Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin tuska mitä olet tuntenut? Henkinen siis.

Vierailija
17.04.2024 |

Itsellä opintoihin ja uraan liittyvät pettymykset. Musertavat koko identiteetin.

Kommentit (159)

Vierailija
41/159 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varför skulle man skriva hit om något sådant?

Vierailija
42/159 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulin että minulla on syöpä. Koin sellaista tuskaa ja pelkoa että en ole koskaan kokenut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/159 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kuoli synnytyksessä. Esikoiseni. Raskaus oli täysin normaali. 

Vierailija
44/159 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman 9-vuotiaan lapsen kuolleena pitäminen sylissä. Tuntuu, että tuska ei poistu koskaan.  Olin polvillani Al Pacino -henkisesti Kummisetä kolmosessa: huusin äänettömästi ja revin vaatteet päältäni.

Voi ei. Kuoliko lapsi äkillisesti? Miten olet selvinnyt tuosta?

Kiitos vastauksesta. Ihan hyvin terapian ja uuden elämän parisuhteen voimin. Emme pystyneet pitämään ex-liittoa kasassa, olimme niin rikki.

Vierailija
45/159 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en ole löytänyt enää syitä elää. 

Vierailija
46/159 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trauman aktivoitumisen aiheuttama masennus, ahdistus ja tuska, joka johti itsemurhayrityksen. Elän saman trauman kanssa edelleen, mutta onneksi se ei satu enää yhtä paljon kuin 15 vuotta sitten. 

Vierailija
47/159 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista varmaan, mutta pidän lähinnä naurettavina monia kommentteja täällä. Joku vanhempien avioero, ei hyvää päivää. Olen kokenut niin paljon tuskaa että en edes muistaisi varmaan mainita, että tuollaisenkin pikkujutun olen kokenut. 

Vierailija
48/159 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista varmaan, mutta pidän lähinnä naurettavina monia kommentteja täällä. Joku vanhempien avioero, ei hyvää päivää. Olen kokenut niin paljon tuskaa että en edes muistaisi varmaan mainita, että tuollaisenkin pikkujutun olen kokenut. 

Tämä kommentti se vasta huvittava on.

Vierailija
49/159 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakastamani mies kuoli.

Vierailija
50/159 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen syntymä, kun selvisi heräämössä, että lapsi on fyysisesti vammainen.

Vierailija
51/159 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten mitä?

Vierailija
52/159 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta sehän on hienoa, jos joku ei ole kokenut kovin pahoja asioita. Sitä paitsi eihän sitä tiedä, millainen se vanhempien ero on ollut ja miten on lapseen vaikuttanut.

Vierailija
53/159 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailijat on typeriä. Kaikilla on omat kokemukset. Niitähän tässä kysyttiin. 

Vierailija
54/159 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen rakastanut naista kohta 50v enkä ole 49 vuoteen ollut hänen kanssaan. Haluaisin päästä tästä tuskasta eroon. Olen naimisissa ja ulkoisesti kaikki on hyvin. En voi tästä kertoa kenellekään. Hän tietää sen mutta ei kukaan muu. Tämä tuska jäytää sisältäpäin

Vierailija
55/159 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavimpia ovat ne, jotka luokittelee muiden tuskan sen mukaan, että aina löytyy muita, joilla on vielä huonommin. Koskee myös sinua - monella maailmassa on asiat huonommin kuin sinulla. Mieti sitä.

Vierailija
56/159 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kokenut henkistä tuskaa, pakko myöntää. 

Vierailija
57/159 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempien ero kun olin 12

Mikä ihme siinä tuottaa niin paljon tuskaa? Itse olin kanssa jotain +10 tms. kun vanhemmat erosivat ja lähinnä se oli ilmoitusluontoinen juttu, että "äiti muuttaa tuohon naapuriin". Ei meille lapsille tätä ainakaan mitenkään näytetty siten, että mitään traumoja olisi jäänyt. Yhteishuoltajuus jatkui ja kävimme kesäreissullakin yms. vielä vuosia yhdessä.

Sellanen terve laumadynamiikka ja tunne-elämä sieltä. Olet tainnut olla aina sisältä kuollut.

Vierailija
58/159 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki oma kokemuksesi.

Vierailija
59/159 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun epäiltiin sairautta, joka johtaa väistämättä kuolemaan. Odottelu oli pahinta. Onneksi epäily osoittautui vääräksi, mutta muutti kyllä käsitystäni elämästä.

Vierailija
60/159 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero, surin sitä vuosia ja nään vieläkin unia exästä. Enää en halua seurustella, rakastua ja kiintyä kehenkään ihmiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi