Yksinasuvat, syöttekö yksin pyödän ääressä?
Kommentit (52)
Syön yleensä teidän palstalaisten kanssa, eilenkin. Tänään kävi aikuinen poikani syömässä joten te jäitte :)
Syön työpöydän ääressä ja selaan av:tä.
Kun asuin yksin, söin olohuoneen tv-tuolissa ja samoin teen edelleen. Vaimo tykkää syödä ja surffata samalla netissä keittiönpöydän ääressä. Vanhempani varmaan paheksuisivat, jos tietäisivät.
Ei se ole ollenkaan surullista. Se on kätevää. Musta olis surullista syödä sängyssä, sohvalla tai tietokoneen äärellä.
Katan pöydän jossa on pöytäliina, käytän kauniita astioita ja aterimia sekä kankaista lautasliina.
Mitä surullista siinä on? Paljon surullisempaa mielestäni on joku sohvalla telkkaria katsellen syöty ateria.
Kyllä tietysti syön ruokapöydän ääressä.
Syön olohuoneen sohvapöydän ääressä telkkaria katsoen ja nettiä selaten.
Vierailija kirjoitti:
Kun asuin yksin, söin olohuoneen tv-tuolissa ja samoin teen edelleen. Vaimo tykkää syödä ja surffata samalla netissä keittiönpöydän ääressä. Vanhempani varmaan paheksuisivat, jos tietäisivät.
Miten pidät haarukan ja veitsen ja juomalasin samaa aikaa kädessä siinä tuolilla?
Paljon surullisempaa olisi syödä jonkun kanssa, jolle pitää selitellä syömisiään tai joutua odottamaan ruoka-aikaa siksi, että pitää odottaa, koska jollekin toiselle sopii.
Vierailija kirjoitti:
Mitä surullista siinä on? Paljon surullisempaa mielestäni on joku sohvalla telkkaria katsellen syöty ateria.
Näin me syödään puolison kanssa, eikä sureta yhtään :)
Tänään katsottiin Tähdet, tähdet, ja syötiin ankkaa appelsiinikastikkeessa. Hyvää oli.
En. Mun kissa istuu pöydän toisella puolella tuolilla.
En jaksa laittaa pöydälle. Mitä suotta tehdä itselleen lisää siivottavaa. Otan hellalta kulhoon (olen aina käyttänyt kulhoja, en lautasia, koska salaattimääräni on valtava) ja mätän safkat tehdessäni töitä/kouluhommia/mitä milloinkin. Etenkin yliopistoaika oli niin hektistä, että ainoastaan koiralenkit olivat tehtävistä vapaata aikaa.
Muuten kivempi, että saa itse syödä mieliruokansa ja herkkunsa, eikä tarvitse jakaa :D
Syön telkun edessä sängyllä. Aina.
Todellakin syön ja käyhän minulla toisinaan vieraitakin. Kuka syö jossain sohvalla tai sängyssä.
Sekä silloin kun asuin yksin että nykyään kun elän mieheni kanssa niin kaikki syödään sohvalla paitsi tosi sotkevat/hankalat syödä ruoat kuten esim tacot syödään pöydän ääressä. Jos mies ei olisi suostunut sohvalla syömiseen niin ei oltaisi yhteen muutettu. Onneksi mieskin oli sohvalla syöjä myös sinkkuna ollessaan.
Sohvalla istuskellen tai sitten parvekkeella jos tarkenee.
Syön pöydän ääressä vain silloin, kun on joku seurana. Viimeisimmästä kerrasta taitaa olla 6-7 vuotta.
Syön aina pöydän ääressä ja selaan samalla nettiä. Minulla on pöytätietokone. Mitä surullista tässä on? Sitten olisi surullista, jos ei olisi varaa ruokaan ja tietokoneeseen.
Jep. Pöydälläni on kasvamassa muratti, jonka lehtiä välillä silittelen.