Miten miesten pituus voi olla kenellekään ongelma?
Naisethan ovat keskimäärin lyhyempiä kuin miehet niin miten se on muka ongelma että jotkut miehet ovat lyhyempiä kuin toiset?
Esim. Naiset joiden pituus on 150-160cm, heille jo 170cm mies on heitä pidempi. 150cm pituiselle naiselle jo 160cm pituinen mies on häntä pidempi.
Naiset jotka itse ovat 170cm, samanpituiset miehet on ihan sopivia. 180cm on jo pidempi.
Aika harva nainen on 180-200cm pitkä joten eiköhän heille niitä pitkiä miehiä sitten löydy.
En siis ymmärrä mitä lyhyiksi itsensä kokevat miehet valittaa. Eiköhän aina jostain löydy saman pituinen tai lyhyempi nainen.
Eri asia olis jos naiset olis keskimäärin miehiä pidempiä.
Uskon sitä paitsi että se on myytti että pituudella olisi mitään merkitystä.
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä että mies on naista pidempi. Vaan miehen pitää olla keskimäärin muita miehiä pidempi. Kyse ei ole siitä että nainen tuntee olonsa pienemmäksi miehen rinnalla, vaan turvalliseksi. Ja se turvallisuudentunne syntyy siitä kun oma mies on muita miehiä isompi.
Kaikki on evoluutiopsykologiaa.
Sinällään huvittavaa, kun modernissa sodankäynissä pituudesta on lähinnä haittaa sotilaalle. Näkyy kauas ja pinta-ala osumille on suurempi.
Myöskään turvallisuus ei sinänsä ole taattu noin muutenkaan isossa koossa ilman astaloitakaan.
Toki Hessu Hopot kykenee helposti poimimaan omenan puusta korkeimmalta oksalta, mutta tikkaatkin on keksitty.
Evoluutio seuraa hitaasti tällaisia muutoksia.
Vierailija kirjoitti:
Pätkä bodari näyttää ihan vitsiltä. Nauran. Aina.
Mikä kapseleissa tai tynnyreissä oikein naurattaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. 171,5 cm on yhä pätkä mieheksi. Edes 180 ei ole hääppöinen. 185+ alkaa olemaan miehen mitta.
Miehen mitta on vastuunottokyky.
Miten lyhytmies voi ottaa vastuuta mistään?
Eihän lapsetkaan ota vastuuta mistään kokonsa takia.
Pätkä bodari 😂 joka ajelee isolla katumaasturilla kompensoidakseen pituuttaan. Sitten kun siltä löytyy vielä 10 vuotta nuorempi nainen, niin avot ja harazot! Enää kalju puuttuu ja vuoden sketsihahmo on löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. 171,5 cm on yhä pätkä mieheksi. Edes 180 ei ole hääppöinen. 185+ alkaa olemaan miehen mitta.
Ja tanssitaito. Miehen pitää osata tanssia edes hyvällä tasolla. Tanssi on se jäänmurtaja.
Enemmistö miehistä ei tuntuisi osaavan tanssia alkeellisestikaan ja edes se henkinen juttu, että ajattelisi opettelevansa tanssimista. Monet on niin ehdottomia että en tanssi.
No, se kertoo ettei pääse edes tutustumaan naiseen, jos ei edes ota askelta.
Tanssi on se ensimmäinen taito ja juttu mikä miehen pitää opetella. Jos mies tanssisi kuin Michael Jackson, niin saisi ihan kenet vain.
No minua (162 cm) lyhyemmillä miehillä on usein todella pahoja kompleksejä niin pituudestaan kuin usein muitakin pään sisäisiä häiriöitä. Ongelmaa en siitä ole kuitenkaan tehnyt, ei se pituus mutta se käytös on ratkaisevaa.
Olen pitkä nainen (175), mutta lapsesta asti ollut jokin viehätys lyhyisiin miehiin.
On silti ollut pidempää ja lyhyempää, pituus ei ole niitä kriteereitä, joilla kumppanini valitsen.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä että mies on naista pidempi. Vaan miehen pitää olla keskimäärin muita miehiä pidempi. Kyse ei ole siitä että nainen tuntee olonsa pienemmäksi miehen rinnalla, vaan turvalliseksi. Ja se turvallisuudentunne syntyy siitä kun oma mies on muita miehiä isompi.
Missä takaperuisessa kehitysmaassa oikein luulette elävänne, jos koette että miehenne pitää koollaan teitä suojella muita miehiä vastaan?
Mun mielestä mielellään 15 cm pidempi kuin mä. Olen 171. Ja timmissä kunnossa. Kalju e käy. En tykkää puutarhatontuista, kuten Jussi,Wille ja Petteri.
Vierailija kirjoitti:
Pätkä bodari 😂 joka ajelee isolla katumaasturilla kompensoidakseen pituuttaan. Sitten kun siltä löytyy vielä 10 vuotta nuorempi nainen, niin avot ja harazot! Enää kalju puuttuu ja vuoden sketsihahmo on löytynyt.
Sä et todellakaan nauraisi jos vastaan tulisi Shield - lainvarjolla tyylinen mies pötäkästi töpsötellen kädet leveästi lanteilla ja silmissä tuima möh möh katse.
Vierellä rothwayler merkkinen koira ja perheen pesue seuraa mukana. Vaimo tepastelee ylpeänä miehensä rinnalla, kun mies näyttävästi kantaa taistelulajinsa seuran verkkatakkia yllään.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä mielellään 15 cm pidempi kuin mä. Olen 171. Ja timmissä kunnossa. Kalju e käy. En tykkää puutarhatontuista, kuten Jussi,Wille ja Petteri.
Toisaalta sitten kohtaat elämäsi miehen 169cm ja olet täysin valmista kauraa poimittavaksi.
Kuinkas sitten suu käy?
Tahdon! Oi, tahdon! Tahdon!
Veikkaan, että Ville Gallelle ja Zelenskylle tuo ei ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väliä. Kuha ei ole huomattavasti mua lyhyempi. Mä olen 164cm.
Kuinka pitkä on kuha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä takaperuisessa kehitysmaassa oikein luulette elävänne, jos koette että miehenne pitää koollaan teitä suojella muita miehiä vastaan?
Ihan samanlaisia mieltymyksiä ovat kun miestä miellyttää kapeauumainen, kaunis ja hoikka nuori nainen (=hedelmällisessä iässä oleva nainen).
Naista miellyttää pitkä, hyväkuntoinen ja lihaksikas mies (=ruuan ja turvan tuoja).
Näin mennään mieltymyksissä vieläkin liskoaivoilla, vaikka ei tarvitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlaisia mieltymyksiä ovat kun miestä miellyttää kapeauumainen, kaunis ja hoikka nuori nainen (=hedelmällisessä iässä oleva nainen).
Naista miellyttää pitkä, hyväkuntoinen ja lihaksikas mies (=ruuan ja turvan tuoja).
Näin mennään mieltymyksissä vieläkin liskoaivoilla, vaikka ei tarvitsisi.
Kunnes ilmestyy 169cm mies modernista maailmasta. Hän on ilmastoystävällinen paketti ilman uhkaa kenellekään. Vain rakentavaa rauhaa ja hyvinvointia kaikille pienemmillä jalanjäljillä.
Suloiset punaiset posket ja pinokkimainen habitus.
Amazing Race USAssa on pariskunta jossa mies on 170cm ja nainen 188cm. Naisen mielestä mies oli alunperin liian lyhyt hänelle, mutta kun tutustui häneen niin huomasi että heillä on paljon yhteistä. Vaikuttavat onnelliselta avioparilta.
Vierailija kirjoitti:
Amazing Race USAssa on pariskunta jossa mies on 170cm ja nainen 188cm. Naisen mielestä mies oli alunperin liian lyhyt hänelle, mutta kun tutustui häneen niin huomasi että heillä on paljon yhteistä. Vaikuttavat onnelliselta avioparilta.
Friikkisirkus.