Miksi aina väitetään, että naisten on helpompi löytää seuraa? Kokemukseni mukaan asia on päinvastoin.
Jotain täysin epämääräistä jörnimisseuraa joo kyllä varmaan löytyy, mutta jos etsii kumppania niin koulutetun, perusnätin ja asioistaan huolehtivan kolmikymppisen kaupunkilaisnaisen on kyllä pikemminkin paljon vaikeampaa löytää vakiintunutta suhdetta kuin vastaavan tasoisen miehen.
Kommentit (988)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta ajattelua. Tapetaan miljoonia miehiä, niin rumat pääsevät pukille. Just joo. Ja naisia syytetään miesvihasta.
Kuka on halunnut tappaa miljoonia miehiä? Mikäs juttu tämä nyt on? En ymmärrä.
No tässähän oli sellainen ajatuskulku, että kun sodassa kuolee tarpeeksi miehiä, alkavat ne vähemmän komeat incelitkin kiinnostaa naisia. Mikä on täysin harhainen päätelmä.
Niin niin, mutta missä halutaan tappaa miljoonia miehiä? Tähän väittämään minä haluaisin vastauksen.
Ai ei löydy. Sitähän minäkin. Mammalla lähti taas "vähän" lapasesta ja sorruttiin valehteluun.
Sodassa. Näinhän joku mies väitti. Luetun ymmärtäminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on jalkojen välissä sellainen munamagneetti, joka on täydessä voimassa paljaana. On täysin luonnonlakien vastaista etteikö sinne muna sujahtaisi. Kannattaa kokeilla.
Siinähän se ongelma naisten ja miesten välillä onkin. Kun naista ei mikä tahansa muna kiinnosta. Miehillä se munamagneetin vetovoima on ilmeisesti niin voimakas, että kaikki kiinnostaa.
Ei minua ainakaan miehenä kiinnosta saarasärmän tapaiset ryhävalaat. Joku laatu sen olla pitää millaiseen munani törkkään.
Mutta naisille pitäisi kelvata ihan mikä tahansa Timo Soini?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta ajattelua. Tapetaan miljoonia miehiä, niin rumat pääsevät pukille. Just joo. Ja naisia syytetään miesvihasta.
No tässähän oli sellainen ajatuskulku, että kun sodassa kuolee tarpeeksi miehiä, alkavat ne vähemmän komeat incelitkin kiinnostaa naisia. Mikä on täysin harhainen päätelmä.
Eihän se noin suoraan pädekään.
Mutta jos merkittävä määrä ns tavallisia miehiä kuolisi sodassa, niin incelitkin "pakotetaan" ottamaan vastuuta elämästään ja yhteiskunnasta, he ehkä kasvavat ihmisinä ja kehittyvät paremmiksi, vastuuntuntoisiksi miehiksi ja kenties sitten saavatkin naisen. Se on siis tavallaan mahdollisuus heille parempaan.
Vierailija kirjoitti:
"No eihän tuolle mitään voi. Täytyy vain toivoa, että käy tuuri ja ei osu omalle kohdalle tuollainen.
Vai tuleeko sinulle mieleen jotain keinoja millä incelien katkeruuden voisi poistaa tai merkittävästi edes vähentää?"
Kyllähän siihen on kasvatuksella osansa sekä kotona että koulussa. Poikia on tuettava tasa-arvoisempaan ajatteluun kouluissa, isien tulisi ottaa enemmän vastuuta poikiensa kasvattamiseen kotona. Naisvihasta tulee keskustella enemmän ja terapia on suotavaa näille jääräpäisimmille yksilöille. Sosiaalisia taitoja pitäisi voida kehittää tuetusti, koulukiusaamiseen nollatoleranssi, jotta itsetuntoa ei nujerreta jo lapsena.
Mutta ennen kaikkea olisi tärkeää, että varttuneemmat miehet ottaisivat kopin näistä vihaisista nuorista miehistä. He, jos ketkään, tietävät millaista on olla nuori mies. Heidän tulisi auttaa näitä poikia. Kasvattaa, kertoa kokemuksistaan, neuvoa, opastaa ja ohjata.
Tuossa on paljon sellaista kivan kuuloista korulausetta toisensa perään, mutta lopputulokseen nämä toimet eivät juurikaan auta. Mitäpä luulet, että poika, joka kasvatetaan vielä enemmän feminismin mukaiseen soijaisuuteen, niin menestyy aikuisena naismarkkinoilla? Sehän nauretaan sieltä vielä nopeammin ulos ja syrjäytymään hikkykuutioonsa. Anna mun kaikki kestää, lisää feminismiä tähän vielä tarvitaankin! Ettekö ole naiset MITÄÄN oppineet ympäröivästä todellisuudesta? Tätä ongelmaa ei voida ratkaista demokratian keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se noin suoraan pädekään.
Mutta jos merkittävä määrä ns tavallisia miehiä kuolisi sodassa, niin incelitkin "pakotetaan" ottamaan vastuuta elämästään ja yhteiskunnasta, he ehkä kasvavat ihmisinä ja kehittyvät paremmiksi, vastuuntuntoisiksi miehiksi ja kenties sitten saavatkin naisen. Se on siis tavallaan mahdollisuus heille parempaan.
Aha. Miksei he voi tehdä tuota ilman sitä sotaa? Ottaa vastuuta itsestään ja kehittyä vastuuntuntoisiksia ja päästä yli katkeruudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaapa esimerkkejä niistä tavallisista naisista, joilla on liian suuret vaatimukset. Esim. ulkonäöltään tavallinen nainen, millainen hän on. Käyttäkää vaikka julkkiksia tms. esimerkkinä.
Tähän tulee vastaukseksi taas jotain ulinaa jostain laatikkoleukaisesta 190 senttiä pitkästä lentäjä-kirurgista. Todellisuudessahan se ns. tavallinen nainen ottaa kyllä hyvin usein miehen joka on esim. häntä matalammin koulutettu tai lihava. Naisten koulutuksen myötä on ihan hirveän paljon pareja joissa nainen on maisteri ja mies amk-koulutettu.
Niin, mikä tuossa on ongelma naisille? Tai miehille?
Ei mikään. Pointti oli, että tälläkin palstalla vingutaan jatkuvasti täysin päinvastaista. Että kukaan nainen missään ei huoli muita kuin niitä lentäjä-kirurgeja, vaikka useimmat parit on just sitä että se perusnätti sosiaalityöntekijä menee yksiin sen vähän elintasokumpua kasvattaneen amk-insinöörin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin niin, mutta missä halutaan tappaa miljoonia miehiä? Tähän väittämään minä haluaisin vastauksen.
Ai ei löydy. Sitähän minäkin. Mammalla lähti taas "vähän" lapasesta ja sorruttiin valehteluun.
No siellä sodassa.
Sodassa halutaan tappaa miehiä? Kuka sitä sotaa sitten haluaa?
Tää sun vänkäys alkaa käydä tylsäksi. Se sun kuoppa on jo tarpeeksi syvä, voit lopettaa kaivamisen, kiitos.
"Laita tutkimuslähde tähän väitteeseen, että miehen Tinder-tykkäys ei lähtökohtaisesti tarkoita mitään. Jos et pysty, niin odotan mitä nöyrintä anteeksipyyntöä virheellisestä väittämästä. Saa suorittaa."
Lähde tälle tiedolle on esim. jokainen mies joka on koskaan käyttänyt Tinderiä. Ole hyvä.
Väärin. Olen mies ja olen käyttänyt Tinderiä ENKÄ ole painanut tykkäystä joka ei olisi minkään arvoinen.
Voit poistua.
Eipä kyllä taida pitää paikkaansa. Mitä olen itse seurannut ex-mieheni yrityksiä niin hän ei meinaa pahemmin edes päästä treffeille, itsellä on varaa mistä valita ja sanoisin että olemme aika samaa luokkaa. Vika ei ole hänen kuvissaan eikä itse miehessä. On korkeastikoulutettu, vakityö, lapsirakas, huumorintajuinen, ystävällinen, urheilullinen jne. Mutta mitä on juteltu niin aika vähiin jää treffailu ja en vaan pysty ymmärtämään miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sodassa. Näinhän joku mies väitti. Luetun ymmärtäminen?
Kukaan mies ei ole tässä ketjussa väittänyt, että hän haluaa sotaa. Etkö sinä taliaivo jo viimein tajua tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on jalkojen välissä sellainen munamagneetti, joka on täydessä voimassa paljaana. On täysin luonnonlakien vastaista etteikö sinne muna sujahtaisi. Kannattaa kokeilla.
Siinähän se ongelma naisten ja miesten välillä onkin. Kun naista ei mikä tahansa muna kiinnosta. Miehillä se munamagneetin vetovoima on ilmeisesti niin voimakas, että kaikki kiinnostaa.
Ei minua ainakaan miehenä kiinnosta saarasärmän tapaiset ryhävalaat. Joku laatu sen olla pitää millaiseen munani törkkään.
Mutta naisille pitäisi kelvata ihan mikä tahansa Timo Soini?
Ei tietenkään pidä. Kuka niin on väittänyt, että pitäisi kelvata ketä tahansa mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No eihän tuolle mitään voi. Täytyy vain toivoa, että käy tuuri ja ei osu omalle kohdalle tuollainen.
Vai tuleeko sinulle mieleen jotain keinoja millä incelien katkeruuden voisi poistaa tai merkittävästi edes vähentää?"
Kyllähän siihen on kasvatuksella osansa sekä kotona että koulussa. Poikia on tuettava tasa-arvoisempaan ajatteluun kouluissa, isien tulisi ottaa enemmän vastuuta poikiensa kasvattamiseen kotona. Naisvihasta tulee keskustella enemmän ja terapia on suotavaa näille jääräpäisimmille yksilöille. Sosiaalisia taitoja pitäisi voida kehittää tuetusti, koulukiusaamiseen nollatoleranssi, jotta itsetuntoa ei nujerreta jo lapsena.
Mutta ennen kaikkea olisi tärkeää, että varttuneemmat miehet ottaisivat kopin näistä vihaisista nuorista miehistä. He, jos ketkään, tietävät millaista on olla nuori mies. Heidän tulisi auttaa näitä poikia. Kasvattaa
Tätä ongelmaa ei voida ratkaista demokratian keinoin.
Jaa minkäs keinoin sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se tuntuu epäoikeudenmukaiselta ja jopa kaksinaismoralistiselta, että komeat miehet kiinnostavat naisia? Itse en ole mikään kovin hyvännäköinen nainen, enkä saa seuraa samalla tavalla kuin kauniit ja seksikkäät naiset. Toki se saattaa joskus harmittaa, mutta minun on vaikea löytää sitä ajatuskulkua miten saisin tuon tuntumaan epäoikeudenmukaiselta tai miten voisin syyttää miehiä kaksinaismoralisteiksi jos he eivät jaa huomiota minulle vaan mieluummin sille paikan upealle ja kauniille naiselle.
Mieti asiaa vaikka tällaisen analogian merkeissä: tummaihoinen henkilö hakee työpaikkaa, mutta hänelle kerrotaan ettei juuri nyt ole yhtään paikkaa avoinna. Jonkun ajan päästä hän kuitenkin kuulee, että hänen valkoihoinen tuttunsa on saanut työpaikan juuri sieltä. Miksi tämä tummaihoinen henkilö EI kokisi epäoikeudenmukaisuuden tuntemuks
"Ei ole sama asia. Työpaikkoja säätelee lait joiden mukaan ei saa syrjiä. Ihmissuhteita ei voi säädellä samalla tavalla miltään taholta. Todellakin tiedän, miltä tuntuu kun olen yrittänyt iskeä miestä ja hän ei ole ollut kiinnostunut, sanonut vaikkapa ettei etsi mitään. Sitten yhtäkkiä kaksinaismoralistisesti unohtaa tämän täysin kun kaunis ja seksikäs nainen istuukin hänen pöytäänsä. Mutta mitä voin tehdä? Nostaa oikeusjutun siitä että mies syrji minua ulkonäköni takia? En edes haluaisi tehdä niin, koska ymmärrän täysin että mies oli viehättyneempi tuosta toisesta. Ajattele vaikka niin, että on täysin inhimillistä tarttua houkuttelevaan tarjoukseen vaikka aiempi, huonompi tarjous ei kiinnostanutkaan. Ihmiset toimivat noin päivittäin vaikkapa ostopäätöksissään, työtarjouksissa, ihmissuhteissa, kaikessa."
Miehen perspektiivistä kyse on juuri samasta asiasta koska miehen perspektiivistä ulkonäöllä ei pitäisi olla mitään merkitystä, vaan muilla meriiteillä. Naisen on pakko välittää ulkonäöstään eri tavalla verrattuna mieheen. Uskon että useimmat miehet ärsyyntyvät siitä ajatuksesta että ulkonäöllä on paljonkin merkitystä parinmuodostuksessa. Se vaan on sellanen perusajatus.
En itse komppaa tätä ajattelumallia, mutta voin kuvitella että mies joka on satsannut paljon vaikkapa opiskeluun ja uraan katkeroituu siitä että näitä ominaisuuksia ei hänessä arvosteta ellei ole konventionaalisen komea. Ei pidä koskaan aliarvioida kuinka herkästi ihminen sukupuolesta riippumatta reagoi "X" asiaan joka tuntuu epäoikeudenmukaiselta. Melkein kaikki konfliktit kumpuavat tästä, ja jopa muut kädelliset (eläimet ylipäätänsä) reagoivat hyvinkin aggressiivisesti samaan tunneoloon. Taka-alalla vaikuttaa kuten aina evoluutio, biologia ja alitajunnassa vaikuttavat eläimelliset vaistot. Kilpailuahan elämä on.
Aha. Miksei he voi tehdä tuota ilman sitä sotaa? Ottaa vastuuta itsestään ja kehittyä vastuuntuntoisiksia ja päästä yli katkeruudestaan?
En tiedä. Sitä täytyisi kysyä näiltä inceleiltä. Ehkä ottaisivat itseään niskasta kiinni ja ryhdistäytyisivät, jos sinä menisit kertomaan tämän heille?
Onahn se heille helpompaaa juu,mutta ei välttämättä haluttua seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kyllä taida pitää paikkaansa. Mitä olen itse seurannut ex-mieheni yrityksiä niin hän ei meinaa pahemmin edes päästä treffeille, itsellä on varaa mistä valita ja sanoisin että olemme aika samaa luokkaa. Vika ei ole hänen kuvissaan eikä itse miehessä. On korkeastikoulutettu, vakityö, lapsirakas, huumorintajuinen, ystävällinen, urheilullinen jne. Mutta mitä on juteltu niin aika vähiin jää treffailu ja en vaan pysty ymmärtämään miksi.
Hän ei vain yksinkertaisesti ole riittävän tasokas näille sinkkunaisille. Eikö se ole tämän(kin) ketjun myötä tullut selväksi, että naiset nyt vain ovat keskimäärin paljon tasokkaampia kuin vastaavat miehet. Miehissä on liian vähän tasokkaita yksilöitä näille supertasokkaille naisille. Minusta tämä on jo yhteiskunnallinen hätätilanne.
Jaa minkäs keinoin sitten?
En tiedä. En todellakaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
"Laita tutkimuslähde tähän väitteeseen, että miehen Tinder-tykkäys ei lähtökohtaisesti tarkoita mitään. Jos et pysty, niin odotan mitä nöyrintä anteeksipyyntöä virheellisestä väittämästä. Saa suorittaa."
Lähde tälle tiedolle on esim. jokainen mies joka on koskaan käyttänyt Tinderiä. Ole hyvä.
Väärin. Olen mies ja olen käyttänyt Tinderiä ENKÄ ole painanut tykkäystä joka ei olisi minkään arvoinen.
Voit poistua.
Hah, luuletko reppana, että kukaan nainen ei ole keskustellut tästä ikinä muiden miesten kanssa? Että sinun juttusi ovat joku ainutlaatuinen ja väkevä todistus tästä asiasta? Ylivoimaisesti suurin osa miehistä vaan räiskii Tinderissä menemään ja katselee tuloksia jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se tuntuu epäoikeudenmukaiselta ja jopa kaksinaismoralistiselta, että komeat miehet kiinnostavat naisia? Itse en ole mikään kovin hyvännäköinen nainen, enkä saa seuraa samalla tavalla kuin kauniit ja seksikkäät naiset. Toki se saattaa joskus harmittaa, mutta minun on vaikea löytää sitä ajatuskulkua miten saisin tuon tuntumaan epäoikeudenmukaiselta tai miten voisin syyttää miehiä kaksinaismoralisteiksi jos he eivät jaa huomiota minulle vaan mieluummin sille paikan upealle ja kauniille naiselle.
Mieti asiaa vaikka tällaisen analogian merkeissä: tummaihoinen henkilö hakee työpaikkaa, mutta hänelle kerrotaan ettei juuri nyt ole yhtään paikkaa avoinna. Jonkun ajan päästä hän kuitenkin kuulee, että hänen valkoihoinen tuttunsa on saanut työpaikan juuri sieltä. Miksi tämä tummaihoinen
Miehen perspektiivistä kyse on juuri samasta asiasta koska miehen perspektiivistä ulkonäöllä ei pitäisi olla mitään merkitystä, vaan muilla meriiteillä.
Silti nuo miehet haluavat kumppanikseen kauniin naisen, jonka koulutuksella ei ole väliä. Aika ristiriitaista. Jos heidän valituksi tulemisessaan ei ulkonäöllä pitäisi olla mitään merkitystä, niin samalla tavalla heillekään ei kumppanissa ulkonäöllä pitäisi olla merkitystä, vaan sen mahdollisen kumppanin meriiteillä, kuten opiskelu ja työ.
Eikös se tällä palstalla niin mene. Miesten mielestä Sara Sieppi on perus nainen.
Ja naiset taas kertoo, että Mikko Leppilampi on ällöttävän ja limaisen näköinen. Eli Leppilampi ei ole edes miesten keskitasoa vaan ihan pohjasakkaa. Koska kyllähän me uskomme mitä mammat täällä kertoo Mikon tasosta.