Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taalla kun ihmetellaan jatkuvasti kun 9 -kuisia viedaan paivakotiin, niin onko teilla kaikilla todella varaa jaada kotiin kotihoidontuelle? Me olemme niin koyhia, etta minun on

Vierailija
21.01.2007 |

PAKKO mennä töihin. Miehen mielestä minun olisi pitänyt mennä jo vieläkin aiemmin, jotta saadaan voin lisäksi kurkkuakin leivän päälle.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se se vasta köyhä olikin.

Vierailija
2/101 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitäs synnytit lapsen vielä lisäksi köyhyydestä kärsimään :( Mee muualle valittamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedätkö, että perhepäivähoito on vähän inhimillisempi kuin päiväkoti. Ja tarviiko sitä lähteä köyhän ja tyhmän miehen lapsia vääntämään...

Vierailija
4/101 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ettäs tiedät!

Vierailija
5/101 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me köyhät joudumme viemään lapsemme päiväkotiin, vaikkemme haluaisi.

Vierailija
6/101 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja tiedätkö, että perhepäivähoito on vähän inhimillisempi kuin päiväkoti. Ja tarviiko sitä lähteä köyhän ja tyhmän miehen lapsia vääntämään...

Vierailija
7/101 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tieädän että suomessa on myös oikeasti köyhiä, mutta suurin osa itseään köyhiksi sanovista on kuitenkin ihan toimeentulevia.

Suomessa yhteiskunnalta saa melko paljon tukea. Eikö teillä todellakaan mitään menoja mistä karsia jotta voisit ainakin muutamia kuukausia pidempään olla kotona??

Vierailija
8/101 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se se vasta köyhä olikin.

Vierailija
9/101 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis aineellisesti ja henkisesti köyhän - miehen kanssa. Fakta.

Vierailija
10/101 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sossuun jos leipä loppuu, mutta älä väitä, ettei ole mahdollista jäädä kotiin. Minulla on mahdollisuus jäädä kotiin vaikka ei ole mitään tuloja kodinhoidontuen lisäksi. Miten siis perustelet yhä sen, ettei lapsesi hoitaminen kotona kiinnosta, sillä sitähän sen täytyy olla!!!

Vierailija:

Vierailija
11/101 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kouluttautunut ammatillisesti erittäin korkealle, hyvä virka joten kyllä meillä on varaa. Tosin aion kyllä pian mennä töihin, kun nuorimmainen tulee pari vuotta...:)

Vierailija
12/101 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa miettiä ennen lapsen hankintaa onko meillä varaa tämän lapsen hankkimiseen

eli jos lapsi täytyy laittaa hoitoon 9kk:n iässä kun talous ei kestä teillä ei olisi ollut alunperinkään varaa lapseen

ja päiväkoti ei ole oikea paikka 9kk:n ikäiselle lapselle

muutama kuukausi ikää lisää ja sitten oisi ihan eri juttu

Vierailija
13/101 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mene sossuun jos leipä loppuu, mutta älä väitä, ettei ole mahdollista jäädä kotiin. Minulla on mahdollisuus jäädä kotiin vaikka ei ole mitään tuloja kodinhoidontuen lisäksi. Miten siis perustelet yhä sen, ettei lapsesi hoitaminen kotona kiinnosta, sillä sitähän sen täytyy olla!!!

Vierailija:

Arvaapas uudestaan.. Ei kuule toimi tämä yhteiskunta ihan noiden sun ruusunpunasten kuvitelmiesi tavoin!

Vierailija
14/101 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n ammatti ja hänen miehensä. paljonko maksatte vuokraa/lainaa/kk?? Itse olen yh ja en ole edes kertaakaan saanut sossusta rahaa. Ihan hyvin ollaan pärjätty. Alkoholia ei tosin ole vara käyttää eikä tupakkaa polttaa. ja ruokaa ostetaan alennuksesta.

Vierailija
15/101 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varaa jäädä kotiin hoitamaan lapsia, kun on asumistuet, toimeentulotuet ym. Sen sijaan keskituloisen miehen vaimolla ei välttämättä ole. Mun mies esim. tienaa 2650 e kuussa ja meillä on asuntolainaa n. 70 000. Juuri ja juuri pystyn syksyyn olemaan. Ylimääräisiä menoja ei saa tulla. Onneksi säästössä on 2000 e.

9-kuisen äiti

Vierailija
16/101 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanon ettei ollut varaa olla kotona lapsen kanssa yhtään ä-loman jälkeen. Tosin taloudellisesti olisi ollut mutta muuten ei. Enkä valita. Enkä usko että lapsellani on niin kamala elämä että hänen olisi ollut parempi olla syntymättä.

Vierailija:

kannattaa miettiä ennen lapsen hankintaa onko meillä varaa tämän lapsen hankkimiseen

eli jos lapsi täytyy laittaa hoitoon 9kk:n iässä kun talous ei kestä teillä ei olisi ollut alunperinkään varaa lapseen

ja päiväkoti ei ole oikea paikka 9kk:n ikäiselle lapselle

muutama kuukausi ikää lisää ja sitten oisi ihan eri juttu

Vierailija
17/101 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja mikä sitten onkaan se vanhempainrahakausi vai mikä onkaan??

jotenkin oon aina vaan aatellu et se äitiysloma kestää about vuoden ja sitten jos haluaa jäädä kotiin niin alkaa kotihoidontuki...???

Vierailija
18/101 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on varaa jäädä kotiin hoitamaan lapsia, kun on asumistuet, toimeentulotuet ym. Sen sijaan keskituloisen miehen vaimolla ei välttämättä ole. Mun mies esim. tienaa 2650 e kuussa ja meillä on asuntolainaa n. 70 000. Juuri ja juuri pystyn syksyyn olemaan. Ylimääräisiä menoja ei saa tulla. Onneksi säästössä on 2000 e.

9-kuisen äiti

Vierailija
19/101 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekstissäni ei ollut uskottavaa?

Vierailija
20/101 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

9-kuisen äiti

muillekin.

Ajatella, sunkin miehesi tienaa vain 2650e/kk!! Herranen aika!! Toista se on mulla, rikkaallaa yh:lla, mä tienaan 1100e/kk!! :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän