Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina väitetään, että naisten on helpompi löytää seuraa? Kokemukseni mukaan asia on päinvastoin.

Vierailija
16.04.2024 |

Jotain täysin epämääräistä jörnimisseuraa joo kyllä varmaan löytyy, mutta jos etsii kumppania niin koulutetun, perusnätin ja asioistaan huolehtivan kolmikymppisen kaupunkilaisnaisen on kyllä pikemminkin paljon vaikeampaa löytää vakiintunutta suhdetta kuin vastaavan tasoisen miehen. 

Kommentit (988)

Vierailija
421/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää tää syyttäminen 'ettei mikään kelpaa'.

Kuvittele, että tykkäät pullasta. Tarjolla on vain kuivuneita, homeisia, lattialle tippuneita, myrkytettyjä jne pullia. Otatko silti jonkun, vai olet ilman? Kun mikään pakko ei ole ottaa mitään, odotat ja tavoittelet sitä tuoretta, vaikka tiedät, että kaikki muutkin haluavat samaa.

"tavoittelet sitä tuoretta, vaikka tiedät, että kaikki muutkin haluavat samaa"

Tuossahan se ongelman ydin on. Laadukkaita miehiä on paljon vähemmän, kuin sellaisia naisia jotka haluavat itselleen laadukkaan miehen.

Lopputuloksena vetovoimaisimmat naiset nappaavat ne harvat hyvät miehet itselleen, ja loput naiset jäävät ilman. Tarinan opetus: jos haluat itsellesi laadukkaan miehen, sun pitää olla viehättävämpi kuin ne kymmenet kilpasiskosi jotka näitä harvinaisia mieh

Ne kissat ovatkin laadukkaita ainoastaan ulkoisten avujensa suhteen, ei välttämättä muuten. Melko heikko ennuste suhteen jatkuvuudelle heidän kanssaan. Toki hauskaa ollee hetken heidän kanssaan.

Eli varokoot heitä jahtaavat Kalle Tappiset ja muutkin!

Vierailija
422/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaksi pelleä jotka riitelette tässä ketjussa: lopettakaa. Sekoilunne tekee tästä ketjusta aivan lukukelvottoman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa? Sinä olet ollut tylsä jo pitkää. Et reppana edes tajua, kuinka naiset vedättää sinua ihan täysillä täällä. Välillä olet toki huvittava jankutuksinesi ja kuvittelemassasi ylemmyydessäsi, välillä olet vain rehellisesti oksettava naisvihassasi. Et vain osaa, etkä ymmärrä. 

Nyt kyllä täytyy näin sivusta teidän kisailua seuranneena todeta, että sinä olet jäänyt jo heti kättelyssä pahasti alakynteen ja tuon sun heikomman verbaalisen ulosannin huomaa jokainen normaalin fiksu palstalainen.

En edes halua kertoa kumpaa sukupuolta olen. Sillä ei ole tässä merkitystä.

Totta. Ei tuo palstaileva "mies" verbaalisesti todellakaan pärjää täällä naisille. Tuo nainen vedättää häntä ihan mennen tullen. Mutta vaikuttaa tietysti sekin, että tuo "mies" on jo tunn

Joo, häpäisijöiden ei kannattaisi kehuskella itseään.

Vierailija
424/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te kaksi pelleä jotka riitelette tässä ketjussa: lopettakaa. Sekoilunne tekee tästä ketjusta aivan lukukelvottoman.

Ohiksena: onko näissä miesvihaketjuissa yleensä jotain järkevää luettavaa?

Vierailija
425/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä sinä olet seurannut, mutta ilmeisesti aika kaukaa sivusta kuitenkin. Tässä sulle sitä huippu verbaalista ulosantia, koita siis päästä tälle tasolle. :D

"Vai sinä mussukka nolaat täällä itsesi. Vain sinä reppana."

"Olet sinä säälittävä. Mutta myös viihdyttävä pelle."

"Sinulla nyt ei vaan äly riitä tähän. Yritä poika, yritä."

"1) Jankuti, jankuti. 2) Hulluista on huvia, kuten sinusta. 3) Paljon."

Siis tarkoitin juurikin sitä, että nämä lainaukset kirjoittanut nainen häviää verbaalisesti ihan 10-0 tälle yhdelle miehelle.

Vierailija
426/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele, että tykkäät pullasta. Tarjolla on vain kuivuneita, homeisia, lattialle tippuneita, myrkytettyjä jne pullia. Otatko silti jonkun, vai olet ilman? Kun mikään pakko ei ole ottaa mitään, odotat ja tavoittelet sitä tuoretta, vaikka tiedät, että kaikki muutkin haluavat samaa.

Tuossahan se ongelman ydin on. Laadukkaita miehiä on paljon vähemmän, kuin sellaisia naisia jotka haluavat itselleen laadukkaan miehen.

Lopputuloksena vetovoimaisimmat naiset nappaavat ne harvat hyvät miehet itselleen, ja loput naiset jäävät ilman. Tarinan opetus: jos haluat itsellesi laadukkaan miehen, sun pitää olla viehättävämpi kuin ne kymmenet kilpasiskosi jotka näitä harvinaisia miehiä myöskin tavoittelevat. 

Samaan aikaan osa miehistä valittaa, kuinka he epäoikeudenmukaisesti jäävät ilman, kun ovat tavoitelleet sitä kaikkein kauneinta ja kuuminta nuorta naista.

En olisi edes tiennyt ilmiöstä ilman dokumenttia miesten deittikoulutuksista. Miehille opetettiin, kuinka lähestyä naista niin, että hän kiinnostuu. Kaikki nuo miehen yrittivät lähestyä vain nuoria kaunottaria. Sitten ihmettelivät, miksei onnistu. No, ei varmaan onnistu, kun tuo kaunotar saa 100 samanlaista lähestymistä jo ennen lounasaikaa. Väkisinkin siinä kyllästyy, kun koko ajan joku tulee häiritsemään.

Vierailija
427/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla mahdotonta miesten uskoa, että on monia yksinåån olevia naisia, joista miehet eivät ole pätkääkään kiinnostuneita. 

Olen mies, ja tiedän kyllä muutamia ikisinkku naisia, jotka haluaisivat kumppanin, mutta eivät sellaista kykene saamaan. 

Heidän esteettisesti moitteeton kotinsa ei miestä kaipaa sotkemaan harmoniaa. Näin olen kuullut, joten myöskin omaa valintaa tuo.

Vierailija
428/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopputuloksena vetovoimaisimmat naiset nappaavat ne harvat hyvät miehet itselleen, ja loput naiset jäävät ilman. Tarinan opetus: jos haluat itsellesi laadukkaan miehen, sun pitää olla viehättävämpi kuin ne kymmenet kilpasiskosi jotka näitä harvinaisia miehiä myöskin tavoittelevat. 

Mä en ole koskaan ollut vetovoimainen, kaikkea muuta, mutta onnistuin silti "nappaamaan" harvinaisen hyvän miehen. Eli se ei mene ihan noin suoraan. Toki ulkonäöllä on merkitystä, mutta ehkä pinnalliset löytävät toisensa ja me muut sitten omanlaisemme.

Vierailija
429/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla mahdotonta miesten uskoa, että on monia yksinåån olevia naisia, joista miehet eivät ole pätkääkään kiinnostuneita. 

Ja naisten on vaikea uskoa, että on monia yksinäisiä miehiä, joista naiset eivät ole kiinnostuneita eikun 🤔

Ei, vaan kun miehet sanovat että naisen on helppo löytää seuraa, he tarkoittavat että nainen löytää seuraa jos kelpuuttaa vanhan, ruman, inhottavan ukon. Sitä he eivät kuitenkaan tule yleensä ajatelleeksi että myös kenen tahansa miehen on helppo löytää seuraa jos kelpuuttaa myös vanhan, ruman tai inhottavan naisen.  

Vierailija
430/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, häpäisijöiden ei kannattaisi kehuskella itseään

Mutta kyseessä on itsehäpäisy, koska annoin kyllä riittävästi varoituksia.

"Sun kannattaisi lopettaa. Kirjoituksistasi käy selväksi, ettei kognitiiviset kykysi, kirjoitustaitosi ja käyttämäsi laite riitä leikkimään víttuiluleikkiä kanssani."

Vierailija
431/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisten on vaikea uskoa, että on monia yksinäisiä miehiä, joista naiset eivät ole kiinnostuneita eikun 🤔

Ei, vaan kun miehet sanovat että naisen on helppo löytää seuraa, he tarkoittavat että nainen löytää seuraa jos kelpuuttaa vanhan, ruman, inhottavan ukon. Sitä he eivät kuitenkaan tule yleensä ajatelleeksi että myös kenen tahansa miehen on helppo löytää seuraa jos kelpuuttaa myös vanhan, ruman tai inhottavan naisen.  

Jälleen väärin. Nainen löytää seuraa kunhan etsii omaa tasoaan vastaavaa miestä. Ei se tämän vaikeampaa ole. Ei tarvitse tyytyä mihinkään oman isän ikäiseen tai juoppoon. Tämä on ihan fuulaa.

Vierailija
432/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinpiirtein saman ikäisetkään eivät kelpaa useinkaan. Joskus toki.

Vierailija
433/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeana miehenä, jolla on vientiä voin sanoa, että olen kuullut niin paljon sellaisia asioita naisten suusta, että ap on täynnä p*skaa. Esimerkiksi yksi nainen kertoi treffeillä minulle, että pitää Tinderissä vain yhtä miestä kahdesta sadasta hyvännäköisenä, mikä toki hieroi minun egoani, mutta muita miehiä ja yhteiskuntaa ajatellen vähän hirvitti kuulla. On paljon muitakin tapauksia, joissa naiset ovat kertoneet, etteivät pidä melkein ketään miestä tarpeeksi viehättävänä, vaikka treffitarjouksia satelee kaikkialta jatkuvasti. Ja sanottakoon, että mainitsemani naiset ovat itse olleet hyvännäköisiä nuoria naisia, joten totta kai edustavat jossain määrin ääripäätä. Mutta silti pätee lievemmissä määrin muihinkin naisiin. 

Vierailija
434/988 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopputuloksena vetovoimaisimmat naiset nappaavat ne harvat hyvät miehet itselleen, ja loput naiset jäävät ilman. Tarinan opetus: jos haluat itsellesi laadukkaan miehen, sun pitää olla viehättävämpi kuin ne kymmenet kilpasiskosi jotka näitä harvinaisia mieh

Vastaus nrolle 426 koskien miesten deittikoulutuksia:

Noi dating coach hommat on huijauksia. Ne valmentajat houkuttelevat kursseille rumia autistimiehiä oppilaikseen, ja "opettavat" niille miten iskeä naisia. Käytännössä noi on vain epätoivoisten ja naisten silmissä täysin epäkiinnostavien miesten rahastusta, joista ei ole mitään hyötyä. 

Vierailija
435/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurinpiirtein saman ikäisetkään eivät kelpaa useinkaan. Joskus toki.

Niin siis miehille? Miehethän ne tyypillisesti alkavat haeskella vähintään 10 vuotta nuorempaa viimeistään kolmekymppisenä. 

Vierailija
436/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeana miehenä, jolla on vientiä voin sanoa, että olen kuullut niin paljon sellaisia asioita naisten suusta, että ap on täynnä p*skaa. Esimerkiksi yksi nainen kertoi treffeillä minulle, että pitää Tinderissä vain yhtä miestä kahdesta sadasta hyvännäköisenä, mikä toki hieroi minun egoani, mutta muita miehiä ja yhteiskuntaa ajatellen vähän hirvitti kuulla. On paljon muitakin tapauksia, joissa naiset ovat kertoneet, etteivät pidä melkein ketään miestä tarpeeksi viehättävänä, vaikka treffitarjouksia satelee kaikkialta jatkuvasti. Ja sanottakoon, että mainitsemani naiset ovat itse olleet hyvännäköisiä nuoria naisia, joten totta kai edustavat jossain määrin ääripäätä. Mutta silti pätee lievemmissä määrin muihinkin naisiin. 

Mäkin olen joskus selittänyt tuollaista treffikumppanille. Joo, ehkä miehet ovat kyselleet paljon treffeille, mutta ei siitä mitään iloa ole jos yksikään ei ole sellainen joka näyttäisi vierelläsi siltä että kyseessä on kumppanisi. Tietenkin sitä haluaa sellaisen omannäköisen.

Vierailija
437/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen nelikkymppisen naisen joka meni puoli vuotta sitten tinderiin. Lyhyen ajan sisällä hän sai 7000 tykkäystä, joiden joukosta hän sitten valitsi mieleisiä miehiä treffeille.

Nykyään hän seurustelee oman ikäisensä, komean miehen kanssa. 

Kyseessä yksittäistapaus, mutta eipä tuo kumppaninhaku ainakaan hänelle kovin vaikeaa näyttänyt olevan.

Miehet itsekin ihan avoimesti sanovat pyyhkivänsä kaikki oikealle ja tekevänsä karsintaa vasta jälkeenpäin niin miten voi silti tulla jotenkin shokkina se että naiset tosiaan saa niitä tykkäyksiä? Miten pahasti pitää olla klappia kognitiivisessa kapasiteetissa jos ei näe tässä syy- seuraussuhdetta? 

En varmaan ikinä unohda tilannetta kun erehdyin yhdessä lyhyeksi jääneessä s

Tää on yleistä. Sitten nää miehet on hampaat irvessä treffeillä kun eivät edes ole kovin kiinnostuneita tästä naisesta

Ja tästä johtuu, että niin moni mies lähettää juuri ennen viestejä ällöseksuaalisen viestin. Mies olisi tulossa hampaat irvessä treffeille, eikä viitsi liikahtaa jos ei usko saavansa seksiä. Siksi sieltä tulee edellisenä iltana törkytekstiä tai huulia lipova selfie yläkroppa paljaana (olen nähnyt todistusaineiston 🤢🤮). Minulla on ystävänä useampi heteronainen, joka jossain vaiheessa on kokeillut tinderiä ja todellakin poistunut sieltä. Tämä oli ilmiö, jonka takia valtaosa treffeistä peruuntui viime tipassa. 

Miehen antaman tinder-tykkäyksen arvo on tilastollisesti nolla. Jopa miehen kanssa käydyn treffeihin tähtäävän keskustelun arvo on hyvin lähellä nollaa naiselle, joka ei halua seksiä ensitreffeillä.  

Vierailija
438/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen nelikkymppisen naisen joka meni puoli vuotta sitten tinderiin. Lyhyen ajan sisällä hän sai 7000 tykkäystä, joiden joukosta hän sitten valitsi mieleisiä miehiä treffeille.

Nykyään hän seurustelee oman ikäisensä, komean miehen kanssa. 

Kyseessä yksittäistapaus, mutta eipä tuo kumppaninhaku ainakaan hänelle kovin vaikeaa näyttänyt olevan.

Siis odotas. Käyttää aikaansa seuloakseen vähintään 6980 juoppoa, todennäköisesti varattua, seksinvonkaajaa, oon 50 nuorekas kuvana rippikuva selkeästi ajalta että tyyppi on oikeasti yli 60, olutsalimaket ja muut ääliöt, ja toivoo että lopun 20 joukosta löytyy se kultakimpale ei ole kovin vaikeaa. Jos teen Tinderiin tilin, niin tuletko tekemään kaiken tuon työn puolestani, voin kyllä ne valkatut 20 vilkaista, jos tuo ei ole sinusta vaikeaa? Moni varmaan jo

En ole ikinä käyttänyt Tinderiä, mutta sen mitä olen kavereiden touhuja sivusta katsellut, niin kyllä. Ei siellä ole kovinkaan paljon varteenotettavia vaihtoehtoja. Yllättävän monelta puuttuu jo kuvatkin, sitten on sellaisia jotka etsivät vain seksiä, sellaisia joilla on kaikissa kuvissa aurinkolasit päässä, jne.

Vierailija
439/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon myös että pätee moniin naisiin, mutta vähän eri tavalla kuin luulet. Voisin myös kuvitella sanovani että pidän 1/100 miestä viehättävänä, mutta tämä tarkoittaa että pidän harvaa miestä itselleni sopivana. Tuon 1/100 ei tosiaan tarvitse eikä minun tapauksessani edes pidä olla miesmalli. Jos mietin ihan vain ulkonäköä, pidän hyvännäköisenä varmaan 40-50% alle nelikymppisistä miehistä. Siihen että koen vetoa enempäänkin, tarvitaan sitten jotain harvinaisempaa että osuu kohdalle. Uskon että näin on monilla naisilla, mutta onneksi naisten mieltymykset vaihtelevat tosi paljon. Itse en yleensä voi lainkaan ymmärtää ystävieni ihastuksia eikä he minun. 

Vierailija
440/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon myös että pätee moniin naisiin, mutta vähän eri tavalla kuin luulet. Voisin myös kuvitella sanovani että pidän 1/100 miestä v

Ja suoraan sanottuna en ymmärrä, mikä ongelma tässä on. Minä voisin arvioida, että pidän minua itseäni viehättävänä noin yhtä ihmistä viidestäsadasta - ihan enimmillään. Olen bi ja sapioseksuaali, eivätkä mieltymykseni perustu ulkonäköön sillä tavoin kuin se palstalla ymmärretään.  

Olen ollut pitkissä parisuhteissa valtaosan aikuisiästäni, toki yksinkin välillä. En ole mikään palvelualusta pilua kaipaaville tindermiehille, vaan ihminen, joka on mielekkäässä ihmissuhteessa taikka sitten yksin, jos kumppania ei löydy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän