Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina väitetään, että naisten on helpompi löytää seuraa? Kokemukseni mukaan asia on päinvastoin.

Vierailija
16.04.2024 |

Jotain täysin epämääräistä jörnimisseuraa joo kyllä varmaan löytyy, mutta jos etsii kumppania niin koulutetun, perusnätin ja asioistaan huolehtivan kolmikymppisen kaupunkilaisnaisen on kyllä pikemminkin paljon vaikeampaa löytää vakiintunutta suhdetta kuin vastaavan tasoisen miehen. 

Kommentit (988)

Vierailija
161/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tilastovääristymää? Kyseessä on miljoonien ihmisten ympäri maailmaa käyttämä sivusto. Ja muistaakseni vastaavaa on tutkittu myös Tinderin avulla. Tavoitelluin naisten ikäryhmä oli 21-vuotiaat riippumatta miehen omasta iästä. 

Ok. Nyt kun tiedät tämän, niin miten aiot muuttaa käyttäytymistäsi?

Mukailen tässä vain erään av-mamman klassikkovastausta, mutta tällä kertaa miehenä ja kysymyksen esitän naiselle.

Vierailija
162/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse yrittää selittää. Sen sijaan olisi oleellista selittää, että miksi miehet inttävät asiasta niinkuin sen pitäisi olla naisille jokin toivottu asia? 

Yleensä tällaiset keskustelut syntyvät siitä, kun nainen puhuu, että haluaisi seurustella, mutta ei ole löytänyt ketään sopivaa. Tähän joku mies tulee kertomaan, että itseasiassa nainen kyllä löytäisi seuraa helpostikin ja että naisten on helpompi saada seuraa. Se ei ole se pointti. En tiedä yhtäkään naista, joka haluaisi niin epätoivoisesti parisuhteeseen, että kelpuuttaisi itselleen ihan täysin sopimattoman kumppanin. Edelleen, kun naiset puhuvat laadusta, niin miehet puhuvat määrästä.

Miksi muuten naiset yleensäkään haluavat parisuhdetta miehen kanssa, kun se on tieteellisesti todistettu, että naisten onnellisuus laskee parisuhteen myötä. Naiset olisivat siis onnellisempia sinkkuina, joten miksi he eivät

Naisena vastaan, että haaveilin elämänkumppanista ja perheestä. 

En sanoisi, että noin yleisesti miesten seura kiinnostaisi. Siis en hakeudu miesten seuraan vain heidän seuransa takia. Mutta olen hetero ja haluan lapsia. Löysin miehen, joka on kumppanini ja paras ystäväni. En epätoivoisimmillanikaan olisi tyytynyt vain keneen tahansa mieheen. Jos en olisi tavannut sopivaa, niin olisin jäänyt yksin.

Vaikka naiset tutkitusti ovat keskimäärin onnellisempia sinkkuina, niin se ei poista sitä, ettäkö parisuhteessa ei voisi olla onnellinen jos on parisuhdeorientoitunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis odotas. Käyttää aikaansa seuloakseen vähintään 6980 juoppoa, todennäköisesti varattua, seksinvonkaajaa, oon 50 nuorekas kuvana rippikuva selkeästi ajalta että tyyppi on oikeasti yli 60, olutsalimaket ja muut ääliöt, ja toivoo että lopun 20 joukosta löytyy se kultakimpale ei ole kovin vaikeaa. Jos teen Tinderiin tilin, niin tuletko tekemään kaiken tuon työn puolestani, voin kyllä ne valkatut 20 vilkaista, jos tuo ei ole sinusta vaikeaa? Moni varmaan jo arvaakin miksi en ole vielä tiliä tehnyt.

Niin, et viitse nähdä yhtään vaivaa, vaan parinvalintakin pitäisi tehdä puolestasi.

Miksä se englanninkielisen sanan "enttiled" käännös olisikaan suomeksi?

Ehkä tähänkin sopii parhaiten se termi, että naiset pelaa elämää Suomessa (ja länsimaissa yleensäkin) "easy modella". Miksi naisen pitäisi nähdä vaivaa tai kohdata vaikeuksia? Nainen on nainen ja se riittää "easy mode" tasolla sorvatessa

Vierailija
164/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argumenttisi perustuu olkiukkoon. Naiset eivät sano, että "kukaan" ei kelpaisi. 

Seuran saaminen ei ole helppoa jos on joku taso. Tässä on kyse juuri siitä, että toinen puhuu aidasta ja toinen seipäästä. Jos nainen valittaa, että hänen on vaikea löytää itselleen sopivaa seuraa, niin ei ole avuliasta kertoa, että itseasiassa hänelle naisena kyllä varmasti löytyy seuraa, mikäli hän luopuu kaikista toiveistaan.

En minä pidä jotakin itseäni tuplasti vanhempaa, alkoholisoitunutta peräkammarinpoikaa potentiaalisena seurana. Toki voin hänen kanssa jutella päivän säästä ja hänestä voi olla ihmisenä seuraa, mutta tyypillisesti näissä keskusteluissa puhutaan nimenomaan mahdollisesta romanttisesta kumppanista. Ja sellaista seuraa edellä mainittu esimerkki ei mulle ole.

Miehen taso määritellään kuinka tasokkaan naisen hän saa seksiseuraksi. Naisen taso määritellään kuinka tasokkaan miehen hän saa parisuhteeseen.

Tuon ylläolevan kun naisena sisäistät, niin tiedät ettei sinun tasosi riitä parempaan kuin ne miehet, jotka olisivat valmiit kanssasi parisuhteeseen. Ei se tämän monimutkaisempaa ole. Sinun täytyy vain tehdä valinta: joko tyydyt tasoosi tai sitten vaihtoehtoisesti pysyt sinkkuna ja hankit kissoja.

Vierailija
165/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on varaa pyyhkiä 1/30 oikealle, kun taas miehillä ei usein ole. Naiset voivat siis karsia jo etukäteen. Miesten on maksimoitava mahdollisuus ylipäätään saada mätsi ja tavata ketään. 

Muistan jo aikoinaan ennen Tinderiä, kuinka kaveri teki erilaisia profiileja deittipalveluihin; 3 erilaista samaan palveluun, jotta joku niistä onnistuisi. Yhdellä hän haki tosirakkautta, toisella seksiä, kolmas siltä väliltä.

Minähän en Tinderiä tunne, mutta mietin vain jos naiset pääsevät näkemään kaikki kolme profiilia? Luultavasti eivät tykkää.

Vierailija
166/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Argumenttisi perustuu olkiukkoon. Naiset eivät sano, että "kukaan" ei kelpaisi. 

Seuran saaminen ei ole helppoa jos on joku taso. Tässä on kyse juuri siitä, että toinen puhuu aidasta ja toinen seipäästä. Jos nainen valittaa, että hänen on vaikea löytää itselleen sopivaa seuraa, niin ei ole avuliasta kertoa, että itseasiassa hänelle naisena kyllä varmasti löytyy seuraa, mikäli hän luopuu kaikista toiveistaan.

En minä pidä jotakin itseäni tuplasti vanhempaa, alkoholisoitunutta peräkammarinpoikaa potentiaalisena seurana. Toki voin hänen kanssa jutella päivän säästä ja hänestä voi olla ihmisenä seuraa, mutta tyypillisesti näissä keskusteluissa puhutaan nimenomaan mahdollisesta romanttisesta kumppanista. Ja sellaista seuraa edellä mainittu esimerkki ei mulle ole.

Miehen taso määritellään kuinka tasokkaan naisen hän saa seksiseuraksi. Naisen taso määritellään kuink

Naiset hankkivat ennemmin ne kissat.

Vierailija
167/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä näkyy todella korostuneesti Helsingissä, missä sinkkunaisia on enemmän kuin sinkkumiehiä. Koulutettu, urheilullinen, omillaan toimeentuleva mies saa todella helposti parisuhteen. Hänen kaltaisiaan naisia sen sijaan on sinkkuna pilvin pimein, ja heitä sätitään krantuiksi jos mikä tahansa pleijeri tai juoppo ei kiinnosta. 

Niin, toisaalta sitten myös miehillä on korostuneesti ongelmia löytää tasoistaan seuraa jossain Kainuun tapaisissa mestoissa. Siellä kolmekymppinen perus ok-näköinen ja asiansa hoitava mies ei helpolla kaltaisiaan naisia löydä. 

Eivät kaikki halua asua isoissa kaupungeissa tai kouluttautua mahdollisimman pitkälle akateemisessa mielessä. Silti se parisuhde kiinnostaa ja haluaisi löytää itselleen sopivaa seuraa.

Vierailija
168/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku asiasta jankkaava ressukkamies tulla nyt kertomaan tänne, että miksi nämä yksinäiset raasumiehet eivät tapaile toisiaan? Otaksun, että heillä ei mitään vaatimuksia kumppanistaan kuitenkaan ole, kun niin kovasti ovat sitä vastaan, että naisilla on jokin taso.

Osaako joku ressukkanainen samalla vastata miksi se toinen nainen ei kelpaa parisuhteeseen? Naisistahan löytyisi  - ainakin tämän(kin) ketjun perusteella - todella upeita, laadukkaita ja parisuhdekelpoisia kuningattaria. Miksi tehdä asioista vaikeita, kun voisi hoitaa hommat himaan ja hankkia se oma lesbovaimoke.

Vierailija
169/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketjun naiset: pariutuminen on vaikeaa miesten hypergamiasta johtuen

Myös tämä ketjun naiset: pariutuminen on vaikeaa, koska miehet eivät ole tarpeeksi tasokkaita

Tässä siis ketjun kaksi yleisintä syytä, jotka tekevät naisten mielestä pariutumisesta vaikeaa :D

Tämä valitettavasti kuvaa hyvin sitä kuinka suuri osa naisista on kyvyttömiä objektiiviseen itsereflektioon. 

Vierailija
170/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketjun naiset: pariutuminen on vaikeaa miesten hypergamiasta johtuen

Myös tämä ketjun naiset: pariutuminen on vaikeaa, koska miehet eivät ole tarpeeksi tasokkaita

Tässä siis ketjun kaksi yleisintä syytä, jotka tekevät naisten mielestä pariutumisesta vaikeaa :D

Naisten logiikka tuntuu liian usein olevan tasoa 404.

Vierailija
171/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille "tavallinen" mies on joku monimiljonääri hävittäjälentäjä tai erikoislääkäri. Noh, elämässä on karma ja nelikymppisenä eivät kelpaa sitten enää kenellekään:) 

Vierailija
172/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää tää syyttäminen 'ettei mikään kelpaa'.

Kuvittele, että tykkäät pullasta. Tarjolla on vain kuivuneita, homeisia, lattialle tippuneita, myrkytettyjä jne pullia. Otatko silti jonkun, vai olet ilman? Kun mikään pakko ei ole ottaa mitään, odotat ja tavoittelet sitä tuoretta, vaikka tiedät, että kaikki muutkin haluavat samaa.

Tämä!!! Otan tämän talteen ja kopsaan jokaiseen ketjuun jossa mussutetaan jotain naisten seuran saannista. 

Tämä!!! Miehenä lähden innolla itärajalle kuolemaan naisten puolesta, jos ja kun sellainen tilanne tulisi!!!

Not. En todellakaan. Voin suoraan myöntää, että mitä enemmän lueskelen vauvapalstaa, niin sitä enemmän vihaan naisia.

Vierailija
173/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille "tavallinen" mies on joku monimiljonääri hävittäjälentäjä tai erikoislääkäri. Noh, elämässä on karma ja nelikymppisenä eivät kelpaa sitten enää kenellekään:) 

En etsi hävittäjälentäjää, enkä erikoislääkäriä. Monimiljonääri ei ole turn of, jos on muuten sopiva ;). Mutta, sohvalla makaava kunnianhimoton ei esim. kiinnosta :) mutta, sitä oikeaa tai sopivaa ei vaan ole tullut vielä vastaan. 

Vierailija
174/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toki. Mutta jos heidän mielestään naisten pitäisi kelpuuttaa millainen tahansa kumppani, niin pistää miettimään miksi nämä jankkaajat eivät itse toimi samalla tavalla.

Minä en kiinnostu romanttisesti enkä seksuaalisesti mistään työttömästä ja syrjäytyneestä rumasta raasusta. Se on ilmeisesti paheksuttavaa ja naisten pitäisi kelpuuttaa tasoaan alempia miehiä, vaikka eivät viehättyisi näistä. Sen takia on vähän nurinkurista, ettei nämä raasut sitten itse tyydy johonkin mitä eivät edes halua. Vai voisiko todella olla niin, että seura ei ole mikään itseisarvo vaan sen tasolla ja keskinäisellä kemiallakin olisi jotakin merkitystä?

Näytä nyt saattana se viesti tai viestit, missä miehet kirjoittaa sanatarkasti, että naisten pitäisi kelpuuttaa IHAN JOKAINEN mieskandidaatti, joka vain kehtaa tulla naiselle esittäytymään! Jos ja kun et tähän kykene, niin painu vttuun mun internetistä!

175/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minulle ei ole ollut helppoa löytää edes tapailusuhdetta muutamaksi kuukaudeksi. Olen ollut Tinderissä 2v 2kk ja tässä mun tämänhetkinen treffisaldo:

Ensitreffejä 30

Saadut pakit 20, joista joku 7-8 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen 

Annetut pakit 9 

Yksi vielä avoin tapaus 

Vierailija
176/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa ja miehissä näkyy johdonmukaisesti se ero että jos mies ei saa naista, hän on vihainen ja riehuu että naisten pitäisi luopua kaikista kriteereistään, ikään kuin maailma olisi hänelle velkaa toivotunlaisen naisen. Sen sijaan jos nainen ei saa toivomansa kaltaista miestä, hän on ennemmin kokonaan ilman, ja monesti ihan tyytyväinen. Miehet hyötyvät parisuhteesta tutkitustikin enemmän kuin naiset. Siksi nämä keskustelutkin ovat vähän tällaisia kun yksi puhuu aidasta ja toinen aidan seipäästä. 

Vierailija
177/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele, että tykkäät pullasta. Tarjolla on vain kuivuneita, homeisia, lattialle tippuneita, myrkytettyjä jne pullia. Otatko silti jonkun, vai olet ilman? Kun mikään pakko ei ole ottaa mitään, odotat ja tavoittelet sitä tuoretta, vaikka tiedät, että kaikki muutkin haluavat samaa.

Tämä!!! Otan tämän talteen ja kopsaan jokaiseen ketjuun jossa mussutetaan jotain naisten seuran saannista. 

Tämä!!! Miehenä lähden innolla itärajalle kuolemaan naisten puolesta, jos ja kun sellainen tilanne tulisi!!!

Not. En todellakaan. Voin suoraan myöntää, että mitä enemmän lueskelen vauvapalstaa, niin sitä enemmän vihaan naisia.

Varmaan kannattaisi lopettaa vauvapalstan lukeminen. Keskustele vaikka äitisi kanssa.

Vierailija
178/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä johtuu siitä, että ns. tavalliset ja sievänpuoleiset naiset on miehille näkymättömiä. He näkevät vain kaunottaret, joille seuransaanti on helppoa. Joten siis, kun mies sanoo, että naisille seuransaanti on helppoa, mies todellisuudessa sanoo, että instamisseille seuransaanti on helppoa.

Voi luoja miten naiivi kommentti. "Instamissi" X""DDD ensinnäkään näitä ei näy ikinä tosielämässä. Jaa miksikö? Koska oikeassa elämässä naamaa ja kroppaa ei voi filtteröidä. Toiseksi minä olen erittäin luonnollinen, mutta aina olen ollut haluttua seuraa (vaikkakin vihaan sanaa SEURA.)

Olen tietysti ihanan kaunis neitokainen, mutta erittäin kaukana feikistä. Tällainen luonnollinen ulkomuoto antaa viestin, että tiedän miltä näytän, joten minun ei tarvitse yrittää mitään. Suihku, pienen pieni ehostus (toinen sana, jota vihaan XDDDD) naamaan, tukasta takut pois ja vaatteet päälle. Sillä hyvä.

Minua ei edes koskaan kiinnosta mitkään ylitreenatut, itserakkaat miekkoset, joten minulle on ihan se ja sama että ovatko edes olemassa XDDDDDDD

Vierailija
179/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku asiasta jankkaava ressukkamies tulla nyt kertomaan tänne, että miksi nämä yksinäiset raasumiehet eivät tapaile toisiaan? Otaksun, että heillä ei mitään vaatimuksia kumppanistaan kuitenkaan ole, kun niin kovasti ovat sitä vastaan, että naisilla on jokin taso.

Osaako joku ressukkanainen samalla vastata miksi se toinen nainen ei kelpaa parisuhteeseen? Naisistahan löytyisi  - ainakin tämän(kin) ketjun perusteella - todella upeita, laadukkaita ja parisuhdekelpoisia kuningattaria. Miksi tehdä asioista vaikeita, kun voisi hoitaa hommat himaan ja hankkia se oma lesbovaimoke.

Tiedän toki että trollaat, mutta itse asiassa jos olisi pakko valita parisuhteeseen joko joku kaunis, skarppi nainen tai puutteellisella hygienialla, huonolla elämänhallinnalla ja tyhmillä jutuilla varustettu mies niin kokeilisin ilman muuta suhdetta naisen kanssa. N38

Vierailija
180/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki apua. Kuulostaa siltä että sinusta kuullaan vielä ennen pitkää rikosuutisista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi