Miten miesten pituus voi olla kenellekään ongelma?
Naisethan ovat keskimäärin lyhyempiä kuin miehet niin miten se on muka ongelma että jotkut miehet ovat lyhyempiä kuin toiset?
Esim. Naiset joiden pituus on 150-160cm, heille jo 170cm mies on heitä pidempi. 150cm pituiselle naiselle jo 160cm pituinen mies on häntä pidempi.
Naiset jotka itse ovat 170cm, samanpituiset miehet on ihan sopivia. 180cm on jo pidempi.
Aika harva nainen on 180-200cm pitkä joten eiköhän heille niitä pitkiä miehiä sitten löydy.
En siis ymmärrä mitä lyhyiksi itsensä kokevat miehet valittaa. Eiköhän aina jostain löydy saman pituinen tai lyhyempi nainen.
Eri asia olis jos naiset olis keskimäärin miehiä pidempiä.
Uskon sitä paitsi että se on myytti että pituudella olisi mitään merkitystä.
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Ei se pituus voimaa kerro juuri yhtään.
T. 180cm/134kg, hauis 52cm, rasvat 11%, penkki tällä hetkellä 3 x 240kg (raw)
Täh? Luuletko että naisia voimakkuus kiinnostaa? Ja siksi haluaisivat pitkiä?
Vierailija kirjoitti:
Pätkä bodari näyttää ihan vitsiltä. Nauran. Aina.
Bodari ylipäänsä näyttää, toki hyvä olla lihaksia mutta sellaiset pulleat tyypit näyttää siltä että räjähtää ihan just ja kuuluu poks poks poks.
Vierailija kirjoitti:
Meillä auttoi kun nainen on minua pidempi, niin hän rönöttää vähän huonommalla ryhdillä.
Niin hän 179cm on lähes minun pituinen kun olen 171cm.
Hänelle asia on vähän ongelmallinen, mutta rakastaa minua tosi paljon. Siksi rönöttää ja on polvet koukussa. Ei myöskään käytä korkkareita. Seurustelun alussa hän toi asian selväksi että on huonolla itsetunnolla varustettu ihminen.
Olemme tätä henkistä vammaa korjanneet läpi yhteisen liittomme ajan jo kohta yli kahdenkymmenen vuoden ajan. Hänelle on edelleen kova pala jos hänen pituus näkyy selvästi minuun nähden julkisilla paikoilla.
Hanki sinä korokepohjakengät? Sellaiset piilokorot. Tom Cruisellakin on. Kysypäs suutarilta.
Olen 175 cm pitkä nainen. Suurin osa maailman naisista on max. 173 cm ja sen alle pituudeltaan. Ihannemieheni pituus olisi 186 cm pitkä, mutta oikeasti pituudella ei ole väliä, jos kemiat kohtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, eihän sillä tietenkään ole mitään väliä, mitä edes kyselet?
No kun on se myytti että kaikki naiset muka haluaa pitkän miehen.
Myytti? Se on totuus.
Me ollaan sitten varmaankin kummajaisia kun vaimo on meillä se pidempi osapuoli. Ne maagiset 2 cm pidempi, 173/175 cm. Ihan kauheeta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myytti? Se on totuus.
Ja sitten taas päästäänkin että se mikä on pitkä on suhteellista.
Vierailija kirjoitti:
Olen puutarhuri ja on tullut lapioitua soraa miesten kanssa muutamankin työpäivän ajan. Olen naiseksi pitkä ja lihasvoimaa on tullut raskaasta työstä kiitettävästi ja olen kova tekemään töitä. Silti hintelä mies pystyy lapioimaan tahdissani. Ero naisen ja miehen voimissa on yllättävän iso.Naisen on myös vaikea tapella miehen kanssa menestyksekkäästi, mutta esim. tyttäreni, joka on mustan vyön taekwondoka pärjää ehkä sen verran, että hän saa sen pienen hetken itselleen, joka riittää karkuun pääsemistä varten.
Miesten ja naisten välillä ei ole mitään eroa. Yleensä miehet on vain kookkaampia kuin naiset. Samaa lihasta ja luuta ovat. Olet hintelän miehen kanssa saman veroinen hiekan lapioinnissa. Hän on todennäköisesti myös lapioinut ennenkin.
Huono valmentaja tyttärelläsi.
Yksi potku tappaa hyökkääjän. Etenkin jos on kengät jalassa, niin potku vastaa teräasetta lainsäädännössä.
Tyttäresi pitäisi harjoitella kovempaa ja lopettaa sellainen harjoittelu, jossa lähdetään karkuun hyökkääjää. Ainakin valmentajaa voisi vaihtaa, jos harjoittelu perustuu siihen että alistutaan pakenemiselle.
Olen pitkä nainen (183cm) ja exä oli pidempi (190cm) ja nyxä on vähän lyhyempi (180cm). Muitten kanssa en ole ollut pidemmässä suhteessa mutta itseäni lyhyemmille tapailumiehille pituuteni on ollut ongelma ja mua on syyllistetty siitä tyyliin "mikset heti sanonut että olet noin pitkä" joten oman kokemukseni mukaan mies ei halua olla naista näkyvästi lyhyempi. Lieneeköhän kyseessä joku sellainen ajatus että mies tuntee itsensä miehekkääksi kun nainen on lyhyempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksiköhän naiset yleensä ovat isompien miesten perään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myytti? Se on totuus.
Se on myytti. Totuus on se, että KAIKKI naiset eivät halua pitkää miestä.
Tällä hetkellä 38% vastaajista on sitä mieltä että pitää olla pitkä mies. 100% olis kaikki.
On myös selvinnyt että joillekin keskimittainen mies on " tosi pitkä ".
Miten perustelet siis että kyseessä ei ole myytti?
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkä nainen (183cm) ja exä oli pidempi (190cm) ja nyxä on vähän lyhyempi (180cm). Muitten kanssa en ole ollut pidemmässä suhteessa mutta itseäni lyhyemmille tapailumiehille pituuteni on ollut ongelma ja mua on syyllistetty siitä tyyliin "mikset heti sanonut että olet noin pitkä" joten oman kokemukseni mukaan mies ei halua olla naista näkyvästi lyhyempi. Lieneeköhän kyseessä joku sellainen ajatus että mies tuntee itsensä miehekkääksi kun nainen on lyhyempi?
Niin eli mies oli sitä mieltä että miehen pitää olla pitkä, naiselle asialla ei ollut niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksiköhän naiset yleensä ovat isompien miesten perään?
Mihin tuokin perustuu? Esim. Kurt Cobain on monesti ollut naisten ihanteena ja hän ei ollut mikään bodari.
Koska ihmiset ovat yksilöitä, mieltymykset vaihtelevat suuresti. Joillekin naisille pituus voi olla tärkeä tekijä kumppanin valinnassa, kun taas toiset eivät kiinnitä siihen juurikaan huomiota. Jotkut saattavat mieltää pitkät miehet viehättävämmiksi, kun taas toiset eivät pidä pituutta merkittävänä tekijänä houkuttelevuudessa.
On myös tärkeää huomata, että kumppanin valinnassa pituuden lisäksi muitakin tekijöitä pidetään tärkeinä, kuten luonne, persoona, kiinnostuksen kohteet ja arvot. Kauneusihanteet ja mieltymykset vaihtelevat kulttuurien ja yksilöiden välillä, joten on vaikea yleistää, että naiset olisivat useimmiten kiinnostuneita pitkistä miehistä.
"Pitkä" on suhteellinen käsite, joka vaihtelee kulttuurin, yksilön ja tilanteen mukaan. Yleisesti ottaen pidetään, että mies on pitkä, jos hän on selvästi keskimääräistä pidempi verrattuna muihin miehiin omassa ympäristössään. Esimerkiksi Suomessa, missä keskimääräinen mies on noin 178 senttimetriä pitkä, voidaan pitää miestä, joka on yli 185 senttimetriä pitkä, suhteellisen pitkänä.
Kuitenkin on tärkeää huomata, että pituuden mieltäminen "pitkäksi" voi vaihdella eri kulttuureissa. Esimerkiksi maissa, joissa keskimääräinen pituus on korkeampi, kuten Alankomaissa tai Tanskassa, pidetään pidempää keskipituutta normaalina, ja siten "pitkä" voi tarkoittaa vieläkin suurempaa pituutta. Lisäksi yksilöiden mieltymykset ja näkemykset siitä, mikä on "pitkä", voivat vaihdella henkilöstä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä olet tuollaisia miehiä kaivanut? En ole kertaakaan saanut vastaavaa kommenttia treffeillä, vaikka olen lähes sentilleen sun mittainen.
Taloudellinen viehättävyys korvaa puuttuvia senttejä, molemmissä päissä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy miehen olla vähintään 175cm.
Hassun näköisiä kaikki tumpit. Kuvittele sellainen seksihommissa 🙈🥴
Ollen 173 ja sitä pituutta kysytty monia keerrtoja ennen treffejä.. Kun olen tullut paikalle moni yllättynut että en olekaan niin lyhyt kkuin kuvitteli. Ihme homma.
Jostain syystä tuttu vähän epätoivoinen x huumekäyttäjä 182 vaikutti 175 pitkältä.! Yllätyin. Toivottumuus yms "kutistaa" ihmisen .
Pätkä bodari näyttää ihan vitsiltä. Nauran. Aina.