Miten miesten pituus voi olla kenellekään ongelma?
Naisethan ovat keskimäärin lyhyempiä kuin miehet niin miten se on muka ongelma että jotkut miehet ovat lyhyempiä kuin toiset?
Esim. Naiset joiden pituus on 150-160cm, heille jo 170cm mies on heitä pidempi. 150cm pituiselle naiselle jo 160cm pituinen mies on häntä pidempi.
Naiset jotka itse ovat 170cm, samanpituiset miehet on ihan sopivia. 180cm on jo pidempi.
Aika harva nainen on 180-200cm pitkä joten eiköhän heille niitä pitkiä miehiä sitten löydy.
En siis ymmärrä mitä lyhyiksi itsensä kokevat miehet valittaa. Eiköhän aina jostain löydy saman pituinen tai lyhyempi nainen.
Eri asia olis jos naiset olis keskimäärin miehiä pidempiä.
Uskon sitä paitsi että se on myytti että pituudella olisi mitään merkitystä.
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naiset haluaa miehen joka on muita miehiä pidempi, koska se on ensimmäinen asia jonka näkee miehen kyvyistä suojella naista väkivallalta.
Korrelaatio pituuden ja taistelukyvyn välillä ei ole kovin suuri, mutta pintapuolisesti niin voisi toki luulla. Tällaisen pintapuolisen tulkinnan takia joskus kuulee pitkän naisen luulevan voivansa hakata lyhyen miehen tappelussa, mikä on oikeasti liki mahdotonta. Toki tämä on äärimmäisempi tilanne, kun kyse on eri sukupuolista.
Epämiellyttävät ja tympeät miehet joista kukaan nainen ei pidä keksivät tekosyitä epäsuosiolleen. Oikeastaan he vihaavat ja halveksivat naisia.
Mutta heistä on kivempi ruikuttaa pituudesta, rahasta, statuksesta (mikä kiinnostaa miehiä itseään) ja ties mistä epäolennaisesta.
Toimiva keino olisi miettiä, miks mä oon kusipää? Voisinko lakata olemasta kusipää? Mut ei, se ei sovi mulkeron pirtaan.
Joten mulkero tekee kymmenennentuhannennen ketjun jossa valittaa NAISTEN KOHTUUTTOMUUDESTA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Ei se pituus voimaa kerro juuri yhtään.
T. 180cm/134kg, hauis 52cm, rasvat 11%, penkki tällä hetkellä 3 x 240kg (raw)
Mitä roinaa vedät saadaksesi tuollaiset luvut?
Vuosikaudet kovaa treeniä takana, tee poika perässä!!
167cm 33v miäs tääl. Laitoin aikoinaan pituuden tinderiin ja aika neutraali vaikutus tuntu olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tärkeää on ettei mies ole näkyvästi lyhyempi kuin minä. Olen ollut suhteessa miehen kanssa, joka oli minua ehkä sentin lyhyempi (olen 167), ja miestä pituusasia tuntui haittaavan enemmän kuin minua. Sanoisin että ehkä ihanteellisin kumppani olisi mies, joka on huomattavasti minua pidempi. Silloin ei tule sellaista oloa että olen liian pitkä tälle miehelle ja vaihtaa heti lyhyempään kun tilaisuus tulee. Ja rotevampi pitää tietysti olla.
Nyt sattuu ihan oikeasti päähän tämä logiikka :D ei voi olla todellista.
Voin selittää jos kerrot mikä siinä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naiset haluaa miehen joka on muita miehiä pidempi, koska se on ensimmäinen asia jonka näkee miehen kyvyistä suojella naista väkivallalta.
Paitsi, että vaarallisin mies naiselle on tilastojen valossa se oma kumppani
Itse 190cm pitkänä miehenä olen kyllä kokenut että kyllä naisille se pituus on vaan tärkeimpiä tekijöitä. Ei se tarkoita automaattisesti menestystä naisten kanssa, mutta todella moni nainen mainitsee pituuden olevan tärkeä tavalla tai toisella. Tuntuu että pidemmälle on helpompi sanoa suoraan. Minulle on esimerkiksi sanottu että ei ole mitään erityisempiä kriteereitä ulkoisesti kuin että on pakko olla häntä pidempi. Ja yks totesi että hän tuntisi itsensä mieheksi jos mies olisi max hänen pituinen. Ja treffeille mennessä olen useasti saanut kommentia että oletpa pitkä tai katsoinkin sun kuvista että vaikutit tosi pitkälle. Nykyisin moni nainen kommentoi että se on vaan miehen heikkoa itsetuntoa jos kokee oman pituuden vaikeuttavan tilannetta, mutta mielestäni se on enemmän naisten epävarmuutta itsestä ja siitä että julkisesti hävettää jos olisi lyhyt mies vierellä. Pitkä mies on myös statusta tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
N:"Haluan pidemmän miehen, koska se voi suojella mua väkivallalta."
M:"Olen harrastanut thainyrkkeilyä yli 10 vuotta."
N:"No mut kuitenkin."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovaa treeniä ja lepoa vaan, eikö? Vähän kanaa ja parsakaalia vielä päälle, eh? :D
Vierailija kirjoitti:
Epämiellyttävät ja tympeät miehet joista kukaan nainen ei pidä keksivät tekosyitä epäsuosiolleen. Oikeastaan he vihaavat ja halveksivat naisia.
Mutta heistä on kivempi ruikuttaa pituudesta, rahasta, statuksesta (mikä kiinnostaa miehiä itseään) ja ties mistä epäolennaisesta.
Toimiva keino olisi miettiä, miks mä oon kusipää? Voisinko lakata olemasta kusipää? Mut ei, se ei sovi mulkeron pirtaan.
Joten mulkero tekee kymmenennentuhannennen ketjun jossa valittaa NAISTEN KOHTUUTTOMUUDESTA.
Jaa. Oon kyl nainen ja tein tän keskustelun nähdäkseni että pitääkö tää myytti paikkaansa vai ei. Ei näytä pitävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tärkeää on ettei mies ole näkyvästi lyhyempi kuin minä. Olen ollut suhteessa miehen kanssa, joka oli minua ehkä sentin lyhyempi (olen 167), ja miestä pituusasia tuntui haittaavan enemmän kuin minua. Sanoisin että ehkä ihanteellisin kumppani olisi mies, joka on huomattavasti minua pidempi. Silloin ei tule sellaista oloa että olen liian pitkä tälle miehelle ja vaihtaa heti lyhyempään kun tilaisuus tulee. Ja rotevampi pitää tietysti olla.
Esimerkissä huono itsetunto oli ongelma eikä pituus. Silloin oikea ratkaisu on olla kriittisempi toisen itsetunnon suhteen eikä pituuden.
Vierailija kirjoitti:
167cm 33v miäs tääl. Laitoin aikoinaan pituuden tinderiin ja aika neutraali vaikutus tuntu olevan.
tinderissä vissiin jonkin muun asian pituudella/koolla on väliä..
Pitkä pituus on tavallinen ominaisuus, aidosti komeat kasvot taas eivät. Olisin mieluummin tosi komea 170 cm mies kuin ruma tai edes keskiverto 190 cm mies. Mutta toki ihanteellisesti komea mies on myös pitkä tai ainakin keskivertoa hieman pidempi.
Aika harvassa on alle 162 cm miehet, joten mulle miehen ei pidä olla mua pidempi, vaan hän todennäköisesti on mua pidempi. Nykyinenkin on alle miesten keskipituuden ja mua melkein 15 cm pitempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovaa treeniä ja lepoa vaan, eikö? Vähän kanaa ja parsakaalia vielä päälle, eh? :D
Jos tuloksia ei tule, silloin ei ole tehnyt asioita tarpeeksi hyvin! Sama pätee monessa muussakin asiassa. Kun TREENAA eikä selittele, niin rauta nousee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N:"Haluan pidemmän miehen, koska se voi suojella mua väkivallalta."
M:"Olen harrastanut thainyrkkeilyä yli 10 vuotta."
N:"No mut kuitenkin."
Olen livenä nähnyt näitä thainyrkkeilijöitä ja järjestään ovat minua pikkuisempia (itse harrastaunut karatea jossa kannettiin 2metrisiä miehiä reppuselässä), ok toki varmasti voittais minut, mutta ei se silti viehätä jos on pikkunen
Kun ei vain viehätä, jos on samanpituinen tai lyhyempi. Minkäs siellä mahtaa. Miksi siis miehet kitisee, kyllä aivan varmasti miehille löytyy se lyhyempikin nainen. Ja monet miehet haluaakin lyhyen naisen. Taskuraketin. En minäkään sitä itke. Jokaiselle jotain. Miksi se pituusvaatimus on niin rankka miehille? Jos mä oon puolestani liian pitkä jollekin miehelle, niin mitä sitten. Miksi mun pitäisi juuri hänelle tai kaikille kelvata? Kyllä se kumppani löytyy sen omankin mittarin mukaan, kunhan vaan on molemmat osapuolet myös mukavia toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkissä huono itsetunto oli ongelma eikä pituus. Silloin oikea ratkaisu on olla kriittisempi toisen itsetunnon suhteen eikä pituuden.
Hyvä pointti. Helposti sitä vaan ajautuu ajattelemaan että muillakin saman pituisilla miehillä saattaa olla sama ongelma, vaikka tietenkään kaikilla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Itse 190cm pitkänä miehenä olen kyllä kokenut että kyllä naisille se pituus on vaan tärkeimpiä tekijöitä. Ei se tarkoita automaattisesti menestystä naisten kanssa, mutta todella moni nainen mainitsee pituuden olevan tärkeä tavalla tai toisella. Tuntuu että pidemmälle on helpompi sanoa suoraan. Minulle on esimerkiksi sanottu että ei ole mitään erityisempiä kriteereitä ulkoisesti kuin että on pakko olla häntä pidempi. Ja yks totesi että hän tuntisi itsensä mieheksi jos mies olisi max hänen pituinen. Ja treffeille mennessä olen useasti saanut kommentia että oletpa pitkä tai katsoinkin sun kuvista että vaikutit tosi pitkälle. Nykyisin moni nainen kommentoi että se on vaan miehen heikkoa itsetuntoa jos kokee oman pituuden vaikeuttavan tilannetta, mutta mielestäni se on enemmän naisten epävarmuutta itsestä ja siitä että julkisesti hävettää jos olisi lyhyt mies vierellä. Pitkä mies on myös statusta tavallaan.
Ootko ottanut huomioon sitä että todennäköisesti päädyt treffeille sellaisten naisten kanssa jotka pitävät pitkistä miehistä eli tottakai silloin saat siitä heiltä kehuja?
Mä en torju ketään pituuden vuoksi, mutta jos olisin sun kanssa treffeillä en sanoisi pituudestas mitään ja ajattelisin että oot mun makuun liian pitkä.
Yleensä on myös kohteliasta kehua toista jostain omaan silmään kauniista tai komeasta piirteestä.
Se että on pakko olla häntä pidempi ei tarkoita että vain 190cm pitkä riittää koska se riippuu sen naisen pituudesta, vai mitä? 175cm pitkä mies olis jo mua pidempi.
Ei kai pelkkä pituus mitään statusta tuo? Otanpa ostarilta jonkun pitkän juopon kainalooni niin kyllä mun status ennemminkin laskee.
Muutenkin arvot mulle ihan pielessä jos toisen pituus tois muka statusta. Tai mikään muukaan toisessa.
Oon pahoillani. Kuulostaa kurjalta. Mulle enemmän merkkaa karisma kuin pituus. Jos on pitkä mutta tyhmä kuin saapas niin... 🤷 Oot silti joitain naisia pidempi.