Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinasuvat, syöttekö yksin pyödän ääressä?

Vierailija
14.04.2024 |

Jotenkin surullinen ajatus :(

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala ruokapöydän ääressä. 

Töissä lounas ruokapöydän ääressä.

Ja loppupäivän sitten renttuilen. Sitähän sä ap kysyit.

Vierailija
22/52 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paino-ongelmia kannattaa keskittyä syömiseen. Telkkaria tms  huomioiden voi syödä liikaa, kun vain mättää ruokaa suuhunsa. Pitää nauttia siitä ruuasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön useimmiten. Ehkä jopa paljon useammin kuin silloin, kuin lapsiani piti aina johonkin harrastuksen kiikuttaa. Silloin usein syötiin autossa :d

Vierailija
24/52 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs muuallakaan? Lisäksi olen siitä hassu että teen itselleni ihan oikeaa ruokaruokaa - tänään oli päivällisellä tillilihaa, rakuunaporkkanat sekä tuppipotut. Eilen tein pinaattista pottuvoita, limemarinoitua uunikalaa ja kirsikkatomaattisalsaa.

Vierailija
25/52 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sitä nyt yleensä syödään. 😁

Parhaassa seurassa useimmiten eli yksin. Luen samalla 

Vierailija
26/52 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun asuin yksin, söin olohuoneen tv-tuolissa ja samoin teen edelleen. Vaimo tykkää syödä ja surffata samalla netissä keittiönpöydän ääressä. Vanhempani varmaan paheksuisivat, jos tietäisivät. 

Miten pidät haarukan ja veitsen ja juomalasin samaa aikaa kädessä siinä tuolilla?

Minulla on käsinojaan kiinnitettävä taso, johon laitan lautasen. Lasia pidän olohuoneen pöydällä.

Vierailija
27/52 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan kaksin pallilla.

Vierailija
28/52 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan kebastoa tosta alakerrasta ;) Syön mielummin yksin

Vierailija
29/52 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on keittiön pöytä sitä varten, että sen ääressä syödään.

Vierailija
30/52 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa 21 vuotta, asun mieheni kanssa eikä meillä ole ruokapöytää. 🙂 Syödään tv:n ääressä iltaruoka, aamupalan kumpikin syö omien tietokoneidensa ääressä. 

Vierailija
31/52 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa laittaa pöydälle. Mitä suotta tehdä itselleen lisää siivottavaa. Otan hellalta kulhoon (olen aina käyttänyt kulhoja, en lautasia, koska salaattimääräni on valtava) ja mätän safkat tehdessäni töitä/kouluhommia/mitä milloinkin. Etenkin yliopistoaika oli niin hektistä, että ainoastaan koiralenkit olivat tehtävistä vapaata aikaa.

Muuten kivempi, että saa itse syödä mieliruokansa ja herkkunsa, eikä tarvitse jakaa :D

Mitä ylimääräistä siivottaava pöydän ääressä syöminen tuottaa verrattuna johonkin sohvalla syömiseen?

Vierailija
32/52 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.  Mun kissa istuu pöydän toisella puolella tuolilla.  

😻😽

Vierailija
33/52 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä veikkaat v i t u n ä m m ä

Vierailija
34/52 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän minäkin eli hän on h u o r a ä m m ä

Vierailija
35/52 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadu rappusissa

Vierailija
36/52 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu yksin, mutta syön usein yksin kun teen etätöitä kotona ja muut taloudesta ovat päivät muualla.

Syön tilanteen mukaan milloin missäkin. Jos on kiire niin syön tietokoneen ääressä. Jos ei ole kiire niin syön ruokapöydässä. Jos olen nauhoittanut jonkun ohjelman edellisiltana niin voin syödä olkkarissa samalla kun katson ohjelmaa. Joskus käyn lounaalla työkavereiden kanssa ja joskus jopa yksin kun en viitsi tehdä ruokaa.

Vierailija
37/52 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin syön sohvalla ja nautin! Kaikki ihmiset eivät pidä siitä, että pitää noudattaa yhteistä ruoka-aikaa, keskustella ruuan äärellä ja mikä hirveintä, vahtia lasten syömisiä ja maanitella jotain taaperoa 1000 kertaa maistamaan jotain ruokaa. Ihan painajaista! 

Vierailija
38/52 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naimisissa 21 vuotta, asun mieheni kanssa eikä meillä ole ruokapöytää. 🙂 Syödään tv:n ääressä iltaruoka, aamupalan kumpikin syö omien tietokoneidensa ääressä. 

Ja kuljette kesät ulkona crockseissa ja verkkareissa ja kerran kesässä käytte Tuurissa ostamassa kiinakrääsää kärryn täydeltä?

Vierailija
39/52 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sohvalla :)

Vierailija
40/52 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu yksin mutta hyvin usein syön yksin ja todellakin pöydän äärellä. Eikä sen pöydän alla ole mattoa, kun useilla on. Se hellan ja keittön pöydän väli on sellainen alue, joka on usein murusten vallassa ja aina tulee jotain sotkua. Nyt on vähän uudempi sohva ja nojatuoli, niin niille ei pillata ja porsastella sitä kaikkea kastiketta ja rasvaa jne. Jotain riskitöntä voi olkkarissa syödä. Mutta miettikää nyt vaikka rasvaisia perunalastuja. Itse käyn heti syötyäni pesemässä sormet ettei tule pyyhkineeksi siihen nojatuolin pehmusteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan