat), mutta isää hän ei tule.
Katkeroidut lopulta miehelle, jos et nyt yritä hankkia toivomaasi lasta.
AP asiaa olisi pitänyt miettiä paljon aikaisemmin eikä nyt enää😟. Kun kysyt "Mitä ihmettä teen? Olo on kuin vankilassa..."🙄 Hyväksyt sen, että jäät mahdollisesti lapsettomaksi 99% todennäköisyydellä😓. Se että haluatko jatkaa elämäsi nykyisen miehesi kanssa on sinun päätös ei kenenkään muun.
Oletko nukkunut biologian tunnilla tai tiedätkö edes, miten naisen eli sinun keho toimii oikein? Itseäni ihmetyttää suuresti naisten tietämättömyys omaan kehoonsa. Mitä sinä itse luulet saatko lapsia vai et, jos jatkat odottamista nykyisen miehesi kanssa, että koska se sinun mies haluaisi isäksi vai haluaako ollenkaan. Neuvoni on että unohda ne lapsi haaveet, koska aikasi meni sinun saada lapsia jo, keksi jotain muuta tekemistä elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä 43 vuotias, raskaana ensi kertaa.
Ymmärrät varmaan itsekin, että olet poikkeus. Raaka fakta on se, että 35 jälkeen naisen hedelmällisyys romahtaa.
Ilmeisesti tätä ei naiset oikein ymmärrä, kun jukkisuudesta tutut henkilöt saavat vauvoja reilusti yli 40v. Toki koskaan ei kerrota, millaisten hoitojen jälkeen. Ja tottakai myös julkkiksissa on poikkeuksia jotka raskautuvat ilman hoitojakin
Kyllä tuosta aloituksesta hieman sellainen pieni provokaatio haiskahtaa. Mun mielestä voi vähän epäillä myös naisen lapsihaluja, kun passiivisesti vain odotellaan viimeiset potentiaalisesti hedelmälliset vuodet ja sitten syytetään yksin miestä. Yleensä jos haluja oikeasti on, näitä asioita selvitellään hyvin tarkkaan, eikä jäädä virran vietäväksi. Mutta tottakai mies on yksin sika ja valehtelija kun mammaraati päättää.
Nämä kommentit "Täällä 43 vuotias, raskaana ensi kertaa." ovat paskaa! He johdattavat useat naiset harhaan luulemaan, että raskaaksi voi tulla noin vai... Kyllä, varmaan voikin, mutta kyse on todella pienestä prosentista noin 1/1000 tulee raskaaksi enää 40v. Puhun nyt ensikertalaisista enkä niistä, jotka ovat jo aikaisemmin synnyttäneet. Nykyään myös 30v naiset eivät tule enää, niin helposti raskaaksi vaikka yrittävät ja yrittävät. Varmaan apnkin kohdalla naiset ovat sanoneet aplle, että kyllä sinä lapsia vielä joskus saat, kun ap on ollut yli 35v...
Lopeta antamasta sille miehelle. Velat ovat vain oman nautinnon ja seksin perään, joten ei mene kauaa, että hän etsii nautintoa muualta. Sillä verukkeella pääset irti, ja miehellä petturin leiman otsaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei välttämättä ole muuten provo edes, sillä naistyökaveri on samassa tilanteessa. Hän todennäköisesti jää nyt ilman lapsia, sillä ikääkin on jo 44v. Hoidoissa on käynyt yksityisellä, mutta tuloksetta."
Tämä olisi hyvä kaikkien naisten tiedostaa, että kun tulee lisää ikää, niin hoidot eivät välttämättä auta enää. Vaikka rahaa olisi kuinka paljon sekä hoitoja jatkettaisiin, niin se on takaa että lapsia nainen enää saisi.
Feminismillä on myös sormet tässä pelissä, kun sekoittaa naisten päät väittämällä naisten pystyvän samaan kuin miehet. Feminismin mielestä naisten kannattaa luoda uraa, matkustaa sekä kaiken ilmasto hömppää. Lapset sitten tulee itsestään sekä kumppani. Itsestään ei tarvitse huolehtia, vaan lihotaan sekä rupsahdetaan. Tässä on sitten lopputulos, että nauttikaa nyt hyvät naiset sinkkuudestaan sekä vapaudestaan.
Niin, onpa ihanaa olla lapsettomana. Voin elää omaa elämääni niinku haluan. Kukaan ei määrää minua olen vapaa menemään ja tulemaan. Tekemään kaikkea mitä perheelliset ei voisi edes kuvitella tekevän.
N 36
Olette vasta seurusteluasteella, kolmas vuosi menossa. Mies ei luota avosuhteenne kestävyyteen. "En ole valmis isäksi" on turvallisempi tapa kertoa tämä.
Se joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön!
"Nämä kommentit "Täällä 43 vuotias, raskaana ensi kertaa." ovat paskaa! He johdattavat useat naiset harhaan luulemaan, että raskaaksi voi tulla noin vai... Kyllä, varmaan voikin, mutta kyse on todella pienestä prosentista noin 1/1000 tulee raskaaksi enää 40v. Puhun nyt ensikertalaisista enkä niistä, jotka ovat jo aikaisemmin synnyttäneet. Nykyään myös 30v naiset eivät tule enää, niin helposti raskaaksi vaikka yrittävät ja yrittävät. Varmaan apnkin kohdalla naiset ovat sanoneet aplle, että kyllä sinä lapsia vielä joskus saat, kun ap on ollut yli 35v..."
Niinpä, kaikista naisista ei tule äitejä. Siihen on varmaan hyvä syy evoluutiolla, että miksi osa naisista jää lapsettomiksi vaikka he haluaisivat lapsen tai useampiakin.
Vierailija kirjoitti:
"Nämä kommentit "Täällä 43 vuotias, raskaana ensi kertaa." ovat paskaa! He johdattavat useat naiset harhaan luulemaan, että raskaaksi voi tulla noin vai... Kyllä, varmaan voikin, mutta kyse on todella pienestä prosentista noin 1/1000 tulee raskaaksi enää 40v. Puhun nyt ensikertalaisista enkä niistä, jotka ovat jo aikaisemmin synnyttäneet. Nykyään myös 30v naiset eivät tule enää, niin helposti raskaaksi vaikka yrittävät ja yrittävät. Varmaan apnkin kohdalla naiset ovat sanoneet aplle, että kyllä sinä lapsia vielä joskus saat, kun ap on ollut yli 35v..."
Niinpä, kaikista naisista ei tule äitejä. Siihen on varmaan hyvä syy evoluutiolla, että miksi osa naisista jää lapsettomiksi vaikka he haluaisivat lapsen tai useampiakin.
Miten naiset eivät voi muka tietään ihan perus asioita omasta kehostaan? Onko some ja media oikeasti sokeuttanut näin pahasti heidät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kaikki on nuoria sinne kuuteenkymppiin asti 🤗
Niinhän sitä ollaan! Ongelmana on että naiset kärsii tästäkin uudesta normaalista, sillä vain mies voi saada lapsia 60v! Nainen taas ei voi. Mies vaan hakee vaimon jostain kehitys maasta tänne ja perustaa perheen, mutta mitä nainen voi muka tehdä enää, jos ikää on paljon? Niinpä niin, ei mitään!
Hienoa, että sinun piti elää melkein puolet elämästäsi, ennen kuin halusit olla rehellinen.
Nauti karmastasi.