Hyvän mielen ketju: Makeiset ja suklaa alv nousee 25,5 prosenttiin : )
Nyt koittaa kehopositiivisille ihralöllyköille tukalat ajat : )
Tämä tuo pirtsakkaa hymyä ja naurua päivääni : D
Makeisten ja väkevän viinan hinnat nousevat
>Makeisten ja suklaan arvonlisäveroa nostetaan. Nykyisin niiden ALV on 14 prosenttia, mutta nyt se nostetaan 25,5 prosenttiin.
>Tupakkavero nousee.
>Virvoitusjuomien verotus nousee.
>Väkevien alkoholijuomien hinnat nousevat, kun ne sidotaan indeksiin. Aiemmin hallitus on jo laskenut oluen verotusta.
Kommentit (107)
Mun laiha kaverini itkee puseroonsa kun puolet hänen ruokavaliosta koostuu suklaasta
Nyt on mammapalstan läsk it ämm ät itkua tihrustamassa
Vierailija kirjoitti:
Keväinen hymy ja nauru asuvat tässä ketjussa : )
HAKEUDU HOITOON KAHELI.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on annettu nauttimista varten. Tee just sitä ja syö just sitä mitä mieli tekee!
Loppuu sitten se elämäkin nopeammin. Minulla on niin hieno elämä, että haluan sen jatkuvan mahdollisimman pitkään joten käytän järkeä tekemisissäni ja syömisissäni. Kaikki peruskoulun käyneet varmaan tietävät minkälaiset on terveelliset elämäntavat.
Vierailija kirjoitti:
Nyt lihavat menee hamstraamaan niitä varastot täyteen. Sen jälkeen virtahevot julistavat suruajan.
Ap, etkö tiennyt etteivät virtahevot syö makeisia vaan ruohoa, et tainnut olla biologiantunnilla skarppina.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ap kykene keskustelemaan mistään asiallisesti?
Sen päivän kohokohta on toisten ihmisten haukkuminen kun ei raukalla ole muuta elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt lihavat menee hamstraamaan niitä varastot täyteen. Sen jälkeen virtahevot julistavat suruajan.
Ap, etkö tiennyt etteivät virtahevot syö makeisia vaan ruohoa, et tainnut olla biologiantunnilla skarppina.
Et ole tainnut itse olla. Pääsääntöisesti noin mutta ovat myös kaikkiruokaisia. Nyt olet taas vähän viisaampi. Ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen epäasiallista tässä muka on? Minähän vain viittasin Ylellä olevaan uutiseen ja siihen mitä hallitus on päättänyt. En minä tätä alv:n korotusta keksinyt : O
ap
Uutisessa ei puhuta kenenkään haukkumisesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen epäasiallista tässä muka on? Minähän vain viittasin Ylellä olevaan uutiseen ja siihen mitä hallitus on päättänyt. En minä tätä alv:n korotusta keksinyt : O
ap
Ei sitä nyt jokaisesta pikkurisauksesta tarvitse mieltään pahoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
"
Nyt koittaa kehopositiivisille ihralöllyköille tukalat ajat : )
Tämä tuo pirtsakkaa hymyä ja naurua päivääni : D"
ja sun myöhemmin ketkuusi laittamat
huh huh hyh hyh
ja hih hih
kommentit eivät ole asiallisia
Edelleenkään en ymmärrä, että mitä epäasiallista noissa on : O
Olet vain tuommoinen omituinen mielensäpahoittaja, jonka mielestä mitään ei enä
Asiallisesti saa sanoa mutta miksi sun pitää jatkuvasti törkeästi haukkua ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on mammapalstan läsk it ämm ät itkua tihrustamassa
Ja mammapalstan itseriittoiset vaakalukeman tihrustajat hivelöi ylemmyyden tunnossaan itseään siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on annettu nauttimista varten. Tee just sitä ja syö just sitä mitä mieli tekee!
Loppuu sitten se elämäkin nopeammin. Minulla on niin hieno elämä, että haluan sen jatkuvan mahdollisimman pitkään joten käytän järkeä tekemisissäni ja syömisissäni. Kaikki peruskoulun käyneet varmaan tietävät minkälaiset on terveelliset elämäntavat.
Sun elämäsi ainoa tarkoitus näyttää olevan muiden mollaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan tuo on hyvä, vähemmän tulee itselläkin ostettua ja sitä kautta kilot pysyy paremmin kurissa. Se on sitten oikein juhlapäivä, kun suklaalevyä pannaan pöytään :)
Tuolla lailla soisi muidenkin ajattelevan. Onnittelut viisaudesta 👍
Mikä lie tämä sinun viisautesi laji? Varsin imelää joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut itse olla. Pääsääntöisesti noin mutta ovat myös kaikkiruokaisia. Nyt olet taas vähän viisaampi. Ole hyvä!
k v g
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei sitä nyt jokaisesta pikkurisauksesta tarvitse mieltään pahoittaa.
Onko pikkurisaus kun jatkuvasti spämmäät noita läskijuttujasi tänne, eikö sulla tosiaan ole muuta tekemistä? Kyllä on köyhä elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtahepo (Hippopotamus amphibius) on suurikokoinen Afrikassa elävä nisäkäslaji. Se on kasvinsyöjä.
Ei haittaa yhtään, koska en syö makeisia/suklaata enää juuri koskaan koska minusta niitä on jotenkin kaikkia "uudistettu" niin ettei ne maistu yhtä hyviltä kuin ennen.
Olen kyllä silti omaan makuuni turhan löllykkä ja muhkea.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa yhtään, koska en syö makeisia/suklaata enää juuri koskaan koska minusta niitä on jotenkin kaikkia "uudistettu" niin ettei ne maistu yhtä hyviltä kuin ennen.
Olen kyllä silti omaan makuuni turhan löllykkä ja muhkea.
Lisään vielä, ettei mua haittaa nuo alkoholiveronkaan muutokset koska en käytä lainkaan alkoholia. Enkä juo limsojakaan mitenkään viikoittain eli ihan yksi lysti maksaako se satunnainen pullo 2 vaiko 3 euroa.
Ihanaa, kun saan hyvän syyn vältellä kaikkia herkkuja. Kukaan ei enää hintojen nousun jälkeen tuputa karkkia ja leivonnaisia missään (toivottavasti) :) t: BMI 13
Makeisissa 11,5%. Nykyinen vero 14%.